Δράσεις προβολής της Σίφνου στους σταθμούς του μετρό της Αθήνας
Photo Credits: ©Shutterstock

Δράσεις προβολής της Σίφνου στους σταθμούς του μετρό της Αθήνας

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Kαμπάνια προβολής της Σίφνου υλοποίησε και τρέχει ο δήμος Σίφνου σε 17 σταθμούς του Μετρό Αττικής, μεταξύ άλλων σε Σύνταγμα, Πανόρμου, Μοναστηράκι, Μέγαρο Μουσικής, Πανεπιστήμιο.

Η δράση προβολής της Σίφνου θα είναι για 28 ημέρες και στόχος είναι η ανάδειξη της γαστρονομίας, του φυσικού κάλλους, των δραστηριοτήτων και των αρχαιολογικών και πολιτιστικών θησαυρών του προορισμού, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.

«Μέσα από έξυπνα λογοπαίγνια και όμορφες φωτογραφίες η Σίφνος θα επιχειρήσει να μαγνητίσει το βλέμμα των δεκάδων χιλιάδων επιβατών και δυνητικών ταξιδιωτών του Μετρό» σχολιάζει η δήμαρχος του Σίφνου, Μαρία Ναδάλη. Η παραπάνω δράση έρχεται να ενισχύσει το πρόσφατο κάλεσμα του δήμου με τη δημιουργία βίντεο κλιπ και τραγουδιού με τίτλο «όσα το νησί αγγίζει» που πρωταγωνιστεί η Σίφνος. Αξίζει να σημειωθεί επίσης πως πριν λίγες ημέρες ολοκληρώθηκε με επιτυχία στο νησί το Atromitos Race Sifnos 2021 με συνδιοργανωτή τον δήμο.

Στο μεταξύ, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, τις ακρογιαλιές της Σίφνου αναδεικνύει το περιοδικό της Γαλλίας για τη φύση, το GEO. Σε ειδική ενότητα της ιστοσελίδας γίνεται αναφορά στις παραλίες της, τη γαστρονομία και τα μοναστήρια της.

Αντίστοιχες προσπάθειες διαφήμισης στους σταθμούς του μετρό είχε πραγματοποιήσει και η Άνδρος  όπου  δήμος Άνδρου είχε ξεκινήσει νέα καμπάνια προβολής του νησιού στους σταθμούς του Μετρό και τα αστικά λεωφορεία της Αττικής. Με σύνθημα «οι αντιθέσεις μας το αντίδοτο σας», ο δήμος Άνδρου κατάφερε επιτυχώς να προσεγγίσει το κοινό της Αθήνας. Σημειώνεται ότι οι καμπάνιες στο μετρό είναι συνηθισμένα σημεία για διαφήμιση μιας και καθημερινά με το μετρό  μετακινούνται κατά μέσον όρο 614.000 επιβάτες στην μητροπολιτική περιοχή της πρωτεύουσας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Διαβάστε επίσης

Οι 10 πιο όμορφες εκκλησίες του κόσμου

Τα αγάλματα του Θεσσαλικού Θεάτρου ταξιδεύουν στην Προύσα

Οι 5 αγαπημένοι προορισμοί στην Ευρώπη για τους Αμερικανούς

Πώς οι ψεύτικες διαδικτυακές κριτικές επηρεάζουν τον τουρισμό

Τα 10 πιο διάσημα brand names του τουριστικού κλάδου 

Renova Deco
Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More