Η Αθήνα περνά στη δεύτερη φάση της τουριστικής της προβολής
Photo Credits: ©Shutterstock

Η Αθήνα περνά στη δεύτερη φάση της τουριστικής της προβολής

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Η Αθήνα με το β’ μέρος της  διαφημιστικής καμπάνιας «Love Letters from Athens» ελπίζει στην ανάδειξη της ως κορυφαία ταξιδιωτική επιλογή στις αγορές των ΗΠΑ, της Γαλλίας, της Γερμανίας αλλά και της Μεγάλης Βρετανίας.

Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζεται η δραστηριότητα της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ) του δήμου Αθηναίων στο σκέλος της προβολής της Αθήνας στο διεθνές κοινό.

Τις επόμενες ημέρες μάλιστα θα «λανσαριστεί» και το δεύτερο μέρος της καμπάνιας «Love Letters from Athens», που θα απευθύνει πρόσκληση σε κάθε ενδιαφερόμενο να επισκεφτεί την πρωτεύουσα, που πλέον οι περιορισμοί στις μετακινήσεις λόγω της πανδημίας είναι παρελθόν και την ίδια στιγμή είναι υγειονομικά ασφαλής για κάθε επισκέπτη της.

Όπως τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΑΤΑ Ευάγγελος Βλάχος «η νέα καμπάνια έχει αποτινάξει από πάνω της το lockdown και με καλοκαιρινή διάθεση μεταφέρεται το μήνυμα ότι η Αθήνα έχει ανοίξει με ασφάλεια».

Και αυτή η καμπάνια επικοινωνίας και προβολής είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας δημοσίου και ιδιωτικού τομέα μέσω της σύμπραξης This is Athens & Partners. Μάλιστα, ο κ. Βλάχος επεσήμανε ότι στην τελική ευθεία είναι και ο σχεδιασμός νέας καμπάνιας για την πόλη, η οποία αναμένεται να βγει στον «αέρα» μετά το καλοκαίρι.

Οι εν λόγω καμπάνιες προβολής και επικοινωνίας της Αθήνας, ως τουριστικού προορισμού πρώτης γραμμής, σε αυτή τη χρονική στιγμή προσεγγίζουν τις αγορές των ΗΠΑ, της Γαλλίας, της Γερμανίας αλλά και της Μεγάλης Βρετανίας.

Αυτή την περίοδο στην Αθήνα, όπως σημειώνει ο κ. Βλάχος, πλάτη στις κρατήσεις ξένων επισκεπτών, βάζει η αγορά της Αμερικής, με τις καθημερινές πτήσεις από τις ΗΠΑ, πραγματικά να έχουν φέρει μετρήσιμα αποτελέσματα για τον προορισμό.

Η αγορά- στόχος

Την ίδια στιγμή το επικοινωνιακό πλάνο δράσεων της ΕΑΤΑ περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, και προβολή της Αθήνας στον Καναδά, ενώ καρπούς αποδίδει και η προσπάθεια για την καθιέρωση της Αθήνας ως προορισμό για κινηματογραφικές παραγωγές, διαφημιστικά κ.α (Film destination).

Η Αθήνα, όπως τονίστηκε, μπαίνει δυναμικά και οργανωμένα στο χώρο μίας βιομηχανίας μέσω του εργαλείου που λέγεται Athens Film Office. Μάλιστα, η Αθήνα έχει αποτελέσει τον τελευταίο χρόνο το σκηνικό για τουλάχιστον 40 διεθνείς κινηματογραφικές παραγωγές.

Υπενθυμίζεται ότι η Αθήνα έχει θέσει ισχυρή υποψηφιότητα στα φετινά 28α World Travel Awards, καθώς η ελληνική πρωτεύουσα διεκδικεί τον τίτλο του κορυφαίου City Break ευρωπαϊκού προορισμού ανάμεσα σε 15 πόλεις, μεταξύ των οποίων το Λονδίνο, το Άμστερνταμ, η Κοπεγχάγη, το Παρίσι, η Ρώμη και το Βερολίνο.

Όσοι θέλουν να στηρίξουν την Αθήνα στα Διεθνή Ταξιδιωτικά Βραβεία, θα πρέπει να κάνουν εγγραφή και στη συνέχεια να ψηφίσουν στον σύνδεσμο.

Στα «Όσκαρ του Τουρισμού», όπως συχνά αναφέρονται τα συγκεκριμένα βραβεία, καταγράφονται κάθε χρόνο περισσότερες από 2.000.000 ηλεκτρονικές ψήφοι, με τον αριθμό να αυξάνεται συνεχώς από συμμετέχοντες, οι οποίοι με αυτόν τον τρόπο δηλώνουν την εμπιστοσύνη τους στον διεθνή ταξιδιωτικό και τουριστικό κλάδο.

Η ψηφοφορία ολοκληρώνεται την Τετάρτη 14 Ιουλίου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Διαβάστε επίσης

Οι 10 πιο όμορφες εκκλησίες του κόσμου

Τα αγάλματα του Θεσσαλικού Θεάτρου ταξιδεύουν στην Προύσα

Οι 5 αγαπημένοι προορισμοί στην Ευρώπη για τους Αμερικανούς

Πώς οι ψεύτικες διαδικτυακές κριτικές επηρεάζουν τον τουρισμό

Προς πώληση το πρώτο ελληνικό συλλεκτικό NFT Τουρισμού

 

 

Renova Deco
Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More