TikTok και στον Τουρισμό;
Photo Credits: Shutterstock

TikTok και στον Τουρισμό;

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Η Expedia ανατρέπει τις εκτιμήσεις των αναλυτών, το TikTok ως το πιο ισχυρό εργαλείο στον τουρισμό για τη νέα γενιά και η ζήτηση βραχυχρόνιων ενοικιάσεων που βρίσκεται σε καλύτερα επίπεδα από το 2019 στις ΗΠΑ. Αυτά είναι τα νέα από τον κλάδο της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

Μόνο με Αριθμό Μητρώου Ακινήτου η καταχώρηση ακινήτων σε πλατφόρμες όπως Airbnb, Booking και Expedia

Σημαντικές αλλαγές θα πραγματοποιηθούν στον χώρο της βραχυχρόνιας μίσθωσης από την 1η Ιουνίου, με ιδιοκτήτες και διαχειριστές ακινήτων που θέλουν να ενταχθούν σε κάποια πλατφόρμα βραχυχρόνιας μίσθωσης να πρέπει πρώτα να έχουν Αριθμό Μητρώου Ακινήτου από την ΑΑΔΕ.

Η Airbnb έχει ήδη ενημερώσει τους ιδιοκτήτες για την νέα τροπολογία, καθώς και ότι όποιος δεν καταχωρήσει τον συγκεκριμένο αριθμό στο πεδίο που υποδεικνύει η πλατφόρμα, δεν θα είναι σε θέση να διαφημιστεί, καθώς οι καταχωρήσεις θα αποσύρονται και δεν θα μπορούν να έχουν επαφή με τους ενδιαφερόμενους.

“Try it before you buy it”, με την βοήθεια της Airbnb

H πανδημία άλλαξε ριζικά τον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε, ταξιδεύουμε και ζούμε. Η νέα κανονικότητα της εξ αποστάσεως εργασίας δημιούργησε έναν ευέλικτο τρόπο ζωής, παρέχοντας ευκαιρίες όπως το να έρθουμε πιο κοντά με τους δικούς μας ανθρώπους ή να αλλάξουμε πόλη ή χώρα.

Οι καταναλωτές που σκέφτονται σοβαρά το ενδεχόμενο αλλαγής τόπου διαμονής, αναζητούν καταλύματα σε πλατφόρμες όπως η Airbnb. Σύμφωνα μάλιστα με μια νέα έρευνα της εταιρείας, το 44% των καταναλωτών σε πέντε χώρες ενδιαφέρεται να δοκιμάσει μια καινούργια πόλη πριν αγοράσει σπίτι εκεί. Παράλληλα το μεγαλύτερο ποσοστό των Αμερικανών ασπάζονται την φιλοσοφία του «try before you buy it».

«Ψηφιακοί νομάδες»
Οι καταναλωτές που σκέφτονται σοβαρά το ενδεχόμενο αλλαγής τόπου διαμονής, αναζητούν καταλύματα σε πλατφόρμες όπως η Airbnb. © Shutterstock

Λαμβάνοντας υπόψη αυτή την τάση, η Airbnb ανακοίνωσε μια νέα συνεργασία με την Tulsa Remote, τον κορυφαίο οργανισμό οικοδόμησης μιας κοινωνίας remote workers, για να παρέχει στα μέλη της δωροκάρτες διαμονής με σκοπό να δοκιμάσουν καινούργιες πόλεις πριν αποφασίσουν να εγκατασταθούν εκεί.

Bloomberg: Η Expedia ανατρέπει τις εκτιμήσεις των αναλυτών καθώς η ζήτηση για ταξίδια αυξάνεται σημαντικά

Σύμφωνα με τους οικονομικούς αναλυτές, η Expedia Group Inc, προβλέπεται να παρουσιάσει σημαντική ανάκαμψη κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, κυρίως λόγω της ζήτησης για εγχώρια ταξίδια και τουριστικά καταλύματα.

