Plazz.com: «O ταξιδιώτης σχεδιάζει πια μόνος του τις διακοπές του»
Photo Credits: Shutterstock

Plazz.com: «O ταξιδιώτης σχεδιάζει πια μόνος του τις διακοπές του»

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Η Plazz είναι μία εφαρμογή διαχείρισης και κράτησης ξαπλώστρας που μας βάζει στη… σειρά μας.

Αν θεωρούμε ότι στο χώρο του Τουρισμού δεν υπάρχουν περιθώρια καινοτομίας, χρειάζεται μόλις μία πετυχημένη ιδέα όπως η εφαρμογή Plazz για να καταρριφθεί αυτή η θεωρία.

Η Plazz είναι μια καινοτόμα ψηφιακή πλατφόρμα που μπορείς είτε μέσω Διαδικτύου στο plazz.com ή κατεβάζοντας την εφαρμογή Plazz στο smartphone σου (iOS & Android), να έχεις πρόσβαση και να κάνεις κράτηση ξαπλώστρας στις ομορφότερες οργανωμένες παραλίες σε όλη την Ελλάδα. Απευθύνεται σε όλους, Έλληνες και επισκέπτες από το εξωτερικό, όσους δηλαδή θέλουν να χαρούν ξέγνοιαστα το μπάνιο τους στη θάλασσα χωρίς καμία ταλαιπωρία.

Μέχρι τώρα έχει αποσπάσει τις εξής διακρίσεις:

Gold Tourism Awards 2017 (Εφαρμογές για smartphones & tablets)

Silver Tourism Awards 2017 (Best new solution for tourism)

Papastratos Startup Award 2017

NBG Seeds 2017

H Plazz επίσης αποτελεί την καλύτερη επιλογή και έναν αξιόπιστο συνεργάτη στο πλευρό των επιχειρήσεων. «Το μεγάλο μας δίκτυο και το προσαρμοσμένο στα νέα δεδομένα περιεχόμενο, την καθιστούν μοναδική στο είδος της αλλά και ένα εύχρηστο δυναμικό εργαλείο beach management» εξηγεί ο Μάνος Πατεράκης, ένας εκ των ιδρυτών της εταιρείας.

«Με την πλατφόρμα, οι ιδιοκτήτες μπορούν να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο τις κρατήσεις, ώστε να οργανώνουν εύκολα και άμεσα τους επισκέπτες που προσέρχονται στην παραλία ή στην πισίνα χωρίς απώλειες και δυσαρεστημένους πελάτες και να έχουν στην διάθεση τους όλο τον απαραίτητο χρόνο ώστε να απολυμαίνουν τους χώρους και τα αντικείμενα ύστερα από κάθε αναχώρηση επισκέπτη. Μέσω της Plazz, η επιχείρηση μπορεί να δημιουργήσει ειδικά εκπτωτικά πακέτα για τις reserved ξαπλώστρες στην παραλία ή στην πισίνα ώστε να αυξήσει την προσέλκυση των επισκεπτών όπως επίσης και τη δυνατότητα αναλυτικής εικόνα στατιστικών στοιχείων επισκεψιμότητας και εσόδων», προσθέτει ο κ. Πατεράκης.

Μάνος Πατεράκης
O Μάνος Πατεράκης με σπουδές σε διοίκηση επιχειρήσεων και μάρκετινγκ και πάνω από 15 χρόνια εμπειρία στην online στρατηγική επικοινωνίας και στο business development είναι εκ των ιδρυτών της Plazz. © Plazz

Ο Covid άλλαξε τα πάντα

«Με υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στους χρήστες της πλατφόρμας και της συνεργαζόμενες με αυτή επιχειρήσεις, σε συνδυασμό με τους περιορισμούς κοινωνικής απόστασης (social distancing) και την ανάγκη του κόσμου για ασφάλεια, έχουμε σχεδιάσει από την αρχή τον χάρτη απεικόνισης του χώρου της παραλίας και της πισίνας ώστε να είναι διακριτές οι αποστάσεις μεταξύ των θέσεων των ομπρελών. Έχουμε θέσει επίσης σε εφαρμογή τη δυνατότητα περιορισμού μαζικής προσέλευσης σε επιλεγμένες ώρες προς αποφυγή συνωστισμού. Προσθέσαμε επίσης, τη δυνατότητα αυτόματης εμφάνισης στην εφαρμογή τον καταλόγου φαγητού / ποτού (food menu) της επιχείρησης ώστε να αποφεύγεται κάθε επαφή με οποιονδήποτε τυπωμένο κατάλογο».

