Kids Love Greece: «Στην Ελλάδα υστερούμε σε υποδομές και υπερέχουμε σε γραφειοκρατία»
Photo Credits: Kids Love Greece

Kids Love Greece: «Στην Ελλάδα υστερούμε σε υποδομές και υπερέχουμε σε γραφειοκρατία»

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

O θεματικός Τουρισμός (προσκυνηματικός, ιατρικός, καταδυτικός, dark tourism κτλ) είναι καθετοποιημένες, ειδικές κατηγορίες τουρισμού που έχουν πολύ μέλλον αλλά και δουλειά προκειμένου να αναπτυχθούν και να φέρουν καρπούς. Τι γίνεται όμως στις περιπτώσεις που το είδος Τουρισμού είναι το πιο αρχέγονο αλλά και το πιο παραμελημένο;

To Kidslovegreece.com είναι ένα online τουριστικό πρακτορείο που ειδικεύεται στο σχεδιασμό ταξιδιών αποκλειστικά για οικογένειες που επισκέπτονται την Ελλάδα και έχει πλέον στις βαλίτσες του και το βραβείο “Best Family Greek Holiday Travel Specialists in North Atlantic USA” στα φετινά βραβεία LUX Magazine’s Travel and Tourism Awards 2021.

Ξεκίνησε πριν επτά χρόνια σαν blog από τρεις ελληνίδες μαμάδες που έδιναν συμβουλές σε γονείς από όλο τον κόσμο που ήθελαν να ταξιδέψουν στη χώρα μας. Οι ιδρύτριες στηρίχθηκαν στις δικές τους εμπειρίες και στα ταξίδια που είχαν κάνει οι ίδιες με τα παιδιά μας, καθώς και στις εμπειρίες μιας κοινότητας από ντόπιες οικογένειες που δημιούργησαν μέσα από ερωτηματολόγια.

Kids Love Greece
© Kids Love Greece

Οι αναγνώστες τούς εμπιστεύθηκαν από την πρώτη στιγμή, καθώς προσέγγιζαν όλα τα θέματα αντικειμενικά χωρίς να ωραιοποιούν τις προτάσεις τους. Έτσι μετά από 2 χρόνια γεννήθηκε η ανάγκη το blog να μετατραπεί σε τουριστικό πρακτορείο, το οποίο τυγχάνει μεγάλης αποδοχής και εμπιστοσύνης από γονείς σε όλο τον κόσμο.

Τι ακριβώς κάνει το “Kids Love Greece” και τι κενό καλύπτει;

«Όσοι έχουμε ταξιδέψει με παιδιά γνωρίζουμε καλά ότι δεν είναι πάντα μία απλή διαδικασία. Ανάλογα με τις ηλικίες των παιδιών, υπάρχουν διαφορετικές ανάγκες και προϋποθέσεις που αν πληρούνται κάνουν τις διακοπές σου πιο εύκολες και χωρίς άγχος. Εξάλλου, αυτός είναι και ο λόγος που αποφασίζεις να κάνεις διακοπές. Να χαλαρώσεις εξερευνώντας νέα μέρη και βιώνοντας όμορφες εμπειρίες. Εμείς λοιπόν κάνουμε ακριβώς αυτό: τη ζωή των γονιών πιο απλή και εύκολη. Από το πρώτο στάδιο που σχεδιάζουν το ταξίδι τους μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια στη διάρκεια της παραμονής τους στην Ελλάδα. Τους βοηθάμε να απολαύσουν τις οικογενειακές διακοπές τους στο έπακρο, να βιώσουν αυθεντικές εμπειρίες και να συλλέξουν όμορφες οικογενειακές αναμνήσεις. Με άλλα λόγια προτείνουμε τα καταλύματα που εμπιστευόμαστε, προβάλλοντας φυσικά όλα τα family friendly facilities και amenities που προσφέρουν, αλλά αναλαμβάνουμε εμείς προσωπικά τον σχεδιασμό και όλες τις λεπτομέρειες γύρω από δραστηριότητες και ξεναγήσεις». 

