Η πανδημία ανάγκασε αεροπορικές εταιρείες να πουλήσουν από πιτζάμες μέχρι… φρούτα
Photo Credits: Qantas

Η πανδημία ανάγκασε αεροπορικές εταιρείες να πουλήσουν από πιτζάμες μέχρι… φρούτα

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Η πανδημία του COVID-19 δημιούργησε ζημιές δισεκατομμυρίων ευρώ στις αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες αναγκάζονται σε πολλές περιπτώσεις να αναπροσαρμόσουν τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες.

Οσον αφορά την πολυπόθητη συγκέντρωση κεφαλαίων, τίποτα δεν φαίνεται να είναι «εκτός ορίων» για τις συγκεκριμένες εταιρείες – οι οποίες βιώνουν τη χειρότερη κρίση των τελευταίων δεκαετιών. Από φρέσκα λαχανικά έως φιστίκια και πιτζάμες, οι εταιρείες πωλούν σχεδόν οτιδήποτε μπορούν να διαθέσουν για να παραμείνουν ζωντανές εν μέσω πανδημίας.

Ακόμη και οι αεροπορικοί όμιλοι που έλαβαν μεγάλες κρατικές ενισχύσεις, αναγκάστηκαν να μειώσουν το κόστος λειτουργίας τους και να βρουν νέους – ιδιαίτερα πρωτότυπους – τρόπους να αυξήσουν την εισροή κεφαλαίων, καθώς μία επερχόμενη ανάκαμψη αναμένεται να χρειαστεί χρόνια για να πραγματοποιηθεί.

Ακολουθεί μία λίστα με αεροπορικές εταιρείες που φαίνεται να μπαίνουν σε εντελώς διαφορετικά επιχεισηματικά «μονοπάτια»:

«Πιτζάμες και αμύγδαλα»

H αεροπορική εταιρεία Qantas, που αποτελεί τον δημοφιλέστερο αερομεταφορέα της Αυστραλίας, πουλάει προϊόντα που συνήθως παρέχονταν σε επιβάτες πρώτης θέσης, συμπεριλαμβανομένων 10.000 σετ πιτζαμών οι οποίες έγιναν ανάρπαστες μέσα σε λίγες ώρες, σύμφωνα με την εταιρεία. Τα «πακέτα διαμονής» αξίας 25 δολαρίων που συνήθως μοιράζονταν δωρεάν σε επιβάτες που βρίσκονταν σε μπροστινά καθίσματα ήταν διαθέσιμα στο διαδίκτυο και περιείχαν κρέμα χεριών, φακελάκια τσαγιού, μπισκότα σοκολάτας και καπνιστά αμύγδαλα.

We know staying at home can be tough so we’ve put together a care package to make this time a little more comfortable….

Gepostet von Qantas am Donnerstag, 13. August 2020

Η Qantas μπορεί επίσης να διαθέσει αντικείμενα από το εσωτερικό των Boeing 747, τα οποία αποσύρθηκαν πρόσφατα . Εκπρόσωπος της εταιρείας ανέφερε ότι ορισμένοι από τους εσωτερικούς χώρους της καμπίνας, όπως τα τραπέζια πρώτης κατηγορίας, ενδέχεται να πωληθούν ως αναμνηστικά.

Γεύματα πτήσης… στο σπίτι

Η Air North, αεροπορική εταιρεία που συνδέει το απομακρυσμένο Yukon του Καναδά με κεντρικούς «κόμβους» όπως το Βανκούβερ, δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να απολαύσουν γεύματα που προσφέρονται κατά τη διάρκεια της πτήσης στο σπίτι τους.

Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν έως και 20 από τα προμαγειρεμένα, κατεψυγμένα γεύματα κάθε φορά, τα οποία φτάνουν σπίτι τους την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Τα γεύματα διατίθενται μόνο σε γειτονιές στη βορειοδυτική πόλη Whitehorse στον Καναδά,  ενώ η χρέωση παράδοσης είναι 10 δολάρια.

Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν έως και 20 από τα προμαγειρεμένα, κατεψυγμένα γεύματα κάθε φορά, για να τα αφήσουν ο οδηγός την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Τα γεύματα διατίθενται μόνο σε γειτονιές στη βορειοδυτική πόλη του Whitehorse και η χρέωση παράδοσης είναι 1ο δολάρια.

Παράλληλα, η Thai Airways – που αποτελεί τη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία  της Ταϊλάνδης – άνοιξε ένα εστιατόριο εξοπλισμένο με καθίσματα αεροπλάνου στα κεντρικά γραφεία της στην Μπανγκόκ.

Διανομή φρούτων και λαχανικών

Η AirAsia, η οποία αποτελεί τον δεύτερο μεγαλύτερο αερομεταφορέα στην Ανατολική Ασία και σημείωσε ρεκόρ απωλειών ύψους 992,2 εκατομμυρίων κατά το τρίμηνο Απριλίου – Ιουνίου, δημιούργησε μία πλατφόρμα που μοιάζει αρκετά με το Amazon και πουλάει φρούτα και λαχανικά.

Η εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου Outfarm, έχει ως στόχο να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες της AirAsia στη μεταφορά φορτίου για να συνδέσει τους αγρότες της Μαλαισίας απευθείας με ξενοδοχεία, εστιατόρια και σούπερ μάρκετ. Η ιστοσελίδα περιλαμβάνει τα πάντα, από πατάτες και λάχανα μέχρι ανανά και κοτόπουλο.

Πτήσεις στο πουθενά

Η ανάγκη του κόσμου να αισθανθεί πως ταξιδεύει ξανά εν μέσω πανδημίας, ώθησε αρκετές εταιρείες να προσφέρουν πρωτότυπες ταξιδιωτικές εμπειρίες χωρίς κάποιο συγκεκριμένο προορισμό.

Η Ιαπωνική ANA Holdings Inc. πούλησε εισιτήρια για μια πτήση τσάρτερ στο πουθενά. Περίπου 300 επιβάτες – που επιλέχθηκαν μέσω κλήρωσης – πλήρωσαν  για να πραγματοποιήσουν μία πτήση με ένα Airbus SE A380.

Το πλήρωμα φορούσε μάσκες και Χαβανέζικα πουκάμισα και σέρβιρε κοκτέιλ κατά τη διάρκεια του ταξιδιού που διήρκεσε 90 λεπτά.

Η Starlux Airlines πραγματοποίησε στις 7 Αυγούστου μία πτήση που «προσποιείται ότι πηγαίνει στο εξωτερικό» με πιλότο τον πρόεδρο της εταιρείας, καταφέρνοντας να διαθέσει 188 εισιτήρια μέσα σε μόλις 30 δευτερόλεπτα, για ένα ταξίδι κατά μήκος της ανατολικής ακτής της Ταϊβάν.

Η EVA Air, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες αερομεταφορών στην Ταϊβάν, κατάφερε στις 9 Αυγούστου να γεμίσει το 309 θέσεων τζετ «Hello Kitty Dream» πραγματοποιώντας ένα ταξίδι στο πουθενά, που ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε στο αεροδρόμιο Taipei.

Προσφορές «All-You-Can-Fly»

Καθώς οι αεροπορικές εταιρείες στην Κίνα έρχονται αντιμέτωπες με δραματική μείωση της ζήτησης για αεροπορικά ταξίδια, άρχισαν να προσφέρουν απεριόριστα πακέτα πτήσεων για να προσελκύσουν πελάτες σε εσωτερικά δρομολόγια.

Η China Eastern Airlines Corp. ανακοίνωσε τον Ιούνιο ότι θα προσφέρει απεριόριστες πτήσεις για όλα τα Σαββατοκύριακα του τρέχοντος έτους, με μία μόνο χρέωση 487 δολαρίων. Πάνω από 150.000 επιβάτες έκαναν χρήση της συγκεκριμένης προσφοράς μέσα σε δύο Σαββατοκύριακα, τόνισε η εταιρεία. Σε ορισμένες πτήσεις, αντιπροσώπευαν μάλιστα περισσότερο από το 90% των επιβατών.

με πληροφορίες από Bloomberg

Renova Deco
Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More