Την Plazz δημιούργησαν οι Μάνος Πατεράκης με σπουδές σε διοίκηση επιχειρήσεων και μάρκετινγκ και πάνω από 15 χρόνια εμπειρία στην online στρατηγική επικοινωνίας και στο business development και ο Λευτέρης Φαρμάκας, με σπουδές σε γραφιστική και πάνω από 15 χρόνια εμπειρία στην online διαφήμιση και στο creative design. Αποτελούν επίσης τους δημιουργούς και ιδιοκτήτες εδώ και 15 χρόνια ενός ανεξάρτητου βραβευμένου digital agency.

Η ιδέα γεννήθηκε το Σεπτέμβρη του 2014. Ο Μάνος Πατεράκης, επιστρέφοντας από τις διακοπές του στα Χανιά, είχε μία αξέχαστη εμπειρία ταλαιπωρίας, στην προσπάθειά του να επισκεφθεί και να απολαύσει την παραλία στα Φαλάσαρνα. Αφού είχε κάνει ταξίδι 45 λεπτών μέχρι την παραλία, όταν έφτασε εκεί, δεν βρήκε πουθενά να καθίσει. Όλες οι ξαπλώστρες ήταν πιασμένες. Με την επιστροφή του στο γραφείο, συζήτησε την ιστορία αυτή με τον Λευτέρη και αποφάσισαν να ξεκινήσουν και να δημιουργήσουν την Plazz.

Η πιο δημιουργική φάση του Plazz

«Δεν είναι εύκολο να απομονώσει κάποιος μια δημιουργική φάση, θα λέγαμε όμως ότι υπάρχει μεγάλο δημιουργικό κίνητρο για εμάς όταν βλέπουμε να αυξάνεται η επανάληψη της χρήσης της υπηρεσίας. Κάτι που μας δείχνει ότι ο κόσμος εξοικειώνεται και εμπιστεύεται την Plazz».

Η Plazz διαθέτει ήδη ένα δίκτυο από 3.500 ξαπλώστρες σε όλη την Ελλάδα και οι χρήστες της ξεπερνάνε τους 60.000 «όπου βλέπουμε να αυξάνεται όλο και περισσότερο η επανάληψη της χρήσης της υπηρεσίας. Αυτό για εμάς, μαζί με την αύξηση των χρηστών, είναι από τα πιο σημαντικά στοιχεία που δείχνουν την ποιότητα της υπηρεσίας» αναφέρει ο Μάνος Πατεράκης.

Οι ενδεικτικές περιοχές που μπορεί να βρει κάποιος συνεργαζόμενες παραλίες είναι στην Αττική (Βουλιαγμένη, Βάρκιζα, Ανάβυσσο, Σχοινιά) Κυκλάδες (Πάρο, Νάξο, Σύρο), Πελοπόννησο (Καλαμάτα, Πύλο), Κρήτη (Χανιά, Ρέθυμνο, Λασίθι), Σποράδες (Σκιάθο, Σκόπελο), Αλεξανδρούπολη, Ξάνθη κ.α

Ο επισκέπτης σχεδιάζει πια μόνος τις διακοπές του

«Παρατηρούμε πως ο επισκέπτης τα τελευταία χρόνια, σε συνδυασμό με την μεγάλη εξοικείωση που έχει αποκτήσει με την τεχνολογία, έχει μάθει να σχεδιάζει τις διακοπές του μόνος του όπως ακριβώς επιθυμεί εκείνος. Αυτό έχει σαν συνέπεια να αναζητά από μόνος του εφαρμογές που του δίνουν την ευελιξία της τελευταίας στιγμής και τη δυνατότητα να διαμορφώνει τις επιλογές του χωρίς ενδιάμεσους».