Οι τρεις ιδρύτριες του Kids Love Greece είναι η Κατερίνα και οι δύο Μαρίες: Η Κατερίνα Μακατούνη είναι γέννημα-θρέμμα της Κρήτης. Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες και Ευρωπαϊκές Σπουδές στην Αθήνα και μετά έφυγε στην Αγγλία, όπου έμεινε τελικά για 13 χρόνια δουλεύοντας σε διάφορες εταιρείες συμβουλευτικής και έρευνας αγορών! Τα τελευταία χρόνια μένει στις ΗΠΑ (Σικάγο αρχικά και τώρα Βοστώνη) και είναι μια από τις δύο ιδιοκτήτριες της Kairos Consumers, εταιρείας ερευνών καταναλωτή. Έχει δύο έφηβες που κάθε χρόνο από όταν γεννήθηκαν περιμένουν πώς και πώς τον Αύγουστο για να βρεθούν στην Κρήτη!

Kids Love Greece
© Kids Love Greece

Η Μαρία Τσιγώνη έχει δύο παιδιά και σπούδασε Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων, ολοκληρώνοντας τις σπουδές της με Master στην Αγγλία στον τομέα του Personnel Management. Επέστρεψε στην Κρήτη όπου αρχικά εργάστηκε στην Coca Cola 3Ε στον τομέα του Trade Marketing ενώ συνεργάστηκε με την εταιρεία ερευνών αγοράς Euromonitor International και την Kairos Consumers.

Η Μαρία Γιαννούλη μετά τις σπουδές της στην Ελλάδα και το μεταπτυχιακό στο Tourism Management στο Πανεπιστήμιο του Surrey στην Αγγλία, επέστρεψε στην Κρήτη. Εφάρμοσε για τα καλά όλες τις θεωρίες στην πράξη, αφού για δεκαπέντε χρόνια υπήρξε στέλεχος σε ξενοδοχείο. Όταν έφερε στη ζωή τα δύο κορίτσια της αφοσιώθηκε αποκλειστικά σε αυτές, όμως έκανε χώρο στη ζωή της και για το Kids Love Greece και δεν σταματάει να εκπλήσσεται από τις ανεξάντλητες ομορφιές της Ελλάδας.

«Δεν υπήρχαν στο Διαδίκτυο πληροφορίες για οικογενειακές διακοπές»

«Η Κατερίνα ζει τα τελευταία 20 χρόνια στο εξωτερικό και πάντα όλοι οι γνωστοί και φίλοι της ζητούσαν συμβουλές για το που να πάνε στην Ελλάδα και τι να κάνουν στις διακοπές τους. Μετά από έρευνα που κάναμε, συνειδητοποιήσαμε ότι δεν υπήρχαν αρκετές διαθέσιμες πληροφορίες στο Διαδίκτυο σε σχέση με διακοπές στην Ελλάδα για οικογένειες με παιδιά. Ακόμη και οι πληροφορίες που έβρισκες δεν ήταν αρκετά ξεκάθαρες και βοηθητικές. Έτσι αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε το blog μας και να γεννηθεί το 7ο παιδί της παρέας μας. Και μπορεί να ακουστεί υπερβολικό, αλλά κάθε φάση ήταν πρωτόγνωρη και πολύ δημιουργική για εμάς».

