Γιατί οι νέες ταξιδιωτικές εταιρίες στοχεύουν στους Millennials;
Photo Credits: ©Shutterstock

Γιατί οι νέες ταξιδιωτικές εταιρίες στοχεύουν στους Millennials;

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Οι Millennials τροφοδοτούν την ανάπτυξη των ταξιδιωτικών  start- up επιχειρήσεων και άλλων νεοσύστατων εταιρειών  που αποτελούν αγορά-στόχος για αυτούς. 

Το Marketing για να προσεγγίσουμε τους Millennials, που ορίζεται σε όσους έχουν γεννηθεί μεταξύ του 1981 και 1996, είναι πιο οικονομικό απ’ ότι κοστίζει στους «baby boomers» της γενιάς X(ηλικίες που έχουν γεννηθεί μεταξύ του 1965 και 1980 ), παρόλο που οι μεγαλύτερες γενιές έχουν περισσότερο διαθέσιμο εισόδημα.

Το κόστος προσέγγισης μεγαλύτερης ηλικίας κοινού είναι υψηλότερο επειδή υπάρχει περισσότερος ανταγωνισμός, καθώς οι καθιερωμένες ταξιδιωτικές εταιρείες χάνουν χρήματα για να προσελκύσουν αυτές τις ομάδες μέσω της αγοράς διαφημίσεων στο Google ή την τηλεόραση.

Παρατηρώντας τις start-up ταξιδιωτικές  εταιρείες, όπως την AvantStay, Explora Project, Luxury Travel Hackers, SnapTravel, TripScout, και  Turo διαφαίνεται ότι οι εταιρείες μπορούν να αναπτυχθούν μόνο εάν προσελκύσουν την ηλικιακή ομάδα των millenials.

«Δεν αγωνιζόμαστε για την κατάταξη πρώτων λέξεων-κλειδιών για αναζητήσεις στο ταξίδι περιπέτειας», δήλωσε ο Stanislas Gruau, διευθύνων σύμβουλος της Explora Project, μιας εταιρείας ταξιδιών περιπέτειας με έδρα το Annecy της Γαλλίας.

«Το Google είναι για την παλιά γενιά», είπε ο Gruau. Ποιος πληκτρολογεί τον όρο « ταξίδια περιπέτειας» στο Google για να βρει κάτι ενδιαφέρον;

Millennials
© Shutterstock

Αποτελούν το 1/4 των επιβατών σε μία πτήση

Οι Millennials συζητούνται πολύ συχνά και αγνοούνται από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές εταιρείες, παρά το γεγονός ότι είναι η μεγαλύτερη δημογραφική ομάδα ταξιδιωτών πριν από την πανδημία, δήλωσε ο Alexander Grous, συνεργάτης ακαδημαϊκών στο LSE Enterprise στο London School of Economics.

Πολλοί millenials στρέφονται πρώτα στα social media για να εμπνευστούν και για βοήθεια στην οργάνωση ενός ταξιδιού. Αρκετοί επίσης φαίνεται να ακολουθούν travel influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να παρακολουθούν τους προορισμούς και τις επιλογές διακοπών.

Η Luxury Travel Hackers (LTH) συνεργάζεται με social media influencers. Τους βοηθά να μοιραστούν τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες φτιάχνοντας βίντεο και άλλο περιεχόμενο που μοιράζονται στο Facebook,το Instagram, το Youtube και στο Tik Tok. Αυτή η μορφή είναι ένας πιο ελκυστικός τρόπος για μερικούς νεότερους καταναλωτές να μάθουν για διακοπές που θα προσελκύσουν τα ενδιαφέροντα και τον προϋπολογισμό τους.

