Τα ψηφιακά meetings αύξησαν τα έσοδα της Zoom κατά 355%
Photo Credits: Shutterstock

Τα ψηφιακά meetings αύξησαν τα έσοδα της Zoom κατά 355%

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Περισσότερο από 30% αύξηση στα ετήσια έσοδά της εκτιμάται ότι θα έχει η Zoom Video Communications για το 2020, καθώς ξεπέρασε τις τριμηνιαίες προβλέψει. Η εταιρεία στοχεύει στη μετατροπή των δωρεάν χρηστών σε συνδρομητές.

H μετοχή της Zoom, η αξία της οποίας τετραπλασιάστηκε φέτος, αυξήθηκαν κατά 5% μετά τη λήξη της συνεδρίασης. Νωρίτερα η τιμή της μετοχής σημείωσε ρεκόρ φτάνοντας τα 325,1 δολάρια. Στη σημερινή συνεδρίαση η τιμή σημείωσε άνοδο 35%, φτάνοντας 450 δολάρια.


Οι πλατφόρμες όπως το Zoom, που στην προ-κορωνοϊού εποχή χρησιμοποιούνταν μόνο ως «υποκατάστατο» των πραγματικών συναντήσεων, γίνονται πλέον αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας μας μέρα με τη μέρα για εκατομμύρια επαγγελματίες, μαθητές και φοιτητές.

Αντίστοιχες εφαρμογές όπως η Teams της Microsoft και η Webex της Cisco System έχουν επίσης σημειώσει αύξηση.

Όταν ξέσπασε η πανδημία στις αρχές του έτους, το Zoom ήταν μία μικρή εταιρεία που είχε χτιστεί με την υπόσχεση να απλοποιήσει τις βίντεο-συσκέψεις. Αν και η πλατφόρμα πέτυχε τον σκοπό της και κατάφερε να συγκεντρώσει αρκετούς χρήστες, έχουν εκφραστεί αρκετές ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια και τον τρόπο που συλλέγει δεδομένα η πλατφόρμα. Η εταιρεία ζήτησε περιθώριο 90 ημερών για να ανταποκριθεί στις ανησυχίες των χρηστών.

H Zoom αντιμετώπισε με δυσκολία την απότομη αύξηση της επισκεψιμότητας και σε επίπεδο υποδομής, καθώς παρατηρήθηκαν αρκετά προβλήματα σε περιοχές των ΗΠΑ που τα μαθήματα του σχολείου γίνονται ακόμα ψηφιακά.

Σε καλή κατάσταση τα οικονομικά της εταιρείας

Τα έσοδα της εταιρείας σημείωσαν αύξηση 355%, φτάνοντας τα 663,5 εκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών κατά 150 εκατομμύρια δολάρια.

Η πλατφόρμα εξυπηρετεί παραπάνω από 370.200 χρήστες με παραπάνω από 10 εργοδότες, σημειώνοντας αύξηση 458% από το ίδιο τρίμηνο πέρσι.

Η εταιρεία, της οποίας ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος είναι ο πρώην διευθυντής της Cisco, Ερικ Γιούαν, αύξησε τους στόχους της για το 2021 από τα περίπου 1,8 δις. δολάρια στα 2,4 δις. δολάρια.

Βασικός στόχος της εταιρείας από την αρχή της πανδημίας είναι η προσέλκυση νέων χρηστών και η μετατροπή των δωρεάν χρηστών σε συνδρομητές.

με πληροφορίες από Reuters

Renova Deco
Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More