Ο κόσμος του τουρισμού: αποτελούν τα διαβατήρια Covid το κλειδί για το «άνοιγμα» των εκδηλώσεων;
Photo Credits: Shutterstock

Ο κόσμος του τουρισμού: αποτελούν τα διαβατήρια Covid το κλειδί για το «άνοιγμα» των εκδηλώσεων;

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

O πόλεμος τιμών των αεροπορικών εταιρειών και η προσέγγιση της Air France-KLM, η ίδρυση της ξενοδοχειακής αυτοκρατορίας της Sonesta και αν είναι αρκετό το ψηφιακό διαβατήριο Covid για να «ανοίξουν» οι εκδηλώσεις; Αυτές είναι οι σημαντικότερες ειδήσεις από τον κόσμο του τουρισμού για την εβδομάδα που πέρασε.

H Air France-KLM μιμείται την Uber στον «πόλεμο τιμών»

Ξαφνικά η φράση «συνεχής τιμολόγηση» κρέμεται στα χείλη των στελεχών των αεροπορικών εταιρειών σε όλο τον κόσμο. Ο λόγος είναι ότι ο τιμολογιακός ανταγωνισμός θα είναι έντονος μόλις τα διεθνή αεροπορικά ταξίδια ανακάμψουν. Η νέα μέθοδος τιμολόγησης υπόσχεται να βοηθήσει τις αεροπορικές εταιρείες να αντλήσουν περισσότερα χρήματα από τους επιβάτες με βάση την προθυμία τους να πληρώσουν.

Η Expedia της Vrbo δίνει κίνητρα στους απογοητευμένους hosts της Airbnb

Στα μέσα του 2020, η Expedia Group και η θυγατρική επιχείρηση βραχυπρόθεσμης ενοικίασης της Vrbo επέλεξαν μία αφ’ υψηλού στάση, μην θέλοντας να φανεί ότι εκμεταλλεύονται την οργή των hosts της Airbnb απέναντι στις πολιτικές ακυρώσεων της πλατφόρμας προς όφελός τους. Ωστόσο, ο νέος σχεδιασμός της εταιρείας στοχεύει στους «superhosts», αποδεικνύοντας ότι οι προηγούμενες εκτιμήσεις έχουν προ πολλού ξεχαστεί.

H Sonesta έχτισε μία ξενοδοχειακή αυτοκρατορία μέσα στην πανδημία

Η Sonesta είναι πλέον μία από τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές αλυσίδες στον κόσμο έχοντας στην κατοχή της εκατοντάδες καταλύματα και έχοντας το βλέμμα στραμμένο σε περαιτέρω ανάπτυξη. Ωστόσο, οι μεγάλες εταιρείες έχουν αρχίσει να προχωρούν σε αλλαγές. Πιο συγκεκριμένα, η εξαγορά της Starwood από τη Marriott δείχνει την πολυπλοκότητα ανάπτυξης προγραμμάτων ανάπτυξης

Αποτελούν τα διαβατήρια Covid κλειδί για το «άνοιγμα» των εκδηλώσεων

Η πρόταση της Ευρωπαϊκής Ενωσης για το ψηφιακό διαβατήριο Covid ίσως αποτελέσει τη παγκόσμια νόρμα παγκοσμίως. Είναι όμως αρκετή αυτή η «καινοτομία» ώστε να ανοίξουν οι δημόσιοι χώροι και οι εκδηλώσεις; Σύμφωνα με το ισραηλινό μοντέλο, η απάντηση είναι θετική, αλλά αρκετοί είναι αυτοί που εκφράζουν ακόμη αμφιβολίες.

Η Sabre προσπαθεί να απλοποιήσει την πώληση αεροπορικών θέσεων

Οσον αφορά το λιανεμπόριο υπάρχει ένα πλεονέκτημα στην απλότητα. Εχει λειτουργήσει για εταιρείες όπως η Apple, αλλά ποτέ δεν έχει δοκιμαστεί (μέχρι στιγμής) από κάποια αεροπορική εταιρεία.

Το ξενοδοχειακό chat: από την ανθρώπινη επαφή στο κείμενο

Τα εργατικά σωματεία στον ξενοδοχειακό κλάδο έχουν δικαίως εκφράσει την ανησυχία τους για μία πλειάδα πρωτοβουλιών που έχουν αναλάβει μεγάλοι όμιλοι του κλάδου με βασικό στόχο την εφαρμογή ανέπαφων πρακτικών, οι οποίες σίγουρα θα αντικαταστήσουν πολλές θέσεις εργασίας.

Είναι η νέα διαφημιστική καμπάνια της Airbnb μία αποτυχία;

Από ότι φαίνεται η νέα διαφημιστική καμπάνια της Airbnb δεν στέφθηκε με επιτυχία. Η ιδέα, ωστόσο, να αυξηθεί η πληροφόρηση σχετικά τις υπηρεσίες hosting, δείχνει ότι η Airbnb έχει τα μάτια στραμμένα σε ένα μακροπρόθεσμο στόχο.

με πληροφορίες από Skift


Διαβάστε επίσης

Οι 7 πιο όμορφες «μονόχρωμες» πόλεις στον κόσμο

Οι 16 πιο χρήσιμες ταξιδιωτικές εφαρμογές για το 2021

Πόσο κοστίζει η ευτυχία σε κάθε χώρα του κόσμου;

«Μια πίτα μα τι πίτα»: 16 λαχταριστές πίτες από όλο τον κόσμο

Αυτές είναι οι 11 πιο ζεστές περιοχές στον κόσμο

Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More