Πως οι αεροπορικές εταιρείες θα γίνουν ξανά επικερδής
Photo Credits: ©Shutterstock

Πως οι αεροπορικές εταιρείες θα γίνουν ξανά επικερδής

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Πώς προετοιμάζονται οι αεροπορικές εταιρείες για να καλύψουν τις ανάγκες του επιβάτη και του διαταραγμένου περιβάλλοντος λειτουργίας καθώς ο κόσμος ανακάμπτει από την πανδημία;

Το Air Transformation Lab και Atmosphere Research Group συνεργάστηκαν για να μελετήσουν το μέλλον του κλάδου. Στην έκθεση τους για τις αεροπορικές  διερευνούν τα ζητήματα που εμποδίζουν τις αεροπορικές εταιρείες για την ανάκαμψη και παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τις ευκαιρίες στην μετά την Covid εποχή.

Η έκθεση αποκαλύπτει ότι τα στελέχη της βιομηχανίας στοχεύουν σε κάτι περισσότερο από την ανάκαμψη όταν οι πτήσεις εντατικοποιηθούν.

Πολλοί θεωρούν την κρίση Covid-19 ως έναν ισχυρό καταλύτη για την πολυπόθητη αλλαγή  που θα επιτρέψει τελικά στις αεροπορικές εταιρείες να προχωρήσουν περαιτέρω, γρηγορότερα από πριν. Σχεδόν κάθε  αερομεταφορέας που ερωτήθηκε για έκθεση της Accelya συμφώνησε ότι η κατάσταση έχει δημιουργήσει ευκαιρίες για θετική αλλαγή.

Για παράδειγμα, ένα στέλεχος αεροπορικής εταιρείας ανέφερε ότι «οι συνεργασίες μεταξύ των υπηρεσιών μας είναι πιο σημαντικές από ποτέ. Κανονικά, αυτή η μετάβαση θα διαρκούσε τρία χρόνια, αλλά λόγω του Covid, χρειάστηκαν τρεις μήνες. Χτίζουμε μια νέα κουλτούρα».

Για να επωφεληθούν από αυτήν την ευκαιρία, οι αεροπορικές εταιρείες προσπαθούν να αναλάβουν μεγαλύτερο έλεγχο στις εμπορικές στρατηγικές τους.

Για να το κάνουν αυτό ακολουθούν προτάσεις, με στόχο να το κάνουν με επιτυχία:

Στροφή στη λιανική και τη διανομή των κρατήσεων

Μία από τις κινητήριες δυνάμεις πίσω από το NDC ήταν να δώσει στις αεροπορικές εταιρείες τον έλεγχο του αποθέματός τους και να αυξήσουν τη διαφάνεια των προσφορών που πωλούνται μέσω τρίτων, επιτρέποντάς τους να συνδεθούν απευθείας με συνεργάτες διανομής.

Σήμερα, το 68% των αεροπορικών εταιρειών χρησιμοποιούν ή σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν το NDC ως μέρος των στρατηγικών λιανικής πώλησης και διανομής τους και 3 από τις 10 αεροπορικές εταιρείες που έχουν δεσμευτεί στη NDC έχουν ήδη κλείσει συμφωνίες με ορισμένους ή όλους τους συνεργάτες τους GDS για πώληση πτήσεων και βοηθητικών υπηρεσιών μέσω NDC.

Ταυτόχρονα, η επιθυμία για απευθείας κρατήσεις έχει εντατικοποιηθεί. Μέχρι το 2023 θα αντιστοιχεί στο 56% των κρατήσεων, αύξηση 12% σε τρία χρόνια.

Τα ευρήματα της έκθεσης δείχνουν τη διάκριση μεταξύ των δύο θολών καναλιών και ότι οι αεροπορικές εταιρείες θα έχουν πιο άμεσο έλεγχο επί των πωλήσεων και των υπηρεσιών κατά τους επόμενους μήνες και χρόνια.

Εφαρμόστε τεχνολογία εστιασμένη στη λιανική

Η έκθεση υπογραμμίζει την απογοήτευση των αεροπορικών εταιρειών με την ικανότητα του συστήματος εξυπηρέτησης επιβατών να υποστηρίζει στρατηγικές λιανικής.

Για παράδειγμα, περισσότερα από το ένα τρίτο των στελεχών αεροπορικών εταιρειών συμφωνούν ότι το σύστημα εξυπηρέτησης επιβατών τους «δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες» στην προσφορά εξατομικευμένων υπηρεσιών ή παράδοσης προϊόντων / εμπορευμάτων.

«Τα συστήματα εξυπηρέτησης επιβατών δεν είναι προσανατολισμένο στην αγορά, όπως χρειαζόμαστε. Λειτουργεί καλά, αλλά πρέπει να δημιουργήσουμε κάτι διαφορετικό για το μέλλον », σχολίασε ένα στέλεχος αεροπορικής εταιρείας.

Η έκθεση προτείνει οι αεροπορικές εταιρείες «να μειώσουν το τεχνολογικό τους χρέος και να υιοθετήσουν ευέλικτες, σύγχρονες, πελατοκεντρικές τεχνολογικές λύσεις προσανατολισμένες για  λιανικό εμπόριο για να πετύχουν».

