Τους superhosts του Airbnb εποφθαλμιά η Vrbo
Photo Credits: Shutterstock

Τους superhosts του Airbnb εποφθαλμιά η Vrbo

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Η νέα ευρωπαϊκή φορολογική νομοθεσία σχετικά με την αναφορά κερδών από τις πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης, το «άνοιγμα» της Vrbo στους superhosts του Airbnb και οι δυσοίωνες προβλέψεις του CEO της Hilton για το μέλλον του ξενοδοχειακού κλάδου.

Η Vrbo παρουσιάζει το πρόγραμμα «Fast Start» για καλύτερη εξυπηρέτηση νέων ιδιοκτητών

H Vrbo (ομίλος Expedia), ανακοίνωσε το πρόγραμμα «Fast Start», μέσα από το οποίο οι καινούργιες καταχωρήσεις της πλατφόρμας θα αποκτούν αυξημένη προβολή για τις πρώτες 90 μέρες, ενώ παράλληλα θα έχουν την δυνατότητα να κρατούν τη βαθμολογία που είχαν από προηγούμενες πλατφόρμες βραχυχρόνιας ενοικίασης.

Η εταιρεία, παρά τις περίεργες συνθήκες της πανδημίας, διατήρησε ικανοποιητικά έσοδα το 2020, με τους οικοδεσπότες που πραγματοποίησαν εγγραφή πέρσι να κερδίζουν κατά μέσο όρο 6.000 δολάρια ανά ακίνητο.

Οποιοσδήποτε superhost ή οικοδεσπότης με βαθμολογία αξιολόγησης 4,5 +, αλλά και όποιος έχει κερδίσει περισσότερα από 3.000 δολάρια τον τελευταίο χρόνο έχει δικαίωμα συμμετοχής στο πρόγραμμα. Πέρα από την αυξημένη προβολή, κατά τη διάρκεια των 90 ημερών του «Fast Track», οι ιδιοκτήτες θα έχουν προσωπικό πρόγραμμα υποστήριξης στην πλατφόρμα ενώ η ιδιοκτησία τους δεν είναι αναγκαίο να περιορίζεται μόνο στην ιστοσελίδα της Vrbo.

Airbnb: υποστηρίζει τη νέα φορολογική νομοθεσία σχετικά με την αναφορά κερδών από ψηφιακές πλατφόρμες τουρισμού

H Airbnb χαιρέτησε τη συμφωνία που πραγματοποιήθηκε μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ, με σκοπό τη δημιουργία ενός κοινού πλαισίου φορολογίας για τις ψηφιακές πλατφόρμες, το οποίο θα απαιτεί την αναφορά πωλήσεων στις φορολογικές αρχές. Θα τεθεί σε ισχύ από 1/1/2023 και θα αφορά ακόμη και πλατφόρμες εκτός ΕΕ όπως Facebook αλλά και Instagram.

Την περασμένη εβδομάδα, το Συμβούλιο της ΕΕ, υπό την προεδρία της Πορτογαλίας, ενέκρινε νέους κανόνες για τη βελτίωση της διοικητικής συνεργασίας στον τομέα της φορολογίας, θεσπίζοντας την αναφορά εισοδημάτων από τους πωλητές. Η πλατφόρμα τουριστικών καταλυμάτων δήλωσε ότι χαιρετίζει τους νέους κανονισμούς που θα υποστηρίζουν μια πιο συνεκτική και διεθνή προσέγγιση στην ανταλλαγή πληροφοριών σχετικά με τα έσοδα που λαμβάνονται μέσα από τις πλατφόρμες.

«Σκοπός μας είναι να είμαστε καλοί συνέταιροι σε φορολογικά θέματα, καθώς αυτό το μέτρο θα μας επιτρέψει να συνεργαστούμε με περισσότερες κυβερνήσεις για να βοηθήσουμε τους οικοδεσπότες να ακολουθήσουν τους κανόνες», ανέφερε χαρακτηριστικά η εταιρεία.

Covid-19 ξενοδοχεία
Σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ, δήλωσαν ότι επιχειρήσεις που έχουν λάβει μέτρα όπως ο εντατικός και ενισχυμένος καθαρισμός, είναι πιο ψηλά στις προτιμήσεις τους. © Shutterstock

Airbnb: πτώση των βραχυχρόνιων ενοικιάσεων στο Παρίσι αλλά ρεκόρ κρατήσεων στη Γαλλία

Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της εταιρείας Airdna, ιστότοπου που παρακολουθεί δεδομένα υπηρεσιών βραχυχρόνιας ενοικίασης, η Airbnb παραμένει σχεδόν «αλώβητη» παρά την επέλαση της πανδημίας: «Από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο του 2020, η Airbnb έχασε το 5% των συνολικών της καταχωρήσεων, αλλά έκτοτε έχει ανακάμψει και επεκτείνει τις υπηρεσίες της κατά 2,5% από τα επίπεδο που βρισκόταν προ κορωνοϊού».

