Θες Uber; Πρώτα στείλε σέλφι φορώντας μάσκα
Photo Credits: Shutterstock

Θες Uber; Πρώτα στείλε σέλφι φορώντας μάσκα

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Μία νέα υπηρεσία προετοιμάζει η Uber, στοχεύοντας στην προστασία των οδηγών. Πριν μπουν στα αυτοκίνητα, οι επιβάτες θα πρέπει να στείλουν μία σέλφι τους, φορώντας μάσκα, τη γνησιότητα της οποίας θα πρέπει στη συνέχεια να ελέγξει η ίδια η εταιρεία.

Το νέο μέτρο θα ισχύσει προς το παρόν στις ΗΠΑ και τον Καναδά και θα εφαρμοστεί σε πρώτη φάση σε όσους επιβάτες έχει αναφερθεί ότι δεν φορούσαν μάσκα.

Η διαδικασία είναι απλή. Ο πελάτης θα στέλνει τη σέλφι του και στη συνέχεια η εφαρμογή «σκανάροντας» την εικόνα θα κρίνει αν ο πελάτης έχει καλύψει επαρκώς τη μύτη και το στόμα του.

Το μέτρο ισχύει ήδη για τους οδηγούς της εταιρείας, οι οποίοι πρέπει να στέλνουν μία σέλφι φορώντας μάσκα κάθε μέρα πριν ξεκινήσουν τη δουλειά.

Αν η εφαρμογή κρίνει ότι ο οδηγός δεν φοράει μάσκα, τότε του απαγορεύεται να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή.

Η πολιτική της εταιρείας, σύμφωνα με την οποία πελάτες και οδηγοί υποχρεούνται να φορούν μάσκα, ξεκίνησε στις 18 Μαΐου και έχει επεκταθεί επ’ αόριστον ή μέχρι ωσότου βρεθεί το εμβόλιο ενάντια στον COVID-19.

Οι οδηγοί και οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να μην παραλάβουν έναν πελάτη, αν δεν τηρούνται τα μέτρα προστασίας. Αν κάποιος οδηγός ή χρήστης δεν συμμορφωθεί με τους κανόνες, τότε μπορεί μέχρι και να διαγραφεί ο λογαριασμός του.

Η νέα πολιτική της Uber είναι προς το συμφέρον επιβατών και οδηγών, αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της Uber, Ντάρα Κοσροβσάχι. «Είμαστε όλοι μαζί σε αυτό», ανέφερε.

«Δεν χρησιμοποιείται τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου»

Η Uber αναφέρει ότι με αυτή την υπηρεσία θέλει να υπενθυμίσει την πολιτική της σε χρήστες που επιστρέφουν στην πλατφόρμα μετά από καιρό.

«Με αυτή τη κίνηση στοχεύουμε στους χρήστες που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για πρώτη μετά από καιρό και μπορεί να μη γνωρίζουν τη νέα μας πολιτική», αναφέρει ο Σαχίν Κανσάλ, διευθυντής προϊόντος της Uber.

Η εταιρεία αναφέρει ότι η εφαρμογή δεν χρησιμοποιεί τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου, απλά αναγνωρίζει αν ο επιβάτης φοράει μάσκα.

Η εταιρεία αναφέρει ότι θα αποθηκεύει τις φωτογραφίες για 96 ώρες, για αποφυγή μελλοντικών διαφωνιών μεταξύ επιβατών και οδηγών και στη συνέχεια θα τις διαγράφει.

Η Uber έχει επενδύσει 50 εκατομμύρια δολάρια σε μάσκες, γάντια, αντισηπτικά, σπρέι και μαντιλάκια για τους οδηγούς της. Η εταιρεία αναφέρει ότι έχει διανείμει μάσκες σε 1,4 εκατομμύρια οδηγούς της παγκοσμίως.

με πληροφορίες από BBC

Renova Deco
Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More