Πως η Google θα βγάλει περισσότερα χρήματα από τους διαφημιζόμενούς της
Photo Credits: ©Shutterstock

Πως η Google θα βγάλει περισσότερα χρήματα από τους διαφημιζόμενούς της

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Η Google ετοιμάζεται να αλλάξει στρατηγική στις λίστες πληρωμένων πακέτων διακοπών για ξενοδοχεία και αεροπορικά. Η Airbnb ήταν ο κορυφαίος πελάτης στην τηλεοπτική διαφήμιση της Αμερικής, η Booking Holdings χάνει την ψήφο εμπιστοσύνης των μετόχων για την έκθεση για το κλίμα. 

Η απόφαση της Google τον Μάρτιο να προσθέσει οργανικές καταχωρίσεις στo Google Hotels – και ως εκ τούτου να προσφέρει στα ξενοδοχεία και τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία επιλογές τόσο επί πληρωμή όσο και δωρεάν – αποτελεί μέρος της πρωταρχικής στρατηγικής της και τελικά θα αναπαραχθεί τόσο σε εκδρομές και δραστηριότητες, όσο και σε ενοικιάσεις διακοπών.

Εξάλλου, εκτός από το  Hotels,  του τομέα των ταξιδιών, η εταιρεία μετέβαλε τις Αγορές Google σε μοντέλο πληρωμή ανά κλικ και ένα δωρεάν  για προμηθευτές τον Ιούλιο του 2020, όταν εξάλειψε τις προμήθειες.

Σχεδόν σε οποιονδήποτε κλάδο, οι εταιρείες επιθυμούν να προσελκύσουν πελάτες απευθείας, αλλά η εταιρεία έχει δει αυξημένη επισκεψιμότητα στην υπηρεσία μετα-ξενοδοχειακής αναζήτησης ή σύγκρισης τιμών, καθώς η εταιρεία ενεργοποίησε δωρεάν συνδέσμους για να συμπληρώσει τις ήδη υπάρχουσες πληρωμένες διαφημίσεις στην προσπάθειά της για περισσότερη πληρότητα και δέσμευση.

Έτσι, στοχεύει στη συνέπεια δημιουργίας εσόδων σε όλους τους κλάδους της – στα ταξίδια και πέραν αυτών.

Google Ads
©Shutterstock

Γιατί είναι αυτό σημαντικό;

Αυτό που σημαίνει είναι ότι τόσο στις ενοικιάσεις διακοπών της Google όσο και στο Things to Do , και οι δύο αποτελούν μέρος της προσφοράς ταξιδιού μετά-αναζήτησης, η οποία είναι ξεχωριστή από το Google Search, είναι σχεδόν σοκαριστικό, αλλά μπορείτε να περιμένετε ότι η Google θα προσθέσει πληρωμένες λίστες και στις δύο.

Το Google Vacation Rentals προσφέρει προς το παρόν μόνο δωρεάν καταχωρίσεις όπως οι Tripadvisor, FindHotel, Rentals United, Sonder, Holiday Lettings και πολλά άλλα.

Παρόλο που ενδέχεται να μην συμβεί αμέσως μετά την πανδημία καθώς μια ανάκαμψη του ταξιδιωτικού κλάδου πραγματοποιείται σε μέρη του κόσμου, το όραμα της Google είναι τελικά να αποθηκεύει αυτές τις λίστες ενοικίασης διακοπών με πληρωμένες διαφημίσεις και δωρεάν καταχωρίσεις, παρόμοιες με αυτές που κάνει επί του παρόντος στα ξενοδοχεία. Παρεμπιπτόντως, η Google ανακοίνωσε ότι θα συνδυάσει τα αποτελέσματα ενοικίασης ξενοδοχείων και διακοπών όταν οι καταναλωτές αναζητούν καταλύματα, αλλά δεν έχει ακόμη πραγματοποιήσει αυτήν την κίνηση.

Στη κατηγορία Things to Do -δηλαδή περιηγήσεις και δραστηριότητες ή εμπειρίες – η Arival επεσήμανε πρόσφατα ότι προς το παρόν η Google δεν χρεώνει προμήθειες στους παρόχους.

Ωστόσο, η Google δοκιμάζει πράγματι την πληρωμένη διαφήμιση στο Things to Do, και όπως  Hotels και τελικά το Vacation Rentals, το σχέδιο είναι να γίνει ένα μείγμα πληρωμένων διαφημίσεων και δωρεάν συνδέσμων.

Στο Google Flights, οι πτήσεις θα μπορούσαν να αποτελούν εξαίρεση στη συνολική στρατηγική, ιδίως στις ΗΠΑ, όπου η ενοποίηση των αεροπορικών εταιρειών έχει καταστήσει τους αερομεταφορείς πολύ ισχυρούς. Οι καταχωρίσεις πτήσεων στο Google Flights έγιναν σε μεγάλο βαθμό δωρεάν το 2020 για αεροπορικές εταιρείες, αλλά η Google προσθέτει σταθερά περισσότερες επιλογές κρατήσεων ταξιδιωτικών πρακτορείων στο διαδίκτυο σε αγορές εκτός των ΗΠΑ.

:

Οι μεγαλύτερες πλατφόρμες ενοικίασης διακοπών, συγκεκριμένα οι Airbnb, Expedia / Vrbo και Booking Holdings δεν φαίνεται να προσφέρουν απόθεμα στο Google Vacation Rentals, είτε επειδή θέλουν να μειώσουν την εμπιστοσύνη τους στο Google είτε δεν παίρνουν αυτό που θέλουν από το προϊόν.

Εάν αυτό είναι ένα διαπραγματευτικό τέχνασμα μεταξύ αυτών των μεγάλων παικτών, μην περιμένετε την απουσία τους να διαρκέσει για πάντα – πράγμα που είναι πραγματικά πολύ καιρό. Το μεγάλο σχέδιο της Google είναι να δημιουργήσετε έσοδα από αυτές τις λίστες ενοικίασης διακοπών, όπως όλα τα άλλα, και θα υπάρξουν πολλά παρασκήνια για να παίξετε θέση όταν έρθει η ώρα.

Με πληροφορίες από Skift


Διαβάστε επίσης

Τα 5 καλύτερα «μυστικά» νησιά στην Ευρώπη

13 υπέροχοι προορισμοί για οικονομικές διακοπές στην Ευρώπη

Από τον Καβάφη μέχρι τους Doors: τα 5 καλύτερα τραγούδια εμπνευσμένα από ποιήματα

Οι πιο δύσκολες και εύκολες γλώσσες στον κόσμο – Ποια είναι η θέση των ελληνικών;

Τα 11 πιο άσχημα κτήρια στην Ευρώπη

 

Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More