«Greek Summer Feeling»: ΕΟΤ-Bloomberg δημιουργούν ψηφιακή καμπάνια για την «ελίτ» των ταξιδιωτών
Photo Credits: Shutterstock

«Greek Summer Feeling»: ΕΟΤ-Bloomberg δημιουργούν ψηφιακή καμπάνια για την «ελίτ» των ταξιδιωτών

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Με μία νέα δυναμική ψηφιακή καμπάνια, που όπως αναφέρει ο Εθικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) στοχεύει την ελίτ των ταξιδιωτών ανά τον κόσμο, συνεχίζεται η συνεργασία του ΕΟΤ με το δίκτυο Bloomberg, προβάλλοντας την Ελλάδα στις πλατφόρμες του μεγαλύτερου Ομίλου Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης παγκοσμίως.

Η στρατηγική συνεργασία ΕΟΤ-Bloomberg  βρίσκεται σε εξέλιξη ήδη από τα τέλη Ιουλίου και ξεκίνησε με το λανσάρισμα της διεθνούς ψηφιακής καμπάνιας «Greek Summer Feeling», μέσω της οποίας, οι χρήστες του Bloomberg καλούνται:

  • να εξερευνήσουν τα μοναδικά γαλανόλευκα τοπία της Ελλάδας  και
  • να συναισθανθούν την αυθεντική εμπειρία του Ελληνικού καλοκαιριού,

Περιλαμβάνει συναρπαστικές  εικόνες  και προτάσεις γεμάτες φως, έμπνευση, πολιτισμό, γεύσεις και συναίσθημα ευφορίας και ασφάλειας.

Καμπάνια ΕΟΤ
Η νέα διεθνής καμπάνια «Greek Summer Feeling». © ΕΟΤ

Με τη συνέργεια αυτή, η Ελλάδα προβάλλεται στο απαιτητικό κοινό πολιτικών ηγετών, επιχειρηματιών και διεθνών επενδυτών, εδραιώνοντας  την απήχηση και το brand name της Ελλάδας ως τον πιο δυνατό/ελκυστικό τουριστικό προορισμό παγκοσμίως.

Προτεραιότητα η ασφάλεια

Για αυτό το καλοκαίρι, πρωταρχική στόχευση της διεθνούς καμπάνιας «Greek Summer Feeling», είναι να εμπιστευθούν οι ταξιδιώτες τον προορισμό, επιλέγοντας την Ελλάδα ως τον πιο όμορφο και ασφαλή καλοκαιρινό προορισμό.

Εναλλακτικά, μπορούν απλά να γνωρίσουν και να συναισθανθούν την αυθεντική ελληνική καλοκαιρινή εμπειρία, από όπου κι αν βρίσκονται.

Η ψηφιακή καμπάνια βασίζεται στο νέο βίντεο του ΕΟΤ «Destination Greece – Health First», το οποίο συνδυάζει δυνατή ταξιδιωτική έμπνευση για τον προορισμό, αλλά και εμπιστοσύνη  για την υγεία και ασφάλεια των επισκεπτών της Ελλάδας.

«Η συνεργασία του ΕΟΤ με τα μεγαλύτερα διεθνή μέσα ενημέρωσης μπαίνει σε μια νέα εποχή. Δεν περιοριζόμαστε πλέον μόνο στην προβολή διαφημιστικών σποτ , αλλά προχωράμε σε στρατηγικές συνεργασίες επικοινωνίας και branding της Ελλάδας στο εξωτερικό» ανέφερε μεταξύ άλλων ο  κ. Δημήτρης Φραγκάκης, γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ.

 

Renova Deco
Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More