Λευτέρης Φαρμακάς
Ο Λευτέρης Φαρμάκας με σπουδές σε γραφιστική και πάνω από 15 χρόνια εμπειρία στην online διαφήμιση και στο creative design είναι συνιδρυτής της εφαρμογής. © Plazz

Παρουσία εκτός Ελλάδας στους άμεσους στόχους

«Ο στρατηγικός στόχος της Plazz είναι η ανάπτυξη του δικτύου σε περισσότερα σημεία σε όλη την Ελλάδα καθώς και η παρουσία της σε ξένες αγορές. Η επικέντρωσή μας είναι σε παραλίες και ξενοδοχεία στη Μεσόγειο καθώς και σε χώρες κοντά στον Ισημερινό ώστε να έχουμε εμπορική δραστηριότητα και τους υπόλοιπους μήνες του έτους. Ήδη έχουμε ξεκινήσει συζητήσεις με γειτονικές χώρες και έχουμε βάλει στόχο να έχουμε παρουσία εκτός Ελλάδος τους επόμενους μήνες».

Η τεχνολογία επί σκηνής

«Πιστεύουμε πως τα επόμενα χρόνια θα υπάρχει μια πολύ μεγάλη ανάπτυξη της τεχνολογίας σε όλους τους τομείς με έμφαση στον αυτοματισμό και στην οικολογική βιωσιμότητα. Ειδικά στον Τουρισμό, νομίζω ότι θα πρέπει να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο η ψηφιακή μετάβαση των τουριστικών επιχειρήσεων σε συνδυασμό με ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης στις νέες τεχνολογίες. Είναι κάτι το οποίο αντιμετωπίσαμε έντονα με την Plazz στο ξεκίνημα της με τις επιχειρήσεις στις παραλίες, αλλά μπορούμε να πούμε πως αυτό έχει αρχίσει σιγά σιγά να βελτιώνεται σε ικανοποιητικό βαθμό».

Η πανδημία έφερε αύξηση της ζήτησης για την υπηρεσία μας

«Λόγω της πανδημίας, είδαμε πολλές επιχειρήσεις να στρέφονται στην Plazz για να καταφέρουν να οργανώσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την προσέλευση του κόσμου στη παραλία. To δύσκολο σημείο για εμάς ήταν να μπορέσουμε να διαχειριστούμε αυτή την αυξημένη ζήτηση (onboarding) σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα λόγω των περιοριστικών μέτρων. Είδαμε σημαντική αύξηση χρήσης της Plazz από τους πελάτες λόγω των μειωμένων θέσεων (ξαπλωστρών) στις παραλίες και των περιοριστικών μέτρων. Η προσέλευση στις παραλίες από τουρίστες ήταν αισθητά μειωμένη από προηγούμενες χρονιές, αλλά αυτό ήταν άμεσα συνδεδεμένο με τη γενικότερη προσέλευση τουριστών στη χώρα».

Η μεγαλύτερη πρόκληση στη διαδρομή της Plazz;

«Το μεγαλύτερο challenge για εμάς στο ξεκίνημα θα λέγαμε ότι ήταν οι πωλήσεις (sales), να καταφέρουμε δηλαδή να εκπαιδεύσουμε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στις παραλίες, όπου η τεχνολογία ήταν σχεδόν ανύπαρκτη, σε ένα νέο τρόπο διαχείρισης της παραλίας και κράτησης ξαπλώστρας».


Διαβάστε επίσης

Τα 10 καλύτερα ντοκιμαντέρ που μπορείτε να δείτε στο Netflix

Τα παλαιότερα καφέ του κόσμου

Αυτές είναι οι 25 πιο όμορφες παραλίες στον κόσμο

Τα 15 καλύτερα ταξιδιωτικά βιβλία όλων των εποχών

Τα 9 καλύτερα μέρη στην Ευρώπη για να βγει κάποιος στη σύνταξη

Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More