Αγώνας δρόμου μεταξύ Airbnb και Booking
Photo Credits: Shutterstock

Αγώνας δρόμου μεταξύ Airbnb και Booking

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

O αγώνας δρόμου μεταξύ Airbnb και Booking για το ποιος θα επικρατήσει στην περίοδο της τουριστικής ανάκαμψης, η αύξηση των ταξιδιωτών σκοπεύουν να μείνουν σε βραχυχρόνιες μισθώσεις και οι 3 δημοφιλέστεροι τύποι αγοραστών τουριστικών καταλυμάτων. Αυτά είναι τα νέα από τον κλάδο της βραχυχρόνιας μίσθωσης.

Ηνωμένο Βασίλειο: Ανέβασαν κουκλόσπιτο στην Airbnb… και έγιναν viral

Δύο φαρσέρ από το Ηνωμένο Βασίλειο κατάφεραν να εξαπατήσουν τα πρωτόκολλα ελέγχου της Airbnb και να αναρτήσουν ένα πολυτελές… κουκλόσπιτο στην πλατφόρμα.

Οι Josh Pieters και Αrchie Manners, που μέχρι στιγμής έχουν περισσότερους από 1,46 εκατομμύρια συνδρομητές στο κανάλι τους, τράβηξαν φωτογραφίες από το εσωτερικό ενός κουκλόσπιτου γεωργιανής εποχής, καταχωρώντας το ως ένα αρχοντικό με έδρα την περιοχή Clapham του Λονδίνου.

Σκοπός της ψεύτικης καταχώρισης ήταν να δοκιμαστούν οι διαδικασίες καταχώρισης και οι έλεγχοι σε απάτες της γνωστής πλατφόρμας. Οι δύο φαρσέρ κατάφεραν να συγκεντρώσουν 3.000 λίρες μέσω κρατήσεων (με την τιμή ανά διανυκτέρευση να ανέρχεται στις 87 λίρες), πριν επιστρέψουν τις καταθέσεις στους επίδοξους πελάτες.

Μάχη ανάμεσα σε Vrbo και Airbnb για την προσέλκυση host

H προσέλκυση ιδιοκτητών για τις πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης έχει αρχίσει να μετατρέπεται σε προσωπική υπόθεση. Τελευταίο παράδειγμα, η νέα διαδικτυακή διαφημιστική καμπάνια της VRBO, η οποία ενημερώνει τους οικοδεσπότες ότι αν καταχωρίσουν τα σπίτια τους στην πλατφόρμα της, θα προσελκύσει επισκέπτες «που μένουν και ξοδεύουν περισσότερο».

Πιο συγκεκριμένα, το σενάριο του βίντεο αναφέρει: «Εάν καταχωρίσετε το σπίτι σας στην Airbnb, μπορεί να προσελκύσετε κάποιον που ζητά ένα μικρό γραφικό στούντιο. Αλλά αν το καταχωρήσετε στην πλατφόρμα μας, θα προσελκύσετε οικογένειες που αναζητούν και ξοδεύουν… κάτι παραπάνω. Οι φιλοξενούμενοι σάς περιμένουν. Γίνετε οικοδεσπότης στην VRBO σήμερα».

Ποιος θα επικρατήσει την περίοδο της ταξιδιωτικής ανάκαμψης; Αγώνας δρόμου μεταξύ Airbnb και Booking

Mε την ζήτηση για ταξίδια στις ΗΠΑ σημειώνει ανοδική πορεία και τους εμβολιασμούς να προχωρούν, εταιρίες όπως Airbnb και Booking ετοιμάζονται για ένα δυναμικό καλοκαίρι.

To άρθρο του Phocuswire ερευνά ποιος θα είναι αυτός που θα κυριαρχήσει κατά τη διάρκεια της περιόδου ταξιδιωτικής ανάπτυξης: το καινοτόμο branding της Airbnb ή το performance marketing της Booking.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Brian Chesky, Airbnb: «Το μυστικό είναι να είμαστε αισιόδοξοι»

Ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της γνωστής πλατφόρμας διαμονής Airbnb δηλώνει ότι παραμένει ψύχραιμος ακόμα και όταν οι κρατήσεις σημειώνουν πτωτική τάση. «Νομίζω ότι η ψυχολογία του ηγέτη, γίνεται η ψυχολογία του οργανισμού», δηλώνει ο Brian Chesky, αναλογιζόμενος τις ριζικές αλλαγές που προκάλεσε η πανδημία στον κλάδο. 

«Δεν υπήρξε πανικός ακόμη και όταν οι κρατήσεις έπεφταν περισσότερο από 70% και χιλιάδες οικοδεσπότες έκαναν παράπονα σχετικά με τις επιστροφές χρημάτων». Παρόλ’αυτά δηλώνει πως η αισιοδοξία πρέπει να βασίζεται σε ένα καθαρό όραμα και σε γεγονότα που μπορούν να παρουσιαστούν σε τρίτους: «Είμαι αισιόδοξος γιατί έχουμε μια ξεκάθαρη πορεία και ξέρουμε που θέλουμε να φτάσουμε».

