Παιχνίδια και δηλώσεις παραγόντων του κλάδου για την Ημέρα Τουρισμού

Παιχνίδια και δηλώσεις παραγόντων του κλάδου για την Ημέρα Τουρισμού

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Με ένα πρωτοποριακό online παιχνίδι, το οποίο διεξάγεται εξ ολοκλήρου μέσω της εφαρμογής messenger του Facebook, ο δήμος Θεσσαλονίκης για την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού παρουσιάζει τόσο στους μόνιμους κατοίκους όσο και στους επισκέπτες την πόλη της Θεσσαλονίκης, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που παρέχει η ψηφιακή τεχνολογία.

Πρόκειται για ένα διαδραστικό παιχνίδι, ξεκινά για την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού και θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του χρόνου, όπου οι συμμετέχοντες μπορούν να γνωρίσουν τα μνημεία- σύμβολα σε διάφορα σημεία της Θεσσαλονίκης, να περιηγηθούν στους δρόμους, να γνωρίσουν τον πολιτισμό και την ιστορία.

Η θεματική του παιχνιδιού είναι η επιστημονική φαντασία. Η αποστολή όσων συμμετέχουν στο παιχνίδι είναι να «συγχρονίσουν» σημεία της Θεσσαλονίκης -μουσεία, ναούς, μνημεία, έργα τέχνης- και να ανακαλύψουν ποια είναι αυτά. Οι 50 πιο γρήγοροι που θα καταφέρουν να φτάσουν στον τερματισμό κερδίζουν και ένα έπαθλο δωρεάν εισόδου στο Museum of Illusions Thessaloniki.

Ο δήμος Θεσσαλονίκης και το Τμήμα Τουρισμού καλούν τους πολίτες να ανακαλύψουν την ιστορία της πόλης παίζοντας στην ιστοσελίδα του Facebook. Την ίδια ώρα διάφοροι παράγοντες του ελληνικού τουρισμού προχώρησαν σε δηλώσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού.

ΕΟT: βίντεο και δράσεις στα social media

Ο Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης μίλησε για την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού και την σημασία της στις ημέρες μας.

«Οι απώλειες σε έσοδα και θέσεις εργασίας αυτά τα δύο χρόνια είναι εξαιρετικά σημαντικές για τον παγκόσμιο, αλλά και για τον ελληνικό τουρισμό. Με συλλογικότητα και σκληρή δουλειά καταφέραμε να κρατήσουμε όρθια την τουριστική μας βιομηχανία μέσα στην κρίση. Ειδικά φέτος, καταφέραμε με συνεκτικό σχέδιο και συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων, να ανοίξει και να λειτουργήσει με ασφάλεια η τουριστική σεζόν, κάτι που ήταν άλλωστε και ο βασικότερος στόχος μας. Επιτυγχάνουμε επίσης μία σεζόν πολύ καλύτερη από την περυσινή τόσο σε αφίξεις όσο και σε έσοδα. Οι μικρές νίκες που πετύχαμε όλοι μαζί δεν μας κάνουν να εφησυχάζουμε. Οι προκλήσεις είναι ακόμα μπροστά μας. Η πλήρης ανάκαμψη του τουρισμού μας πρέπει να συμβαδίσει με διαρθρωτικές αλλαγές και δομική ενίσχυση του προϊόντος και των προορισμών, με τη βιωσιμότητα να βρίσκεται σε πρώτη προτεραιότητα».

Ειδικά για την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού, ο ΕΟΤ σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού προετοίμασε ένα βίντεο και εικαστικά που προβάλλονται ως posts μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα  του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού: Facebook, Twitter, Instagram, Viber και LinkedIn.

ΣΕΤΕ: επενδύσεις στον τουρισμό πολλαπλάσια οφέλη

Ενώ ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων,  Γιάννης Ρέτσος με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού αναφέρθηκε στην αντοχή που υπέδειξε ο κλάδος παρά τις επιπτώσεις της πανδημίας και στις παρεμβάσεις της Πολιτείας.

«Είναι σίγουρο ότι κάθε επένδυση στον τουρισμό, επιστρέφει στην ελληνική οικονομία πολλαπλάσια και η ανταπόδοση μπορεί να είναι εντυπωσιακή. Αυτή η νέα κατεύθυνση, το νέο μοντέλο ανάπτυξης, σημαίνει προστασία του περιβάλλοντος, ισόρροπη ανάπτυξη, κοινωνική ανταποδοτικότητα, ρευστότητα στην οικονομία, ενίσχυση της τοπικής απασχόλησης, κοινωνική συνοχή, διατήρηση και ανάδειξη του τοπικού πολιτισμού, διαφύλαξη του μέτρου και της ισορροπίας. Η ολιστική βιώσιμη ανάπτυξη είναι η αναγκαία προϋπόθεση, ο μόνος δρόμος για να μπορέσει η Ελλάδα να πρωταγωνιστήσει με αξιώσεις και την επόμενη, μετά την πανδημία ημέρα».

Τέλος ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας FedHATTA, Λύσανδρος Τσιλίδης τόνισε το ξεχωριστό και καθοριστικής σημασίας πλεονέκτημα που διαθέτει η Ελλάδα, δηλαδή προσαρμοστικότητα και τις δυνατότητες εφαρμογής εναλλακτικού τουρισμού στη χώρα.

«Σαν σήμερα, Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού, άλλες χρονιές η Ομοσπονδία FedHATTA και οι Ενώσεις της διοργάνωναν μεγάλες εκδηλώσεις για να τιμήσουν και να γιορτάσουν αυτή την ημέρα. Αυτή τη χρονιά όμως, οι περιστάσεις μας υποχρεώνουν να κρατήσουμε χαμηλούς τόνους. Ο θεματικός τουρισμός μας, ο πολιτιστικός, ο θρησκευτικός και προσκυνηματικός, ο ιατρικός, ο θαλάσσιος, το γιώτινγκ, ο συνεδριακός και άλλες μορφές τουρισμού στη χώρα μας, χρειάζονται τη συστρατευμένη προσοχή επαγγελματιών και Πολιτείας για να αποδόσουν τα μέγιστα. Η Ελλάδα έχει αστείρευτο πλούτο μνημείων και αρχαιολογικών χώρων, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το πολιτιστικό της προφίλ δεν χρειάζεται να εμπλουτιστεί περαιτέρω».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Διαβάστε επίσης

Ποια είναι τα συχνότερα λάθη που κάνουμε στο πακετάρισμα της βαλίτσας

Από τον Μπομπ Ντίλαν έως τον Ντέιβιντ Μπάουι: τα 10 χειρότερα τραγούδια θρυλικών καλλιτεχνών

Πόσο άλλαξε η σχέση της Gen Z με τα ταξίδια;

5 τρόποι με τους οποίους το 5G θα μεταμορφώσει τη βιομηχανία της φιλοξενίας

Ain Dubai: η μεγαλύτερη ρόδα παρατήρησης στον κόσμο

 

Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More