«Delivery boy» εκατομμυρίων ο Γουίλ Σμιθ

«Delivery boy» εκατομμυρίων ο Γουίλ Σμιθ

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να είσαι στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή. Αυτό επιβεβαιώνει και η startup TravelBank, στην οποία επένδυσε πριν από λίγο καιρό ο Αμερικανός ηθοποιός Γουίλ Σμιθ.

Η πλατφόρμα TravelBank επωφελείται από έναν από τους κλάδους που φαίνεται να κερδίζει περισσότερο μέσα στην πανδημία: τη διανομή φαγητού.

Με εταιρείες όπως τις DoorDash, Caviar και Grubhub στο πελατολόγιο της, οι οποίες γιγαντώθηκαν μέσα στην πανδημία, η TravelBank αναπτύσσεται ραγδαία τους τελευταίους μήνες.

Βέβαια, για την επιτυχία της TravelBank δεν ευθύνεται μόνο η πανδημία, καθώς η στρατηγική που ακολούθησε θα πρέπει να αποτελεί πρότυπο προσαρμογής όλων των επιχειρήσεων του κλάδου.

Μεγάλα ονόματα, «μικροί» πελάτες

Ενας ευνοϊκός συνδυασμός παραγόντων οδήγησαν στην επιτυχία της TravelBank, μεταξύ των οποίων και η προώθηση από τον Γουίλ Σμίθ.

Ο Γουίλ Σμίθ επένδυσε στην TravelBank στα τέλη Σεπτεμβρίου του 2019, μέσω του επενδυτικού ταμείου Dreamers VC στο οποίο συμμετέχει μαζί με τον Γιαπωνέζο ποδοσφαιριστή Κεϊσούκε Χόντα και τον Τάσι Νακανίσι. Το fund στοχεύει στη σύνδεση Γιαπωνέζων επενδυτών με νεοσύστατες αμερικανικές επιχειρήσεις.

Η επένδυση του Γουίλ Σμιθ στην TravelBank αποτελεί «απόδειξη» της επιτυχίας της εταιρείας σύμφωνα με τον διευθύνων σύμβουλό της Ντούκ Τσάνγκ. Ο Τσάνγκ αναφέρει επίσης ότι το fund του Γουίλ Σμιθ ήταν πελάτης της πλατφόρμας προτού επενδύσει. «Τους άρεσαν οι υπηρεσίες που προσφέρουμε τόσο πολύ, που ζήτησαν να επενδύσουν σε εμάς και το έκαναν εν τέλει στα τέλη της περσινής χρονιάς. Είναι απόδειξη της οργανικής ανάπτυξής μας. Δεν ξέρεις ποτέ ποιον πρόκειται να γνωρίσεις», αναφέρει ο Τσάνγκ.

O συνιδρυτής του ταμείο Τάσι Νακανίσι δήλωσε ότι «η ομάδα μας είχε εμπειρία από πρώτο χέρι σχετικά με τα οφέλη της πλατφόρμας της TravelBank στον εργασιακό χώρο και πόσο εύκολα απλοποιεί χρονοβόρες και περίπλοκες διαδικασίες». Η Westbrook Inc, η εταιρεία του Γουίλ Σμιθ και της συζύγου του Τζέιντα Πίνκετ Σμιθ είναι επίσης πελάτης της εταιρείας.

Ο Γουίλ Σμίθ επένδυσε στην TravelBank στα τέλη Σεπτεμβρίου του 2019, μέσω του επενδυτικού ταμείου Dreamers VC στο οποίο συμμετέχει μαζί με τον Γιαπωνέζο ποδοσφαιριστή Κεϊσούκε Χόντα και τον Τάσι Νακανίσι.

Η TravelBank αναζητεί και η ίδια συνεργασίες με πολλές startup επιχειρήσεις.

O Τσάνγκ αναφέρει ότι η TravelBank έχει βοηθήσει το 50 με 70 τοις εκατό των εταιρειών που συνεργάζεται στον περιορισμό των ταξιδιωτικών τους δαπανών.

«Είμαστε πολλοί προνομιούχοι που δουλεύουμε δίπλα τους, συμβάλλουμε στην επιτυχία τους και βοηθάμε το ταξίδι τους», αναφέρει ο Τσάνγκ για τις DoorDash και Caviar με τις οποίες συνεργάζεται.

«Πρόκειται να αντιμετωπίσουμε πολλές προσκλήσεις, καθώς η τεχνολογία μας ακόμα ωριμάζει», τονίζει ο Τσανγκ. «Θα ήμασταν αφελείς αν πιστεύαμε ότι θα μπορούσαμε να εξυπηρετήσουμε μία από τις εταιρείες του Fortune 500 από την πρώτη ημέρα. Πρέπει να μεγαλώσουμε μαζί με τους πελάτες μας».

Με μία αγορά σε ύφεση, ίσως θα έπρεπε και οι μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου να ακολουθήσουν το παράδειγμα της TravelBank

«Ο εκδημοκρατισμός των δαπανών»

Στο πρώτο τρίμηνο του έτους, η TravelBank παρουσίασε το συνδρομητικό της μοντέλο για πρώτη φορά – διασφαλίζοντας τα κέρδη προτού προχωρήσει σε επενδύσεις.

Η TravelBank ξεκίνησε το 2016 σαν μία πλατφόρμα ελέγχου των εξόδων. H διοίκηση των ταξιδιών προστέθηκε στη συνέχεια. Οι μεταφορές προστέθηκαν στη συνέχεια. Από τον Απρίλιο ωστόσο η εταιρεία έχει επικεντρωθεί εξ’ ολοκλήρου στις μεταφορές μετά και την κατάρρευση του τουρισμού.

Η τηλεργασία είχε ως αποτέλεσμα των «εκδημοκρατισμό των δαπανών», σύμφωνα με τον Τσάνγκ. Το ίντερνετ, η γραφική ύλη και οι παραγγελίες είναι από τις βασικές επενδύσεις των εργαζόμενων στη «νέα κανονικότητα».

Η TravelBank «άρπαξε» την ευκαιρία αναπτύσσοντας μία σειρά εργαλείων με σκοπό να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αναδομήσουν τις δαπάνες τους, δημιουργώντας παράλληλα μία αγορά, όπου αυτές οι αγορές θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν.

«Οι πελάτες μας ζήτησαν να τους βρούμε προμηθευτές, ειδικά όταν επρόκειτο για προσφορές και εκπτώσεις, που να καλύπτουν τις ανάγκες των εργαζομένων τους. Ετσι, ξεκινήσαμε να εισάγουμε νέες κατηγορίες, από την παράδοση φαγητού μέχρι εφαρμογές όπως τις SoulCycle, Calm και Headspace. Είναι το νέο είδος ταξιδιού… ελπίζω όμως να μην είναι μακροπρόθεσμα», επισημαίνει ο Τσανγκ.

με πληροφορίες από Skift

Renova Deco
Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More