Οι ακαθάριστες κρατήσεις μειώθηκαν μόνο 14% συγκριτικά με πέρυσι- μια σημαντική βελτίωση από την πτώση της τάξεως του 70% των δύο προηγούμενων τριμήνων, και πολύ καλύτερη από αυτήν που προέβλεπαν οι αναλυτές. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας τα έσοδα μειώθηκαν κατά 44% στα 1.25 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ οι μετοχές αυξήθηκαν περίπου 7% στις εκτεταμένες συναλλαγές.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Peter Kern δήλωσε ότι: «Η ταξιδιωτική βιομηχανία παρουσιάζει αντιθέσεις», με τα διεθνή, επαγγελματικά ταξίδια και συμβατικά καταλύματα να αντιμετωπίζονται με επιφύλαξη. «Προορισμοί κοντά σε παραλίες και την φύση δείχνουν έντονα σημάδια ανάκαμψης ενώ η ζήτηση στις πόλεις κινείται ανάλογα με τα μέτρα που υπάρχουν στην κάθε μια από αυτές» συμπλήρωσε.

Booking: Γιατί δεν επωφελήθηκε από την άνοδο των βραχυχρόνιων μισθώσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας

H δυναμική ανάπτυξης στον ταξιδιωτικό τομέα, ώθησε την Booking Holdings να παρέχει για πρώτη φορά πληροφορίες σχετικά με τις γεωγραφικές πηγές της επιχείρησης της.

Σύμφωνα με αυτές, η εταιρεία είναι πιο δημοφιλής στην Ευρώπη, ενώ δεσμεύεται να επεκταθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το συγκεκριμένο business mix αποτελούσε πάντα ένα καλά κρατημένο μυστικό το οποίο η εταιρεία δεν γνωστοποιούσε.

TikTok και στον Τουρισμό;
H booking είναι πιο δημοφιλής στην Ευρώπη, ενώ δεσμεύεται να επεκταθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες. © Shutterstock

Οι αριθμοί εξηγούν γιατί η επέκταση στις ΗΠΑ είναι τόσο σημαντική αλλά και γιατί η εταιρεία δεν μπόρεσε να επωφεληθεί από την άνοδο των βραχυπρόθεσμων ενοικιάσεων κατά τη διάρκεια του τριμήνου που έληξε στις 31 Μαρτίου.

Γαλλία: Νέα φιλική προς το περιβάλλον πλατφόρμα κρατήσεων

Μια καινούργια eco-friendly πλατφόρμα κρατήσεων που περιγράφεται ως «η γαλλική εναλλακτική λύση έναντι της Airbnb και της Booking», η GreenGo, ξεκίνησε επίσημα.

Η εταιρεία, η οποία παρουσιάζεται ως μια βιώσιμη και εναλλακτική λύση έναντι των παραδοσιακών ΟΤΑ που χρεώνουν υψηλότερες προμήθειες, σκοπεύει να «συμφιλιώσει» τα ταξίδια και το περιβάλλον, φέρνοντας τους ανθρώπους πιο κοντά στη φύση, με τελικό σκοπό την προώθηση του αειφόρου τουρισμού.

Όλοι οι οικοδεσπότες που κάνουν εγγραφή στην πλατφόρμα της GreenGo, καλούνται να υπογράψουν ένα συμφωνητικό στο οποίο δεσμεύονται να παρέχουν βιώσιμες λύσεις, value for money επιλογές αλλά και να είναι φιλικοί προς τους πελάτες τους.

Σουηδία: Καινοτομία και ασφάλεια από την εταιρεία Minuti

H εταιρεία συστημάτων παρακολούθησης σπιτιών Minuti κυκλοφόρησε το Autocall, ένα καινούργιο εργαλείο το οποίο έχει σχεδιαστεί για να κάνει την παρακολούθηση θορύβου ακόμα πιο εύκολη και αποτελεσματική. Η νέα αναβάθμιση του ήδη υπάρχοντος Guest Connect εργαλείου δίνει επιλογές όπως επεξεργάσιμα μηνύματα και χρονοδιάγραμμα θορύβου.

