Ο πιεστικός κόσμος των likes και των selfies

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Το ένα τρίτο των νεαρών γυναικών δεν αναρτά selfies στο διαδίκτυο χωρίς να χρησιμοποιεί κάποιο φίλτρο ή κάποια εφαρμογή για να τροποποιήσει την εμφάνισή του σύμφωνα με έρευνα που παρουσιάζει ο Guardian.

Πολλά μάλιστα κορίτσια «διαγράφουν» τις φωτογραφίες με μικρό αριθμό likes ή σχολίων, ενώ περίπου το 50% τροποποιεί τακτικά την εμφάνιση του στο διαδίκτυο για να «βρει αποδοχή».

Το 34% των κοριτσιών μεταξύ 11 και 21 ετών αναφέρουν ότι δεν θα αναρτούσαν μία φωτογραφία του εαυτού τους χωρίς να την επεξεργαστούν.

Στην έρευνα συμμετείχαν 2.186 νεαρές Βρετανίδες από επτά μέχρι 21 ετών. Η καραντίνα και η συνεχής προβολή μη ρεαλιστικών προτύπων ομορφιάς φαίνεται ότι πιέζει πολύ έντονα τις νεαρές γυναίκες.

Το 39% των κοριτσιών μεταξύ 11 και 21 ετών ανέφεραν ότι αισθάνονται άσχημα που η πραγματική τους εικόνα δεν μοιάζει με την «ψηφιακή», ενώ το 44% δήλωσε ότι ο φόβος ότι το σώμα τους θα σχολιαστεί άσχημα τις αποθαρρύνει από το να τραβούν φωτογραφίες.

«Το βρίσκω πολύ δύσκολο να κοιτάξω το Instagram, καθώς όλοι μοιάζουν τέλειοι και πέφτει η αυτό-πεποίθηση μου», λέει μία κοπέλα που συμμετείχε στην έρευνα.

Η κουλτούρα των influencers σίγουρα έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης για τα πρότυπα ομορφιάς που «επιβάλλονται» στα κορίτσια από μικρή ηλικία.

Οκτώ στις 10 συμμετέχουσες μεταξύ 11 και 21 ετών έχουν σκεφτεί να αλλάξουν την εμφάνισή τους, με πάνω από τις μισές να λένε ότι με αυτόν τον τρόπο θα αυξανόταν η αυτό-πεποίθησή τους και θα ένιωθαν καλύτερα με τον εαυτό τους.

Οι διαδικτυακές διαφημίσεις φαίνεται ότι πιέζουν πάνω από το 67% των κοριτσιών που ανήκουν στην LGBQ κοινότητα να αλλάξει την εμφάνισή του.

Τα τρία τέταρτα θα επιθυμούσαν κάποια πλαστική επέμβαση, όπως Botox και αυξητική χειλιών, ενώ τα δύο τρίτα θα επιθυμούσαν την εφαρμογή νέας νομοθεσίας που θα τις προστάτευε από διαφημίσεις για δίαιτες και χάσιμο κιλών.

Την διαστρεβλωτική κουλτούρα των social media ερευνά το ντοκιμαντέρ της Deutsce Welle που παρουσιάζουμε σήμερα.

με πληροφορίες από Guardian

Smart Booking Title
Smart Booking
Explore More