«Rebranding» για τα νησιά που «σήκωσαν το βάρος» της προσφυγικής κρίσης
Photo Credits: Shutterstock

«Rebranding» για τα νησιά που «σήκωσαν το βάρος» της προσφυγικής κρίσης

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ σε συνεργασία με το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, με τίτλο «Greek 4: Για Σένα», στοχεύει στο να επαναπροσδιορίσει την εικόνα της Λέσβου, της Χίου, της Σάμου και της Λέρου, τεσσάρων νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου τα οποία «σήκωσαν το μεγαλύτερο βάρος του μεταναστευτικού ζητήματος».

H συγκεκριμένη ενέργεια έχει σαν στόχο να προωθήσει στους ταξιδιώτες τόσο από το εσωτερικό, όσο και από το εξωτερικό, το μοναδικό «αφήγημα» που «προσφέρει» καθένα από τα νησιά στους επισκέπτες του.

Η Λέσβος συνδέεται με την παράδοση, η Χίος με την εξερεύνηση, η Σάμος με τη φύση και το φως και η Λέρος με το απέραντο γαλάζιο. Ταυτόχρονα, προβάλλει την εύρυθμη καθημερινότητα των κατοίκων των νησιών, σε αρμονική συνύπαρξη με τις σύγχρονες υποδομές.

Πρόκειται για μία ακόμη πρωτοβουλία στήριξης των νησιών, που σήκωσαν το μεγαλύτερο βάρος του προσφυγικού ζητήματος. Η διαφημιστική εκστρατεία, που σχεδιάστηκε και υλοποιείται από τον ΕΟΤ, χρηματοδοτήθηκε από το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου.

Για τις ανάγκες της καμπάνιας, που σχεδιάστηκε και υλοποιείται από τον ΕΟΤ και χρηματοδοτήθηκε από το υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, δημιουργήθηκε μία νέα ιστοσελίδα, αποκλειστικά για τους «Greek Four.

Η περιγραφή του ΕΟΤ για τους «Greek Four»

Λέσβος, Παράδοση: Ένα νησί για να ζήσεις το δικό σου μύθο. Δοκίμασε παραδοσιακές συνταγές και απόλαυσε την κληρονομιά αυτού του τόπου.

Λέσβος
© ΕΟΤ

Χίος, Εξερεύνηση: Ένα νησί που δεν θα σταματάς να ανακαλύπτεις. Εξερεύνησε τα τοπικά έθιμα και αναζήτησε στιγμές που θα θυμάσαι για πάντα.

Χίος

Σάμος, Φύση: Ένα νησί με φυσική ομορφιά που θα ερωτευθείς. Γεύσου τους θησαυρούς του και γίνε ένα με τη φύση.

Λέρος, Απέραντο Γαλάζιο: Ένα νησί όπου το απέραντο γαλάζιο κυριαρχεί. Βούτηξε στην απόλαυση και βάλε πλώρη για μία αξέχαστη εμπειρία.

Λέρος

 

«Στόχος της καμπάνιας είναι η μακροπρόθεσμη ανάδειξη των 4 αυτών νησιών -της Λέσβου, της Χίου, της Σάμου και της Λέρου- σε ελκυστικούς προορισμούς, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό», τόνισε μεταξύ άλλων ο υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης.

«Η διαφημιστική καμπάνια, η οποία υλοποιείται από τον ΕΟΤ είναι η ελάχιστη ανταπόδοση στις τοπικές κοινωνίες των 4 νησιών που έχουν σηκώσει το δυσανάλογο βάρος του μεταναστευτικού», ανέφερε Ο ΓΓ του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης.

Renova Deco
Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More