Σκοπός της εταιρείας, η απρόσκοπτη εμπειρία στην αντιμετώπιση προβλημάτων θορύβου αλλά και εξοικονόμηση χρόνου για ιδιοκτήτες και διαχειριστές ακινήτων.

Είναι το TikTok το πιο ισχυρό εργαλείο travel marketing για τη νέα γενιά;

Οι περισσότεροι άνω των 25 αντιμετωπίζουν το TikTok σαν μια εφαρμογή με ελαφρύ και εθιστικό περιεχόμενο, αμελώντας ότι πίσω από τα αστεία βίντεο κρύβεται ένα οικοσύστημα κοινής χρήσης, δημιουργικότητας και απόλαυσης. Με άλλα λόγια η εφαρμογή αποτελεί ένα πρόσφορο έδαφος για διαφημιστές και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων.

Πιο συγκεκριμένα, για τον ταξιδιωτικό τομέα παρουσιάζεται μια τεράστια ευκαιρία, καθώς τα ταξίδια αποτελούν από μόνα τους μια πολύ ενδιαφέρουσα και αισθητηριακή εμπειρία, δίνοντας σε brands έναν εύκολο και viral τρόπο να πλησιάσουν εκατομμύρια νέους καταναλωτές.


Διαβάστε επίσης

TikTok: το νέο «όπλο» του real estate


Η Hannah Bennet υπεύθυνη ταξιδιωτικών συνεργασιών για το TikTok, μίλησε στο Phocus Wire Pulse, αναλύοντας τον ρόλο που μπορεί να παίξει η εφαρμογή στον τουριστικό τομέα.

Ηνωμένες Πολιτείες: H ζήτηση βραχυχρόνιων ενοικιάσεων σε καλύτερα επίπεδα απο το 2019

Η τελευταία μηνιαία έκθεση της AirDna στις ΗΠΑ, αναφέρει ότι η τρέχουσα ζήτηση για τουριστικές ενοικιάσεις, παρουσιάζει ποσοστά μεγαλύτερα από αυτά του 2019.

Τον Απρίλιο του 2021, η ζήτηση βραχυπρόθεσμων ενοικιάσεων αυξήθηκε κατά 66,4% σε σύγκριση με τα νούμερα του 2020 και 5,4 συγκριτικά με τα επίπεδα του 2019. Παράλληλα οι αριθμοί πληρότητας έφτασαν στο 61,6% τον Απρίλιο (από το 60,9% του Μαρτίου) – ένα ασυνήθιστο φαινόμενο, καθώς τα υψηλά νούμερα κρατήσεων κατά την διάρκεια του Spring Break (Μάρτιος), σημειώνουν συνήθως πτωτική τάση τον Απρίλιο.

Παράλληλα θέρετρα όπως Santa Rosa, Rosemary Beach, Florida-Panama City και Hilton Head έχουν 80% πληρότητα για τον μήνα Ιούνιο, ποσοστό αρκετά υψηλότερο από αυτό των προηγούμενων χρόνων.

Airbnb: Φόβος για μειωμένη ικανότητα κάλυψης της καλοκαιρινής ζήτησης

Μετά την καθαρή ζημία 1,2 δισεκατομμυρίων το πρώτο τρίμηνο του νέου έτους, η Airbnb εστιάζει στην προσέλκυση καινούργιων host και καταχωρίσεων για να καλύψει τη μεγάλη ζήτηση του επερχόμενου καλοκαιριού.

Παρ’ όλο που η εταιρεία δεν πραγματοποίησε αυξήσεις στο κόστος φιλοξενίας της πλατφόρμας, τα νούμερα εγγραφών παραμένουν στάσιμα από τον περασμένο Δεκέμβριο, δημιουργώντας την αίσθηση πως η πλατφόρμα δεν θα μπορέσει να ανταποκριθεί ικανοποιητικά στην μεγάλη ζήτηση των καλοκαιρινών μηνών.

