Με μάσκες, τεστ και ψηφιακά events θα διεξαχθεί η φετινή Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης

Με μάσκες, τεστ και ψηφιακά events θα διεξαχθεί η φετινή Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Την Τρίτη ο κυβερνήτης της Νέας Υόρκης Αντριου Κουόμο επιβεβαίωσε ότι η Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης θα διεξαχθεί κανονικά, ξεκινώντας στις 13 Σεπτεμβρίου. Η ανακοίνωση του Κουόμο δεν προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, καθώς οι εβδομάδες μόδας σε Λονδίνο, Παρίσι και Μιλάνο επίσης θα διεξαχθούν παρά την πανδημία του COVID-19.

«Η Νέα Υόρκη είναι η παγκόσμια πρωτεύουσα της μόδας και η Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης γιορτάζει την ευφυΐα και το δημιουργικό ταλέντο που υπάρχει στην πόλη», αναφέρει η ανακοίνωση της πολιτείας. «Η πανδημία δεν έχει τελειώσει ακόμα, αλλά είμαστε περήφανοι που στηρίζουμε τη διοργάνωση του event από την IMG στην προσπάθειά της να πραγματοποιήσει την Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης, πάντα σε ένα αυστηρό υγειονομικό πλαίσιο».

Προφανώς, η Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης δεν θα είναι αυτό που ήταν τον Φεβρουάριο, όπου δημοσιογράφοι και influencers από όλο τον κόσμο γέμισαν τις πρώτες σειρές (και όχι μόνο) των επιδείξεων. Αυτή τη φορά δεν θα υπάρχει πρώτη σειρά. Για την ακρίβεια δεν θα υπάρχουν θεατές – τουλάχιστον στους εσωτερικούς χώρους.

Οι εκδηλώσεις στους εξωτερικούς χώρους θα έχουν μέγιστο αριθμό 50 θεατών. Οι επισκέπτες θα περνούν από διαγνωστικά τεστ και θερμομετρήσεις πριν εισέλθουν στον χώρο, ενώ η χρήση μάσκας θα είναι υποχρεωτική και τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης θα τηρούνται καθ’ όλη τη διάρκεια των εκδηλώσεων.

Το προσωπικό, οι σχεδιαστές, τα μοντέλα και οι καλεσμένοι θα πρέπει να ακολουθήσουν αυστηρά τους υγειονομικούς κανόνες της Νέας Υόρκης.

Στα παρασκήνια της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης το 2015.
Οι εκδηλώσεις στους εξωτερικούς χώρους θα έχουν μέγιστο αριθμό 50 θεατών. © Flaunter/Unsplash

Τα περισσότερα από τα brands που θα συμμετάσχουν είναι μικρά και ανεξάρτητα. Ο Κρίστιαν Σιριάνο, ο οποίος έχει δείξει την ικανότητα του να φτιάχνει μάσκες, καθώς και οι Τζέισον Γου, Μονς, Νικόλ Μίλερ, Ρεμπέκα Μίνκοφ, Βίκτορ Γκλεμό, και πολλοί άλλοι θα παρευρεθούν, με ψηφιακές, φυσικές ή «υβριδικές» (μία μίξη των δύο προηγούμενων) επιδείξεις.

Ο Τζέισον Γου, για παράδειγμα, δήλωσε στο WWD ότι θα παρουσιάσει ένα live σόου, το οποίο θα μεταδίδεται ζωντανά και μέσω live streaming, σε ένα κοινό 25 με 30 ατόμων στην ταράτσα του Spring Studios.

«Οι τελευταίοι έξι μήνες είναι ιδιαίτερα δύσκολοι για τη βιομηχανία της μόδας και είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που μπορούμε να παρέχουμε ένα δρόμο για τους σχεδιαστές, τα μοντέλα, τους στιλίστες, τους κομμωτές, τους μακιγιέρ, τους φωτογράφους, τις ομάδες παραγωγής και τους αναρίθμητους επαγγελματίες που εργάζονται στη βιομηχανία της μόδας, ώστε να επιστρέψουν στις δουλειές τους με ασφάλεια στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης αυτό τον Σεπτέμβριο», αναφέρει η Λέσλι Ρούσο, αντιπρόεδρος της IMG, που διοργανώνει την Εβδομάδα Μόδας.

Ορισμένα brands, όπως τα Marc Jacobs και Michael Kors, αποφάσισαν να μη συμμετέχουν καθόλου, ενώ άλλα έχουν αποφασίσει να βρουν δημιουργικές ψηφιακές λύσεις για να παρουσιάσουν τις κολεξιόν τους.

Οπως έχουν αποδείξει επιδείξεις μόδας τον τελευταίο καιρό, η μόδα δεν χρειάζεται «πρώτες σειρές» για να εκτιμηθεί. Μπορεί να γίνει και από ασφαλή απόσταση.

με πληροφορίες από The Cut

Renova Deco
Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More