Αρκετοί millenials προτιμούν τα ομαδικά ταξίδια, όμως ορισμένοι θεωρούν ότι είναι δύσκολο να κλείσετε ομαδικά ταξίδια στις πιο γνωστές παγκόσμιες ταξιδιωτικές εταιρείες. Έτσι, το AvantStay, το οποίο προσφέρει κρατήσεις σε ενοικιαζόμενα δωμάτια, στοχεύει σε αυτή την ηλικιακή κατηγορία, διευκολύνοντας τον διαχωρισμό του κόστους πληρωμής για όλα τα μέρη της διαμονής – ένα κοινό σημείο πόνου για τους νεότερους.

Με αυτόν τον τρόπο η AvantStay έχει καταφέρει μια  αξιοσημείωτη ανάπτυξη στον κλάδο της. Το μοτίβο αυτό απέδωσε καρπούς, με την εταιρεία να απασχολεί από τους πρώτους 50 υπαλλήλους, πλέον στο δυναμικό της εργάζονται περίπου 250, ενώ ακόμη 100 προσλήψεις βρίσκονται στα πλάνα της εταιρείας.

Το Tripscout, μια τουριστική start-up επιχείρηση, πρωτοστάτησε στην επιστήμη της «βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης για το Instagram». Πολλοί χρησιμοποιούν την υπηρεσία κοινής χρήσης εικόνων περισσότερο για την ανακάλυψη ταξιδιών από την Google. Το Tripscout συγκέντρωσε περισσότερες από 200 εκατομμύρια προβολές το μήνα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το 2020. Πρόσφατα ξεπέρασε περισσότερους από 1 εκατομμύριο χρήστες της εφαρμογής για κινητά, δήλωσε ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Konrad Waliszewski.

Οι Millennials έχουν τη φήμη ότι είναι πιο πρόθυμοι να δοκιμάσουν κάτι νέο από τις παλαιότερες γενιές.

Αυτό επωφελήθηκε από την Turo, μια εταιρεία ανταλλαγής  αυτοκινήτων. Ακριβώς όπως οι millennials βοήθησαν την πρόωρη ανάπτυξη της Airbnb με την  ενοικίαση διαθέσιμων δωματίων σε αγνώστους, οι millennials είναι επίσης η μεγαλύτερη ομάδα χρηστών της εταιρείας  που ενοικιάζει τα αυτοκίνητά τους κατά τη διάρκεια των ελεύθερων ωρών στο Turo.

:

Το να αγκαλιάζουμε αντί να παραβλέπουμε τους millennials δούλεψε για την Turo, η οποία συγκέντρωσε 280 εκατομμύρια δολάρια φέτος, όπως δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας. Η ταχεία άνοδος της υπογραμμίζει ότι  αναζητούν πέρα ​​από τους παραδοσιακούς τρόπους ενοικίασης αυτοκινήτων. Ο ευρωπαϊκός αντίπαλος της εταιρείας, Virtuo, επωφελήθηκε εξίσου με την εστίαση στην συγκεκριμένη ομάδα υποψήφιων καταναλωτών.

Η εστίαση στους millenials  μπορεί να είναι μια καλή επιχειρηματική στρατηγική. Πάνω από το ένα τρίτο από αυτούς εξοικονομούν για να μπορούν να ταξιδέψουν, σε σύγκριση με μόλις το 10% των baby boomers, σύμφωνα με μια προ-πανδημική έρευνα για το The Wall Street Journal που διεξήγαγε η MarketCast.

Με πληροφορίες από Skift


Διαβάστε επίσης

Τα 5 καλύτερα «μυστικά» νησιά στην Ευρώπη

13 υπέροχοι προορισμοί για οικονομικές διακοπές στην Ευρώπη

Από τον Καβάφη μέχρι τους Doors: τα 5 καλύτερα τραγούδια εμπνευσμένα από ποιήματα

Οι πιο δύσκολες και εύκολες γλώσσες στον κόσμο – Ποια είναι η θέση των ελληνικών;

Τα 11 πιο άσχημα κτήρια στην Ευρώπη

Renova Deco
Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More