Ένα ξεκάθαρο trend το τελευταίο διάστημα, είναι η απομάκρυνση από τις μεγαλουπόλεις και η μετακίνηση σε πιο απομακρυσμένες περιοχές.

Μια από τις κορυφαίες εθνικές αγορές της Airbnb, η Γαλλία, σημείωσε σημαντική αύξηση στις ενεργές καταχωρήσεις της, ειδικά γύρω από την κοιλάδα του Λίγηρα και βόρεια προς τη Βρετάνη, με μικρές πόλεις και παραλιακά θέρετρα να προσελκύουν αρκετούς επισκέπτες.

Ωστόσο οι καταχωρήσεις στην πρωτεύουσα της Γαλλίας σημειώνουν πτωτική τάση, με τις ενεργές καταχωρήσεις να μειώνονται κατά 3,2% και τις συνολικές καταχωρήσεις κατά 23%. Η συγκεκριμένη πτώση εντούτοις, δεν ήταν τόσο σημαντική όσο αυτή που παρατηρήθηκε σε άλλες μεγάλες πόλεις όπως το Άμστερνταμ, η Νέα Υόρκη, το Τορόντο και το Πεκίνο.

Συνεργασία Tripadvisor και Lysol με σκοπό την ασφαλέστερη εμπειρία για τους επισκέπτες βραχυχρόνιων μισθώσεων

Μια από τις πιο σημαντικές επιπτώσεις της πανδημίας στον τομέα του τουρισμού, είναι η προτεραιότητα που δίνεται στον τομέα της καθαριότητας. Σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ, δήλωσαν ότι επιχειρήσεις που έχουν λάβει μέτρα όπως ο εντατικός και ενισχυμένος καθαρισμός, είναι πιο ψηλά στις προτιμήσεις τους.

Οι εταιρείες Lysol και Tripadvisor ένωσαν τις δυνάμεις τους, με σκοπό να εκπαιδεύσουν επιχειρήσεις, υποστηρίζοντας παράλληλα την ανάκαμψη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας.

Βασικοί πυλώνες αυτής της συνεργασίας είναι η δημιουργία και η διάδοση επιστημονικών συμβουλών που έχουν σχεδιαστεί για να ενημερώσουν τους παρόχους καταλυμάτων αλλά και επιχειρήσεις όπως εστιατόρια, σχετικά με τις βέλτιστες πρακτικές για το περιβάλλον τους, καθώς και η διανομή ειδικά σχεδιασμένων κιτ απολύμανσης Lysol, μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αirbnb: Μέτρα πρόληψης για ασφαλή διαμονή τουριστών και εκπαίδευση σε οικοδεσπότες αγροτικών περιοχών

Αν και οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί εξακολουθούν να ισχύουν στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη, η επιθυμία για ταξίδια γίνεται όλο και μεγαλύτερη. Σύμφωνα με έρευνα της Airbnb, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων αποκάλυψε ότι τα ταξίδια τους λείπουν περισσότερο από το να πηγαίνουν σε εστιατόρια και τα μπαρ.

«Γνωρίζουμε ότι υπάρχει μεγάλη ζήτηση», δήλωσε η Monica Casanas, γενική διευθύντρια Airbnb Ισπανίας και Πορτογαλίας, με νέες ευκαιρίες να δημιουργούνται την περίοδο της πανδημίας, στον εγχώριο τουρισμό (80% των εσόδων προέρχονται από περιοχές χαμηλής αστικής πυκνότητας).

Με γνώμονα τη συγκεκριμένη τάση, η εταιρεία παρουσίασε το πρόγραμμα «Airbnb Rural Bootcamp», σχεδιασμένο να βοηθήσει τις αγροτικές κοινότητες και τους τοπικούς επιχειρηματίες να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με την φιλοξενία και το μέλλον της ταξιδιωτικής βιομηχανίας.

Παράλληλα, με την ασφάλεια να αποτελεί πρωταρχικό μέλημα του τουρισμού, η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα στους οικοδεσπότες να απαιτούν από τους επισκέπτες αποδεικτικά στοιχεία ότι δεν παρουσιάζουν συμπτώματα Covid-19 και ότι δεν έχουν εκτεθεί στον ιό.