Kids Love Greece
© Kids Love Greece

Ξεκινήσαμε χωρίς να πληρώσουμε καθόλου για διαφήμιση

«Η πρώτη φάση του blog είχε τον ενθουσιασμό ενός καινοτόμου εγχειρήματος και μας συνεπήρε όλες. Είναι χαρακτηριστικό ότι το χτίσαμε με πολλή αγάπη και όρεξη, χωρίς ουσιαστικά να έχουμε προβλέψει που θα μπορούσε να οδηγήσει επιχειρηματικά. Όταν λοιπόν το πλούσιο περιεχόμενο μας και η αντικειμενική μας ματιά οδήγησε σε πολύ υψηλή απήχηση ανάμεσα στους αναγνώστες μας χωρίς καθόλου πληρωμένη προώθηση, απλά ακολουθήσαμε το νερό που μπήκε αβίαστα στο αυλάκι και αλλάξαμε τη μορφή του blog σε ταξιδιωτικό πρακτορείο. Μια συναρπαστική μετάβαση και φυσικά απίστευτα δημιουργική, που επιβράβευσε τις ατελείωτες ώρες και την αγάπη που είχαμε αφιερώσει στο blog μας».

Πάνω από 5000 οικογένειες μέχρι σήμερα

Μέχρι σήμερα έχουν απευθυνθεί στην πλατφόρμα πάνω από 5.000 οικογένειες από όλο τον κόσμο. Κάποιες οικογένειες επιθυμούν μια μεμονωμένη μυθολογική ξενάγηση και άλλες επιθυμούν την οργάνωση κάθε τμήματος του ταξιδιού τους. Η πλατφόρμα ξεκίνησε το 2014 με περίπου 50 προτάσεις και έχουν φτάσει πλέον σε περίπου 2000 προτάσεις σε διαφορετικούς προορισμούς της Ελλαδας.

Kids Love Greece
© Kids Love Greece

Τι ιδιαιτερότητες έχει η «οικογενειακή» αγορά σε σχέση με τον συμβατικό τουρισμό; Είναι όντως ένα πιο ιδιαίτερο τμήμα του τουρισμού;

«Ναι φυσικά! Είναι ένα από τα πιο ιδιαίτερο target groups, ειδικά αν πρόκειται για ταξίδι στο εξωτερικό. Και όλα έχουν να κάνουν με την ικανοποίηση των αναγκών των παιδιών σε κάθε ηλικία και τις προτιμήσεις της κάθε οικογένειας. Άλλωστε όλοι οι γονείς γνωρίζουμε καλά ότι όταν περνούν τα παιδιά μας καλά, είναι πολύ εύκολο να περάσουμε κι εμείς καλά!».

Τι αλλαγές βλέπετε τα τελευταία χρόνια στον Τουρισμό;

«Σε όλο τον κόσμο παρατηρείται όλο και περισσότερο η ανάγκη να ψάχνεις υπηρεσίες μέσω διαδικτύου και να μην απευθύνεσαι στους παραδοσιακά μεγάλους tour operators. Πολλοί από τους ταξιδιώτες αναζητούν μια πιο ιδιαίτερη εμπειρία που να είναι προσαρμοσμένη στις δικές τους προσωπικές ανάγκες χωρίς να πρέπει να ακολουθήσουν τους ρυθμούς ενός μεγάλου group. Αυτή είναι και η δική μας φιλοσοφία! Κατανοούμε τις ανάγκες κάθε οικογένειας και προσφέρουμε την ιδανική ξεχωριστή επιλογή που θα κάνει το ταξίδι της μια υπέροχη και χωρίς άγχος εμπειρία. Έχουμε αρκετό άγχος σε τόσους πολλούς τομείς καθημερινά. Δεν χρειάζεται να το κουβαλάμε και στις διακοπές μας!».

