Ο κόσμος του τουρισμού: ένας χρόνος απουσίας για τη βιομηχανία της κρουαζιέρας
Photo Credits: Shutterstock

Ο κόσμος του τουρισμού: ένας χρόνος απουσίας για τη βιομηχανία της κρουαζιέρας

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Πώς μετά από έναν χρόνο απουσίας η βιομηχανία της κρουαζιέρας θα επιστρέψει σε ένα αρκετά αλλαγμένο περιβάλλον, τα σχέδια του Ηνωμένου Βασιλείου για επανεκκίνηση του τουρισμού και πώς βλέπουν οι ταξιδιώτες τα ψηφιακά διαβατήρια. Αυτές είναι οι σημαντικότερες ειδήσεις από τον κόσμο του τουρισμού για την εβδομάδα που πέρασε.

Ενας χρόνος χωρίς κρουαζιέρες

Οι τρεις μεγαλύτερες εταιρείες στη βιομηχανία της κρουαζιέρας επιχειρούν απεγνωσμένα να βάλουν «φρένο» στην αφαίμαξη των ταμείων τους που έχει φτάσει τα 60 δισεκατομμύρια δολάρια. Οι προορισμοί που μέχρι πρότινος βασίζονταν στη βιομηχανία της κρουαζιέρας έπρεπε να περάσουν έναν χρόνο χωρίς τη βασική πηγή εσόδων τους. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα σε μεγάλο βαθμό να αλλάξει η φύση των οικονομιών τους. Είναι δυνατόν μόλις οι κρουαζιέρες επιστρέψουν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα; Μένει να το δούμε.

Ηνωμένο Βασίλειο: σχέδια για επανεκκίνηση του τουρισμού στις 17 Μαΐου

Οι Βρετανοί θα χρειαστεί να περιμένουν λίγο ακόμα για να μάθουν σε ποιους προορισμούς θα μπορούν να ταξιδέψουν από τις 17 Μαΐου, όταν θα επιτραπούν και πάλι τα ταξίδια στο εξωτερικό. Είναι πιθανό ορισμένοι να μην καταφέρουν να ταξιδέψουν στους αγαπημένους τους προορισμούς, δεδομένου ότι η βρετανική κυβέρνηση πιθανότατα θα εγκρίνει προορισμούς με υψηλούς ρυθμούς εμβολιασμού.

Οι ευκαιρίες στον παγκόσμιο τουρισμό μετά την πανδημία

Οπως συχνά λένε οι εμπειρότεροι επενδυτές, οι μεγαλύτερες ευκαιρίες στον τουριστικό κλάδο έχουν μακροπρόθεσμη προοπτική. Η τουριστική αγορά αδιαμφισβήτητα θα είναι εντελώς διαφορετική το 2025. Αν όμως βασιστούμε στις προβλέψεις ορισμένων αναλυτών, μεταξύ των οποίων και της ιστοσελίδας Trip.com, τότε οι μέρες της ανάπτυξης έρχονται για τις περισσότερες εταιρείες.

Η Emirates θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις αναπτύσσοντας στενότερες σχέσεις με τα ταξιδιωτικά γραφεία

Παρόλο που η Emirates είναι μία από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες, ακόμη αναζητεί τρόπους να αυξήσει τις πωλήσεις της. Η Emirates έχει αποκαλύψει τον τελευταίο καιρό λεπτομέρειες της νέας στρατηγικής που έχει επιλέξει. Τον Ιούλιο, η εταιρεία θα ακολουθήσει μία στρατηγική «καρότου» και «μαστίγιου» με σκοπό να ενθαρρύνει τα τουριστικά γραφεία να ανεβάσουν περισσότερο περιεχόμενο μέσω των δικών της συστημάτων, παραγκωνίζοντας τους μεσάζοντες.

Η Hilton βάζει στόχο τη συμπερίληψη της διαφορετικότητας στην ηγεσία της

Η συμπερίληψη ανθρώπων με διαφορετικά χαρακτηριστικά (φυλετικά, σεξουαλικά και άλλα) κάνει μία επιχείρηση καλύτερη. Αν και έχουν γίνει πολλές προσπάθειες να αυξηθεί η συμπερίληψη ανθρώπων με διαφορετικά χαρακτηριστικά σε όλα τα επίπεδα της Hilton και άλλων μεγάλων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, οι προσπάθειες πρέπει να είναι συνεχείς.

Ερευνα της Amadeus: το 90% των ταξιδιωτών σε παγκόσμιο επίπεδο θα δεχόταν τα ψηφιακά διαβατήρια

Το γεγονός ότι η πλειοψηφία των ταξιδιωτών είναι «ανοικτή» στην προοπτική των ψηφιακών διαβατηρίων, υπό την προϋπόθεση ότι θα προστατεύονται τα δεδομένα τους, είναι τουλάχιστον ενδιαφέρον. Προς το παρόν όμως παραμένει ασαφές ποιος θα πληρώσει για αυτές τις εφαρμογές και ποιος θα τις διαχειρίζεται.

Η Centerbridge αναλαμβάνει να «σώσει» τη Hertz από τη χρεοκοπία

Με τη βοήθεια της Centerbridge στην αναδιάρθρωσή της, η Hertz μετατράπηκε από μία χρεοκοπημένη εταιρεία σε μία «ενδιαφέρουσα ευκαιρία» για πολλούς επενδυτές.

με πληροφορίες από Skift


Διαβάστε επίσης

Τα 9 καλύτερα μέρη στην Ευρώπη για να βγει κάποιος στη σύνταξη

Οι 7 πιο όμορφες «μονόχρωμες» πόλεις στον κόσμο

Πόσο κοστίζει η ευτυχία σε κάθε χώρα του κόσμου;

«Μια πίτα μα τι πίτα»: 16 λαχταριστές πίτες από όλο τον κόσμο

Αυτές είναι οι 11 πιο ζεστές περιοχές στον κόσμο

Renova Deco
Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More