Η Google διακόπτει τις υπηρεσίες των κρατήσεων για περιηγήσεις
Photo Credits: ©Shutterstock

Η Google διακόπτει τις υπηρεσίες των κρατήσεων για περιηγήσεις

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Η εταιρεία ενημέρωσε τους παρόχους εκδρομών και δραστηριοτήτων και τους συνεργάτες κρατήσεων ότι θα καταργήσει σταδιακά την πλατφόρμα Reserve with Google για κρατήσεις ξεναγήσεων από την 1η Αυγούστου.

Η υποχώρηση της Google σε υπηρεσίες κρατήσεων για εκδρομές και δραστηριότητες δεν σημαίνει ότι  γίνεται λιγότερο ισχυρή στα ταξίδια. Είναι μέρος της στρατηγικής της  για την επίτευξη της συνοχής μεταξύ των προϊόντων της προσφέροντας έναν συνδυασμό διαφημίσεων και δωρεάν καταχωρίσεων για να αποκτήσει ένα ακόμη ευρύτερο κοινό.

Η πλατφόρμα αυτή επέτρεπε στους διοργανωτές εκδρομών και δραστηριοτήτων να καταγράψουν κρατήσεις στις επιχειρηματικές τους λίστες που προσφέρει από υποψήφιους ταξιδιώτες. Εκείνοι δεν χρειαζόταν να ανατρέξουν σε άλλες ιστοσελίδες για να κάνουν μια κράτηση.

Στη συνέχεια συνεργάτες των διαδικτυακών πρακτορείων επεξεργάζονταν τις κρατήσεις σε δεύτερο χρόνο.

«Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η Google σκοπεύει να απενεργοποιήσει επίσημα την Reserve with Google για περιηγήσεις, δραστηριότητες και αξιοθέατα την 1η Αυγούστου 2021. Αυτό σημαίνει ότι το δυνατότητα Αγοράς Εισιτηρίων δεν θα εμφανίζεται πλέον μετά τις 31 Ιουλίου», ενημέρωσε η Google τους χειριστές και συνεργάτες.

Η στρατηγική, όπως αναφέρθηκε από την Dennis ’Online Travel Briefing πριν από λίγες εβδομάδες, είναι η εταιρεία να επιτύχει συνέπεια στα διάφορα προϊόντα της για σκοπούς δημιουργίας εσόδων.

Έτσι, όπως  άλλαξε το προϊόν μετά-αναζήτησης ξενοδοχείων, το Google Hotels, σε έναν συνδυασμό διαφημίσεων και δωρεάν συνδέσμων, θα κάνει το ίδιο και με περιηγήσεις και δραστηριότητες ή εμπειρίες.

Η μείωση των υπηρεσιών κράτησης δεν σημαίνει ότι γίνεται λιγότερο ισχυρή στα ταξίδια ή στην απόσυρσή από το  Things-to-Do

Google Ads
©Shutterstock

«Σκοπεύουμε να δοκιμάσουμε την εισαγωγή συνδέσμων κράτησης εισιτηρίων στην Αναζήτηση Google, ώστε οι χρήστες να μπορούν να συγκρίνουν εύκολα τις επιλογές για να επισκεφθούν τα αγαπημένα τους αξιοθέατα », δήλωσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας.

Όμως, αυτό διαφέρει αρχικά από τον τρόπο με τον οποίο χειρίζεται το Google Ηotels, το Google Vacation Rental και τις Google Flights, τα οποία συνυπάρχουν στην υπηρεσία σύγκρισης τιμών του Travel.

Οι σύνδεσμοι κράτησης συνεργατών, οι οποίοι απαιτούν λιγότερη συνδεσιμότητα από ό, τι το Reserve With Google, θα είναι δωρεάν σε αρχικό στάδιο. Δεν θα πληρώνεται  για αυτά τα κλικ.

Με την διαγραφή του Reserve With Google για αξιοθέατα, μπορεί να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στην ανάπτυξη του προϊόντος της.

Ορισμένοι ειδικοί έχουν από καιρό προβεί σε εικασίες ότι  θα έκανε αλλαγή και θα γινόταν all-in online ταξιδιωτικό γραφείο. Αλλά αυτό είναι αδικαιολόγητο επειδή τότε θα έπρεπε να ανταγωνίζεται άμεσα – ακόμη περισσότερο από ό, τι σήμερα – με τους μεγαλύτερους διαφημιστές της, συμπεριλαμβανομένων των Booking Holdings, της Expedia Group και πολλών άλλων.

Αυτό θα έθετε σε κίνδυνο την επιχείρηση διαφημίσεων των ταξιδιών, αναμφίβολα έναν από τους μεγαλύτερους κλάδους της.

«Όπως έχουμε μοιραστεί στο παρελθόν, η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει βαθιά σε λύσεις για χρήστες και συνεργάτες σε αυτόν τον κλάδο και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε μαζί σας στο Google Things to do το 2021 και μετά», δήλωσε η Google στους ταξιδιωτικούς πράκτορες και συνεργάτες

Πιθανότατα δεν είναι τυχαίο ότι περιορίζει τις υπηρεσίες κράτησής της κατά τη διάρκεια μιας περιόδου κατά την οποία η ισχύς της στα ταξίδια και σε άλλους κλάδους βρίσκεται υπό πίεση.

με πληροφορίες από Skift


Διαβάστε επίσης

Οι 10 πιο όμορφες εκκλησίες του κόσμου

Τα αγάλματα του Θεσσαλικού Θεάτρου ταξιδεύουν στην Προύσα

Οι 5 αγαπημένοι προορισμοί στην Ευρώπη για τους Αμερικανούς

Πώς οι ψεύτικες διαδικτυακές κριτικές επηρεάζουν τον τουρισμό

Προς πώληση το πρώτο ελληνικό συλλεκτικό NFT Τουρισμού

Renova Deco
Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More