Το εικονίδιο της εφαρμογής του Airbnb.
H Airbnb εστιάζει στην προσέλκυση καινούργιων host. © Shutterstock

Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, Bryan Chesky, τα τηλεοπτικά σποτ και η ψηφιακή εκστρατεία μάρκετινγκ- που ξεκίνησαν τα τέλη Φεβρουαρίου, προσελκύουν αρκετούς πιθανούς οικοδεσπότες ενώ οι δαπάνες για την προώθηση της πλατφόρμας καλύφθηκαν κατά την διάρκεια του πρώτου τριμήνου.

Γίνε και εσύ «Φιλαράκι», ενοικιάζοντας το διαμέρισμα της Monica και της Rachel μέσω Booking

Οι φανατικοί πιστοί της επιτυχημένης σειράς Friends, έχουν πλέον την ευκαιρία να περάσουν μια νύχτα στο φημισμένο διαμέρισμα της Monica και της Rachel.

Το “The Friends Experience”, μια διώροφη προσομοίωση των δωματίων που παρουσιάζονται στη σειρά συνεργάζεται με την Booking.com για να προσφέρει αυτή τη μοναδικά εμπειρία σε όποιον θέλει να ζήσει μια μέρα σαν ένα «Φιλαράκι».

Το διαδραστικό έκθεμα 18 δωματίων, περιέχει πολλά props από τα διαμερίσματα των πρωταγωνιστών, ενώ το κτίριο που στεγάζεται είναι το πραγματικό σετ εξωτερικών γυρισμάτων της σειράς.

Σύμφωνα με την Booking.com, κατα την διάρκεια της διαμονής τους, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν μια ξενάγηση στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους, καθώς και ένα μοναδικό δείπνο. Μπορούν επίσης να γίνουν μια άλλη… Monica στο ανταγωνιστικό παιχνίδι “Phoebe Cab Escape Room”.

Expedia Travel Recovery Trend Report: Η ταξιδιωτική ανάκαμψη είναι κοντά

Η τελευταία έκθεση της εταιρείας Expedia παρουσιάζει κάποια από τα πιο σημαντικά trends και στατιστικά σχετικά με το μέλλον των ταξιδιών.

Μερικά από αυτά είναι:

  Τα ταξίδια θα διαρκούν περισσότερο: Oι ταξιδιώτες θέλουν να αναπληρώσουν τον χαμένο χρόνο, εκμεταλλευόμενοι τις πιο ευέλικτες συνθήκες εργασίας. Αυτή η συνθήκη θα οδηγήσει σε αποδράσεις που διαρκούν περισσότερο με πολλούς να κλείνουν τουριστικές διαμονές το λιγότερο για 7 μέρες (στοιχεία Vrbo).

  Τα ταξίδια εσωτερικού ήρθαν για να μείνουν: Παρά την πρόοδο που έχουν φέρει τα εμβόλια, πολλοί ταξιδιώτες προτιμούν να πραγματοποιούν αποδράσεις εσωτερικού (κυρίως σε παραλιακές περιοχές και κοντινές πόλεις). Τα αμάξια αποτελούν το πιο δημοφιλές μέσο μεταφοράς για τους συγκεκριμένους τύπους ταξιδιωτών.

  Οι συνθήκες υγιεινής και καθαριότητας συνεχίζουν να εξελίσσονται: Από την αρχή της πανδημίας ο τομέας καθαριότητας και υγιεινής αποτελεί αδιαπραγμάτευτη προχειρότητα για τους ταξιδιώτες. Παρ΄ολ΄αυτά με τον ερχομό των εμβολιασμών, παράγοντες όπως κόστος και άνεση, παίζουν και πάλι βασικό ρόλο στην επιλογή προορισμού ταξιδιών.


Διαβάστε επίσης

13 υπέροχοι προορισμοί για οικονομικές διακοπές στην Ευρώπη

Από τον Καβάφη μέχρι τους Doors: τα 5 καλύτερα τραγούδια εμπνευσμένα από ποιήματα

Οι πιο δύσκολες και εύκολες γλώσσες στον κόσμο – Ποια είναι η θέση των ελληνικών;

Τα 11 πιο άσχημα κτήρια στην Ευρώπη

Greek Weird Wave: οι 10 καλύτερες ταινίες της νέου ελληνικού σινεμά

Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More