Kids Love Greece
© Kids Love Greece

Υστερούμε σε υποδομές και υπερέχουμε σε γραφειοκρατία

«Η δική μας εντύπωση είναι ότι η πλειοψηφία των επαγγελματιών στον Τουρισμό είναι πολύ αξιόπιστοι και δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό, θεωρώντας λειτούργημα τις υπηρεσίες που παρέχουν σε κάθε επισκέπτη. Σίγουρα υστερούμε πολύ σε υποδομές σε πολλούς προορισμούς της χώρας μας. Η πρώτη εντύπωση που δημιουργείται σε πολλά από τα περιφερειακά αεροδρόμια είναι αν μη τι άλλο απογοητευτική. Και φυσικά θα έπρεπε το Ελληνικό κράτος να είχε βάλει τα δυνατά του ώστε να κάνει την παραμονή των επισκεπτών όσο πιο απολαυστική γίνεται. Για παράδειγμα, όποιος έχει οδηγήσει στο βόρειο οδικό δίκτυο της Κρήτης, που συνδέει όλες τις μεγάλες πόλεις του νησιού, θα ξέρει καλά ότι δεν νιώθει ασφαλής και χαλαρός στα περισσότερα σημεία του δρόμου. Και φανταστείτε ότι μιλάμε για έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς της Ελλάδας! Επιπλέον το Ελληνικό κράτος βασανίζει πολύ συχνά τους Έλληνες πολίτες με παράλογες γραφειοκρατικές διαδικασίες. Πολλές φορές νιώθουμε ότι δυστυχώς ταλαιπωρεί με παρόμοιο τρόπο και τους επισκέπτες της χώρας μας. Το κράτος θα ήταν το πρώτο που θα έπρεπε να διευκολύνει κάθε διαδικασία και να είναι σύμμαχός μας στην καλύτερη δυνατή εμπειρία για τους ταξιδιώτες που φτάνουν στη χώρα μας. Για παράδειγμα, είναι απίστευτη ταλαιπωρία για μια οικογένεια που επισκέπτεται την Ακρόπολη να σταθεί στην ουρά μέσα στη ζέστη και στον ήλιο για να βγάλει εισιτήρια για τα παιδιά, επειδή απλά δεν προσφέρεται η δυνατότητα να αγοραστούν τα συγκεκριμένα εισιτήρια online. Μία λεπτομέρεια που δυστυχώς δεν έχει αξιολογηθεί σωστά από τα άτομα που παίρνουν τις αποφάσεις και δεν έχουν ανταποκριθεί στο εύλογο αίτημα από τους επαγγελματίες του χώρου για να δοθεί μια λύση». 

Ποιο μεγάλο trend βλέπετε να διαμορφώνεται σε παγκόσμιο επίπεδο στον Τουρισμό;

«Παρατηρούμε όλο και περισσότερο την αυξανόμενη ζήτηση για προσωποποιημένες υπηρεσίες, για απομόνωση στη διάρκεια των διακοπών και για διαμονή σε βίλες. Φυσικά είναι μια ανάγκη που γεννήθηκε από την επέλαση του κορωνοϊού σε όλο τον κόσμο, αλλά η εκτίμησή μας είναι ότι είναι μια τάση που θα μείνει».

«Τα παιδιά σε όλο τον κόσμο λατρεύουν την Ελληνική Μυθολογία»

«Στη διάρκεια του περασμένου καλοκαιριού και καθώς η ζήτηση ήταν περιορισμένη λόγω Covid, λανσάραμε μια σειρά από online εκπαιδευτικά εργαστήρια γύρω από τη μυθολογία και την ελληνική κουλτούρα.Το ξεκινήσαμε δοκιμαστικά αλλά είμαστε πολύ ευχαριστημένες από την απήχηση που έχει ως τώρα στις οικογένειες κυρίως της Αμερικής και της Αγγλίας. Εξάλλου, αν κάτι έχουμε μάθει καλά όλα αυτά τα χρόνια, είναι ότι τα παιδιά σε όλο τον κόσμο λατρεύουν την Ελληνική Μυθολογία. Άμεσος στόχος μας λοιπόν είναι η επιπλέον ανάπτυξη αυτής της δραστηριότητάς μας που απευθύνεται ακόμη και σε οικογένειες που δεν έχουν τη δυνατότητα να ταξιδέψουν στη χώρα μας. Προσφέρουμε στα παιδιά τους τη δυνατότητα να ταξιδέψουν έστω και διαδικτυακά στον συναρπαστικό κόσμο των Ελληνικών Θεών και ηρώων και να ανακαλύψουν ελληνικές γεύσεις μέσα από online cooking events».

