«Πόλεμος» για τα ακίνητα στις εταιρείες βραχυχρόνιων μισθώσεων
Photo Credits: ©Shutterstock

«Πόλεμος» για τα ακίνητα στις εταιρείες βραχυχρόνιων μισθώσεων

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Αύξηση καταγράφεται από το 27 στο 33% στα οικογενειακά ταξίδια, ενώ αυξημένη είναι ζήτηση για μεγάλα σπίτια. Την ίδια ώρα στην Airbnb εγκαινιάζει το «black box» μια νέα μυστική ομάδα. Τι είναι αυτό που προστατεύει επισκέπτες και οικοδεσπότες; Μια από τις πρώτες ελληνικές εταιρείες καινοτομεί πωλώντας τουριστικά πακέτα NFT.

Μάχη δίνουν οι γνωστές εταιρείες για προσέλκυση host ανάμεσα σε Airbnb και Vrbo

Με την ζήτηση για τουριστικά καταλύματα να αυξάνεται συνεχώς και την ταυτόχρονη έλλειψη  ακινήτων σε πολλούς ταξιδιωτικούς προορισμούς, γνωστές εταιρείες βραχυχρόνιων ενοικιάσεων γίνονται όλο και πιο ανταγωνιστικές σχετικά με την προσέλκυση host.

Οι αναζητήσεις για καταλύματα κοντά σε παραλίες, εθνικά πάρκα και άλλες μη αστικές περιοχές ήταν ιδιαιτέρα δημοφιλείς κατά την διάρκεια της πανδημίας και ακόμα περισσότερο τους τελευταίους μήνες με την πρόοδο των εμβολιασμών και την επικράτηση της ‘working from home’ κουλτούρας.

Ήδη από τον περασμένο Μάϊο, η Airbnb διευκόλυνε την διαδικασία εγγραφής για νέους οικοδεσπότες, μειώνοντας των αριθμό βημάτων εγγραφής και προσθέτοντας παροχές όπως «mentoring για οικοδεσπότες», ενώ η Vrbo εγκαινίασε το επιτυχημένο εργαλείο Fast Track το οποίο επιτρέπει στους νέους οικοδεσπότες της πλατφόρμας να μεταφέρουν τις βαθμολογίες τους από τις πλατφόρμες που χρησιμοποιούσαν παλιότερα.

Airbnb: Τι είναι το «black box» που προστατεύει επισκέπτες και οικοδεσπότες;

 O τρόπος με τον οποίο  η εταιρεία βραχυχρόνιων μισθώσεων διαχειρίζεται κρίσιμες καταστάσεις μέχρι στιγμής δείχνει πόσο σημαντική είναι η ασφάλεια επισκεπτών και host για την ομαλή λειτουργία της.

Με το επιχειρηματικό μοντέλο της Airbnb να βασίζεται στην ιδέα ότι οι σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ ξένων είναι εφικτές, η εταιρεία θέσπισε μια μυστική ομάδα ασφαλείας ή όπως την αποκαλούν εσωτερικά το «μαύρο κουτί», η οποία παρεμβαίνει σε περιπτώσεις κρίσεων για να βοηθήσει τους πελάτες και να αποτρέψει ζημιές στο “branding” της.

Airbnb report: Οικογενειακές διακοπές και η επαφή με την φύση ανάμεσα στις τάσεις για το καλοκαίρι του 2021

Η Airbnb δηλώνει έτοιμη να ικανοποιήσει τις νέες ανάγκες των ταξιδιωτών, εξοπλισμένη με την έρευνα Travel and Living Report μια ολοκληρωμένη ανάλυση δεδομένων κρατήσεων και συμπεριφοράς καταναλωτών.

Μερικές από τις πιο σημαντικές τάσεις όπως της παρουσιάζει η έρευνα:

  • Tα οικογενειακά ταξίδια έφτασαν στο 33% των γενικών κρατήσεων από το 27% που είχαν σημειώσει το 2019
  • 42% των οικογενειακών αποδράσεων γίνονται σε αγροτικούς προορισμούς (από 32% που είχε σημειωθεί το καλοκαίρι του 2019)
  • Οι ταξιδιώτες επιλέγουν αστικούς προορισμούς για μακροχρόνιες διαμονές και όχι για ολιγοήμερες διακοπές

Οι ιταλικές Αρχές κατηγορούν την Booking.com για φοροδιαφυγή

Οι φορολογικές αρχές στην παράκτια περιοχή Λιγούρια της Ιταλίας δήλωσαν ότι η πλατφόρμα διαδικτυακών κρατήσεων διαμονής, Booking.com έχει πραγματοποιήσει φοροδιαφυγή αξίας 153 εκατομμυρίων ευρών μέσα σε διάστημα επτά ετών.