Προτεραιότητα οι ψηφιακές λιανικές πωλήσεις

Οι ψηφιακές λιανικές αγορές είχαν ήδη αυξηθεί στους καταναλωτές πριν από την πανδημία, αλλά οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου κορυφώθηκαν κατά τη διάρκεια του lockdown. Η πανδημία έχει επιταχύνει τη μετάβαση σε διαδικτυακές αγορές.

Η έκθεση προβλέπει ότι το πελατοκεντρικό σύστημα των κορυφαίων διαδικτυακών πωλητών θα είναι το σημείο αναφοράς έναντι του οποίου θα κριθούν οι αεροπορικές εταιρείες και ζητά τον διπλασιασμό των προσπαθειών για την ικανοποίηση των απαιτήσεων νέων πελατών στις πωλήσεις και εξυπηρέτηση, το οποίο ήταν ένα ιδιαίτερο σημείο στην αρχή της  κρίση του Covid.

Εστιάστε στη δυναμική και σταθερή τιμολόγηση

Η δυναμική και συνεχής τιμολόγηση θα είναι επίσης σημαντική, και η έκθεση διαπίστωσε ότι γίνεται όλο και πιο σημαντικό για τα στελέχη των αεροπορικών εταιρειών.

Ένα στα τρία στελέχη είπε ότι διαπίστωσε πως  η καινοτομία στη δυναμική και συνεχή τιμολόγηση ήταν εξαιρετικά σημαντική πριν από τον Covid. Αυτό αυξήθηκε στο 39% κατά την ανάκαμψη των επιχειρήσεων.

Οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να ανταποκρίνονται περισσότερο στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς και στις εξελισσόμενες ανάγκες των επιβατών. Ως εκ τούτου, η δυναμική τιμολόγηση παρέχει μεγαλύτερη ευελιξία στις τιμές για την κάλυψη των αναγκών των πελατών και των αλλαγών στην αγορά.

«Βλέπουμε περισσότερα άτομα να είναι πρόθυμα να κάνουν κράτηση για την premium καμπίνα, ειδικά όταν ο χρόνος πτήσης υπερβαίνει τις τρεις ώρες. Είναι σχεδόν όλοι οι ταξιδιώτες αναψυχής. πληρώνουν οι ίδιοι γι ‘αυτό, όχι οι εργοδότες τους», εξήγησε ένα στέλεχος αεροπορικής εταιρείας που ρωτήθηκε.

Διπλασιάστε την εξατομίκευση

Η εξατομίκευση παραμένει η πιο δυνατή λέξη-κλειδί στην επιχείρηση και θα είναι ακόμη πιο έντονη καθώς η βιομηχανία ανακάμπτει. Μόνο το 19% των στελεχών θεωρούσαν ότι η εξατομίκευση είναι εξαιρετικά σημαντική προ-Covid, ενώ για την ανάκαμψη των επιχειρήσεων το 49% πιστεύει ότι θα είναι εξαιρετικά σημαντική.

Είναι σημαντικό ότι η καινοτομία δεν πρέπει πάντα να είναι περίπλοκη, ακριβή ή χρονοβόρα. Η έκθεση συνιστά στοιχειώδη καινοτομία, όπως επιτρέποντας στους επιβάτες να πληρώνουν με μετρητά και πιστώσεις επιβράβευσης, να δημιουργούν δρομολόγια βάσει εισόδων, βάσει συνάφειας ή βάσει χαρακτηριστικών και να χρησιμοποιούν πρότυπα NDC για τη διανομή προσφορών σε όλα τα κανάλια.

Βρείτε το δρόμο για την επιστροφή στη κερδοφορία

«Θεωρούμε το 2020 ως χαμένο έτος για τις αεροπορικές εταιρείες. Αλλά δεν μας  αποθαρρύνει, βλέπουμε τους ηγέτες των αεροπορικών εταιρειών να είναι έτοιμοι να κάνουν μεγάλες, τολμηρές, ακόμη και μη συμβατικές κινήσεις για να επιστρέψουν στο δρόμο τους », δήλωσε ο Henry Harteveldt, πρόεδρος της Atmosphere Research Group.

Ο δρόμος προς την κερδοφορία αρχίζει να γίνεται ορατός και πάλι, και ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να επιστρέψουν πλήρως οι αεροπορικές εταιρείες είναι ο έλεγχος του αποθέματος, των πωλήσεων και της εξυπηρέτησής τους και αγκαλιάσουν τους μεθόδους λιανικής.

Με αυτόν τον τρόπο, όχι μόνο θα επιτύχουν την κερδοφορία αλλά θα έχουν χρησιμοποιήσει τον Covid ως ευκαιρία για αλλαγή για να προωθήσουν τις εμπορικές τους δραστηριότητες, περαιτέρω και γρηγορότερα από πριν.

Με πληροφορίες από Skift


Διαβάστε επίσης

«Σήμα κινδύνου» για τον τουρισμό από τα πλαστικά μιας χρήσης

Το «καθαρόαιμο» πανηγύρι του Άη-Συμιού στο Μεσολόγγι

Η «μαγεία» στις παραλίες γυμνιστών

Η ανέπαφη τεχνολογία θα λύσει το πρόβλημα στα αεροδρόμια

Καταφύγι: η πιο άγρια παραλία της Ελλάδας

Renova Deco
Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More