Η καλή διαχείριση του πρώτου κύματος της πανδημίας θα βοηθήσει τον Τουρισμό

«Πιστεύουμε ότι μόλις ο εμβολιασμός προχωρήσει ικανοποιητικά σε παγκόσμιο επίπεδο, ο κόσμος θα έχει πιο ανάγκη από ποτέ να ταξιδέψει. Και φυσικά η Ελλάδα θα είναι πάντα πολύ ψηλά στη λίστα των προτιμήσεων τους. Πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι σημαντικό ρόλο έχει παίξει εδώ η καλή διαχείριση του πρώτου κύματος της πανδημίας στη χώρα μας καθώς προβλήθηκε πολύ σε παγκόσμιο επίπεδο. Οπότε μόνο αισιόδοξα βλέπουμε το μέλλον. Επίσης θεωρούμε ότι θα υπάρξει τουρισμός ακόμη και περιόδους που υπάρχει παραδοσιακά χαμηλή ζήτηση, από τον Νοέμβριο μέχρι και τον Μάρτιο. Και αυτό δεν θα αφορά μονάχα την Αθήνα. Ο κόσμος θα εκτιμήσει ακόμη περισσότερο την απόλαυση ενός ταξιδιού και ότι τίποτα δεν πρέπει να το θεωρούμε ως δεδομένο. Οπότε δεν θα αφήνει καμία ευκαιρία για απόδραση για αργότερα. Όπως λέμε κι εμείς στην Κρήτη “Σαν το ντελόγο δεν έχει”. Για όσους δεν είναι από την Κρήτη να πούμε ότι ντελόγο είναι μια λέξη που χρησιμοποιούν συχνά οι Κρητικοί και σημαίνει αμέσως, επιτόπου!».

Kids Love Greece
© Kids Love Greece

Τη φετινή χρονιά δεν είχαμε την πολυτέλεια να μείνουμε άπραγες

«Αιφνιδιαστήκαμε κι εμείς όπως όλοι από τα πόσο πολύ επηρέασε ο ιός την παγκόσμια κοινότητα. Δυστυχώς επιβεβαιώθηκαν οι πιο απαισιόδοξες και δυσοίωνες προβλέψεις. Οι εξελίξεις ήταν πολύ ραγδαίες, αλλά δεν είχαμε την πολυτέλεια να μείνουμε άπραγες και απλά να τις παρακολουθούμε. Έπρεπε να ξεπεράσουμε τη δική μας κακή ψυχολογία και τον φόβο που δημιούργησε όλη αυτή η ανασφάλεια, για να επικοινωνήσουμε με τον κάθε πελάτη ξεχωριστά, να τον καθησυχάσουμε ότι θα είμαστε στο πλευρό του σε κάθε βήμα και να τον ενημερώνουμε για την παραμικρή εξέλιξη. Και φυσικά να φροντίσουμε για την έγκαιρη και όσο το δυνατό λιγότερο επιζήμια ακύρωση ή αναβολή του ταξιδιού του. Αυτή η διαδικασία ήταν ιδιαίτερα στρεσογόνα, καθώς είχαμε να κάνουμε και με πολλά ταξίδια μέσα στον Μάρτιο που δεν πρόσφεραν ευελιξία ακύρωσης τη δεδομένη στιγμή. Και φυσικά δεν ήμασταν σε θέση να προβλέψουμε τις εξελίξεις και τις ταξιδιωτικές οδηγίες της κάθε χώρας ώστε να προσφέρουμε αξιόπιστες και εγγυημένες εναλλακτικές. Ωστόσο πρέπει να ομολογήσουμε ότι σχεδόν όλοι οι πελάτες είχαν ιδιαίτερη κατανόηση, καθώς ήταν ξεκάθαρο ότι οι καταστάσεις ήταν πέρα από κάθε δικό μας έλεγχο. Εύχομαι πραγματικά να μη χρειαστεί ποτέ ξανά να βιώσουμε παρόμοιες δυσκολίες».

Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More