Europe Assistance: 71% των ταξιδιωτών σκοπεύουν να μείνουν σε βραχυχρόνιες μισθώσεις μέσα στους επόμενους 18 μήνες

Η ταξιδιωτική ασφαλιστική εταιρεία Europe Assistance σε συνεργασία με τη θυγατρική της, Generali Global, διεξήγαγαν έρευνα σε 8.700 ταξιδιώτες από τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη, σχετικά με  τις προτιμήσεις κρατήσεων, τις ταξιδιωτικές συνήθειες και την αλλαγή της υιοθέτησης και χρήσης τουριστικών καταλυμάτων. «Θεωρήσαμε ότι ήταν σημαντικό να καταγράψουμε το συναίσθημα του μέσου ταξιδιώτη για να παρέχουμε χρήσιμες πληροφορίες στον κλάδο κρατήσεων και ενοικίασης διακοπών», δήλωσε η Francine Abgal, Head of Travel στην Europ Assistance.

Οι ταξιδιώτες που έλαβαν μέρος στην έρευνα δηλώνουν ενθουσιασμένοι με την ιδέα των αποδράσεων. Οι Ευρωπαίοι δήλωσαν πως θέλουν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό ενώ οι Αμερικανοί προτιμούν να πραγματοποιήσουν ταξίδια εσωτερικού.

Τα νέα της βραχυχρόνιας μίσθωσης
71% των ταξιδιωτών σκοπεύουν να μείνουν σε βραχυχρόνιες μισθώσεις μέσα στους επόμενους 18 μήνες. © Shutterstock

«Στην ερώτηση τι είδους κατάλυμα θα ήθελαν στο επόμενο ταξίδι τους, το 71% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα έκανε κράτηση για βραχυχρόνια ακίνητα» δήλωσε η Abgal, ενώ προσέθεσε ότι: «Δεδομένης της ζήτησης για ταξίδια δεν προκαλεί εντύπωση ότι το 80% θέλει να ταξιδέψει μέσα στους επόμενους 18 μήνες».

Μπορούν tours και δραστηριότητες να επωφεληθούν από τον κορονοϊό;

Η παγκόσμια βιομηχανία περιηγήσεων και δραστηριοτήτων, η οποία προ Covid υπολογιζόταν κοντά στα 180 δισεκατομμύρια δολάρια, αντιμετωπίζει τις ίδιες προκλήσεις με τη φιλοξενία, τις αεροπορικές εταιρείες και άλλες επιχειρήσεις που σχετίζονται με ταξίδια.

Σύμφωνα με περσινή έκθεση της Arival, το ποσοστό των κρατήσεων που πραγματοποιήθηκαν στο διαδίκτυο εξακολουθεί να βρίσκεται κάτω από 30%, αλλά παρουσιάζει αυξητική τάση. Η έλευση του Covid-19, οδήγησε στην ανάπτυξη νέων συστημάτων που επέτρεψαν στους παρόχους υπηρεσιών ξενάγησης να πωλούν απευθείας στο διαδίκτυο ή μέσω τρίτων υπηρεσιών όπως ΟΤΑs.

Ποιοι είναι οι 3 δημοφιλέστεροι τύποι αγοραστών τουριστικών καταλυμάτων;

Η πρόσφατη έρευνα της Vacasa για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις (συμμετείχαν πάνω από 700 άτομα που αναζητούν ενεργά δεύτερο σπίτι), παρουσιάζει μια σαφή εικόνα των σημερινών αγοραστών τουριστικών καταλυμάτων.

Παραδόξως οι ενδιαφερόμενοι ανήκουν κυρίως στην μεσαία τάξη, καλύπτουν όλες τις ηλικίες και έχουν συνολικό οικογενειακό εισόδημα κάτω από 150.00 δολάρια.

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών, η Vacasa δημιούργησε τρεις βασικές κατηγορίες υποψηφίων αγοραστών:

Dream Planner: Αυτοί οι αγοραστές αναζητούν μια μελλοντική συνταξιοδοτική κατοικία (και μακροπρόθεσμη επένδυση), στο αγαπημένο τους σημείο διακοπών. Στηρίζονται στους τοπικούς εμπειρογνώμονες για να τους καθοδηγήσουν σε αυτές τις αγορές.

Affluent Professional: Προέρχονται από σπίτια με διπλό εισόδημα και διαθέτουν ήδη μια κύρια κατοικία. Ζητούν ενοικίαση διακοπών για διαφοροποίηση και δημιουργία κεφαλαίων.

Savvy Real Investor: Οι συγκεκριμένοι αγοραστές αγοράζουν δεύτερες κατοικίες για να διαφοροποιήσουν το ισχυρό χαρτοφυλάκιο επενδύσεων τους. Αναζητούν ακίνητα με καλές δυνατότητες κέρδους και είναι πρόθυμοι να επενδύσουν σε αναβαθμισμένες παροχές για να αυξήσουν τα ημερήσια κόστη.


Διαβάστε επίσης

Οι πιο δύσκολες και εύκολες γλώσσες στον κόσμο – Ποια είναι η θέση των ελληνικών;

Τα 11 πιο άσχημα κτήρια στην Ευρώπη

Greek Weird Wave: οι 10 καλύτερες ταινίες της νέου ελληνικού σινεμά

Τα 10 καλύτερα ντοκιμαντέρ που μπορείτε να δείτε στο Netflix

Τα παλαιότερα καφέ του κόσμου

Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More