Οι εισαγγελείς ανέφεραν ότι η ολλανδική εταιρεία κέρδισε από 700 έως 800 εκατομμύρια ευρώ από 900.00 ξεχωριστές κρατήσεις οι οποίες δεν φορολογήθηκαν με ακρίβεια. Με βάση το χαμηλότερο πιθανό ποσοστό η εταιρεία θα έπρεπε να είχε καταβάλει 153 εκατομμύρια ευρώ σε φόρο προστιθέμενης αξίας.

Ο μηχανισμός που φαίνεται να  χρησιμοποίησε η  Booking, είναι αυτός της «αντίστροφης χρέωσης», ο οποίος επέτρεψε στην εταιρεία να χρεώνει υπηρεσίες στις οποίες δεν  συμπεριλάμβανε τις πληρωμές φόρου.

Η Booking, η οποία δεν σχολίασε αμέσως τις κατηγορίες, έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι συμμορφώνεται με τους φορολογικούς νόμους των χωρών που δραστηριοποιείται. Ωστόσο το γεγονός αυτό δεν αποτελεί πρωτόγνωρο για τις εταιρείες μισθώσεων ακινήτων. 

Συνεργασία Booking.com και Winter Pride 2021

H ψηφιακή ταξιδιωτική πλατφόρμα Booking.com, ανακοίνωσε την νέα της συνεργασία με το φεστιβάλ Winter Pride της Νέας Ζηλανδίας ως platinum sponsor.

Με αποστολή της να διευκολύνει την LGBTTQ+ κοινότητα αλλά και τους συμμάχους της να πραγματοποιήσουν ταξίδια εμπνευσμένα από την υπερηφάνεια, η εταιρεία σκοπεύει να βοηθήσει τους επισκέπτες της να ανακαλύψουν νέα μέρη, διευρύνοντας τους ορίζοντές τους με ασφάλεια.

«Σκοπός μας είναι να βοηθήσουμε τους ταξιδιώτες- ανεξάρτητα από που προέρχονται, τι πιστεύουν και ποιον αγαπούν, να γνωρίσουν τον κόσμο. Πιστεύουμε ότι όλοι πρέπει να είναι σε θέση να γνωρίζουν νέους τόπους, χωρίς να προσποιούνται ή να κρύβονται», δήλωσε η Tracey Foxall, Regional Manager Oceania της Booking.com

Προς πώληση το πρώτο ελληνικό συλλεκτικό NFT τουρισμού 

Αξιοποιώντας τις δυνατότητες του blockchain, 10 ταξιδιώτες θα έχουν την ευκαιρία να επισκεφθούν τη χώρα μας και να βιώσουν μια μοναδική εμπειρία σε Αθήνα και Σαντορίνη, μέσω προσωποποιημένων διαδρομών και επιλογών που η εταιρεία θα οργανώσει ειδικά για αυτούς σε γη, αέρα και θάλασσα. Μέσω NFT, το πακέτο θα πωλείται μόνο σε δέκα αριθμημένα αντίτυπα (editions) με την αγορά του να γίνεται αποκλειστικά με κρυπτονομίσματα και να αποτυπώνεται στο Ethereum blockchain.

Η παγκόσμια αυτή πρώτη ως προς την αξιοποίηση των NFT δυνατοτήτων υλοποιείται από την ελληνική Cloudkeys, που μετρά ήδη τρία χρόνια εμπειρίας στις βραχυχρόνιες τουριστικές μισθώσεις. Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για το συγκεκριμένο εγχείρημα μέσα από το site μας.


Διαβάστε επίσης

Οι 10 πιο όμορφες εκκλησίες του κόσμου

Τα αγάλματα του Θεσσαλικού Θεάτρου ταξιδεύουν στην Προύσα

Οι 5 αγαπημένοι προορισμοί στην Ευρώπη για τους Αμερικανούς

Πώς οι ψεύτικες διαδικτυακές κριτικές επηρεάζουν τον τουρισμό

Τα 10 πιο διάσημα brand names του τουριστικού κλάδου 

Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More