Πόσο άλλαξε η σχέση της Gen Z με τα ταξίδια;
Photo Credits: ©Shutterstock

Πόσο άλλαξε η σχέση της Gen Z με τα ταξίδια;

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Σε σύγκριση με τους προκατόχους τους, οι καταναλωτές της Gen Z έχουν ακόμη βαθύτερη συγγένεια, άνεση και προσαρμοστικότητα σε όλα τα προϊόντα της τεχνολογίας και τις συνεχώς εξελισσόμενες αλλαγές που την συνοδεύουν.

Επιφανειακά, η Gen Z φαίνεται σαν ένα λιγότερο πρόσφορο, βραχυπρόθεσμα κοινό, που βγάζουν λιγότερα χρήματα, είναι πιο ευαίσθητοι στις τιμές, και τα ταξίδια δεν είναι επί του παρόντος τόσο σημαντικά γι’αυτούς, όπως για τις άλλες γενιές.

Σύμφωνα με την τελευταία ταξιδιωτική ερευνητική έκθεση του Phocuswright Gen Z Travellers: A Breed of Your Own, όλων των ηλικιακών ομάδων, το επίπεδο προτεραιότητας του ταξιδιού είναι το χαμηλότερο ανάμεσα στα άτομα της κατηγορίας της Gen Z. Ακόμα, το 43% θεωρεί τα ταξίδια υψηλή ή κορυφαία προτεραιότητα.

3 βασικές συμπεριφορές των ταξιδιωτών Gen Z

Gen Z
©Shutterstock

Τα ηλεκτρονικά ταξιδιωτικά πρακτορεία/γραφεία τους προσελκύουν: Οι OTA’s είναι το επιλεγμένο κανάλι κρατήσεων στο διαδίκτυο και οι προσφορές τους, όπως τα δυναμικά πακέτα και τα προγράμματα αφοσίωσης έχουν μεγαλύτερη επιτυχία στους νεότερους ταξιδιώτες. Περισσότεροι ταξιδιώτες της Gen Z έκαναν κράτηση αεροπορικών, ξενοδοχείου και αυτοκινήτου μέσω των διαδικτυακών ταξιδιωτικών γραφείων από οποιοδήποτε άλλο διαδικτυακό κανάλι, όπως απευθείας ιστότοποι, ή μέσω μετά-αναζήτησης ή ιστότοπους λιανικών ταξιδιωτικών πρακτορείων.

Είναι ανοιχτοί να υποδεχτούν νέα μοντέλα: : Συμπεριλαμβανομένων των καναλιών εκτός σύνδεσης (π.χ. τηλέφωνο, προσωπικά), η γενιά Z χρησιμοποιεί συχνότερα απευθείας κανάλια από τα ηλεκτρονικά ταξιδιωτικά γραφεία σε όλα τα τμήματα. Επιπλέον, το μοντέλο συνδρομής δεν είναι τόσο καινοτόμο για αυτήν την ομάδα νέων ταξιδιωτών, καθώς η πιθανότητα χρήσης συνδρομής ταξιδιού αυξάνεται για τη Gen Z.

Έτοιμοι για περιπλάνηση: Αρκετές ταξιδιωτικές συμπεριφορές άλλαξαν ως απάντηση στην πανδημία: οι ταξιδιώτες πήγαιναν ταξίδια πιο κοντά στο σπίτι, αναζητούσαν λιγότερο πολυσύχναστους προορισμούς ή έμεναν σε πιο απομονωμένα καταλύματα.

Αλλά οι ταξιδιώτες Gen Z ήταν λιγότερο πιθανό να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Παρέμειναν ανοιχτοί για να βγουν εκτός συνόρων των ΗΠΑ, με περισσότερους από δύο στους πέντε να ταξιδεύουν στο εξωτερικό το 2020, το υψηλότερο ποσοστό όλων των γενεών.

Ενώ θεωρούν τα ταξίδια ως σημαντικά, η Gen Z είναι πιο πιθανό να ελαχιστοποιήσει τα ταξίδια, ανάλογα με τις οικονομικές τους δυνατότητές. Είναι, ωστόσο, το λιγότερο απαιτητικό και πιο ευέλικτό δημογραφικά κοινό όταν λαμβάνουν υπόψη τους κανονισμούς ασφαλείας COVID.

με πληροφορίες από PhocusWire


Διαβάστε επίσης

Οι εξ αποστάσεως εργαζόμενοι συρρέουν σε εξωτικούς Ευρωπαϊκούς προορισμούς

Όλα όσα μάθαμε από τα γεγονότα των φυσικών καταστροφών του 2021

Τα 10 καλύτερα μονοπάτια πεζοπορίας στον κόσμο

Οι 10 τάσεις στους προορισμούς κρουαζιέρας για το καλοκαίρι 

Η Κίνα εγκαινιάζει το πιο γρήγορο τρένο στον κόσμο

Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More