Hilton
Ο CEO της Hilton, Chris Nasseta κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης επένδυσης δήλωσε ότι σκοπός της εταιρείας είναι να δημιουργήσει υψηλότερο περιθώριο κέρδους και να καταφέρει υψηλότερη αποδοτικότητα εργασίας, ειδικά στον τομέα καθαριότητας, τροφίμων και ποτών. © Aaron Hockley/Flickr.com

H Εxpedia εγκαινιάζει εικονικό «πράκτορα» για παροχή υπηρεσιών σε ταξιδιωτικούς συμβούλους και ταξιδιώτες

Ταξιδιωτικοί πράκτορες που είναι μέλη του προγράμματος Expedia Travel Agent Affiliate Program, έχουν πλέον πρόσβαση σε μια νέα τεχνολογική υπηρεσία εικονικών agent. Μέσα από αυτήν τη νέα υπηρεσία μπορούν πλέον να ακυρώσουν γρήγορα κρατήσεις ή να ελέγξουν την κατάσταση επιστροφής χρημάτων.

Χρησιμοποιώντας τεχνολογίες μηχανικής μάθησης, ο εικονικός «πράκτορας» αλληλεπιδρά με τους πράκτορες σε πραγματικό χρόνο, ενώ παράλληλα εξυπηρετεί και ταξιδιώτες, αναλύοντας προηγούμενες ενέργειες με σκοπό να καλύψει καλύτερα τις ανάγκες τους.

Συνεργασία Vrbo με την «buy now, pay later» πλατφόρμα Affirm

Η πλατφόρμα διακοπών Vrbo συνεργάζεται με την «buy now, pay later» εταιρεία, Affirm, για να προσφέρει χρηματοδότηση με μηδενικό επιτόκιο για ταξίδια που ισχύουν μέχρι την Κυριακή 11 Απριλίου.

«Σύμφωνα με έρευνα της Affirm, 54% των καταναλωτών ενδιαφέρεται να πραγματοποιήσει μια αγορά τώρα και να πληρώσει αργότερα φέτος» δήλωσε η Silvija Martincevic, επικεφαλής εμπορική διευθύντρια της Affirm.

«Είτε κάνουν κράτηση για οδικό ταξίδι είτε για μια μεγάλη οικογενειακή εκδρομή μέσω της Vrbo, οι ταξιδιώτες μπορούν πλέον να επιλέξουν ότι θα πληρώσουν μέσω Affirm, χωρίς βιασύνη ή κρυφές χρεώσεις» συμπλήρωσε η Μartincevic.

Hilton: ο CEO προειδοποίησε ότι οι περικοπές υπηρεσιών που έγιναν λόγω κορωνοϊού μπορεί να είναι μόνιμες

Όπως ήταν αναμενόμενο, τα ξενοδοχεία έχουν προσαρμόσει τα πρωτόκολλα εξυπηρέτησης τους κατά την διάρκεια της πανδημίας, με σκοπό να περιορίσουν την αλληλεπίδραση προσωπικού και πελατών όσο και για εξοικονόμηση πόρων.

Μεταξύ άλλων έχουμε δει:

– Περιορισμό στην καθημερινή υπηρεσία καθαρισμού

– Απαγόρευση υπηρεσιών room service ή παροχή φαγητού μέσα σε σακούλες

– Περιορισμό ορισμένων ανέσεων δωματίου (π.χ. mini bar, καφετιέρες)

Η ιστοσελίδα Skift παρουσίασε μερικά ενδιαφέροντα δεδομένα για το πως βελτιώθηκαν τα οικονομικά ορισμένων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων:

Κοιτάζοντας την κατάσταση στις ΗΠΑ:

– Tα ξενοδοχεία με πλήρη εξυπηρέτηση έχουν μειώσει το νεκρό τους σημείο από το 47% της πληρότητας το 2019 στο 30% το 2020

– Τα ξενοδοχεία με περιορισμένη εξυπηρέτηση έχουν μειώσει το νεκρό τους σημείο από το 43% το 2019 σε 36% το 2020

Με άλλα λόγια τα ξενοδοχεία έχουν μειώσει το λειτουργικό τους κόστος, περιορίζοντας ανέσεις και μειώνοντας προσωπικό.

Ο CEO της Hilton, Chris Nasseta κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης επένδυσης δήλωσε ότι σκοπός της εταιρείας είναι να δημιουργήσει υψηλότερο περιθώριο κέρδους και να καταφέρει υψηλότερη αποδοτικότητα εργασίας, ειδικά στον τομέα καθαριότητας, τροφίμων και ποτών. Η πρόθεση της επιχείρησης είναι αρκετά ξεκάθαρη- πολλές από τις περικοπές που έχουν γίνει κατά την διάρκεια της πανδημίας είναι εδώ για να μείνουν.

Διαβάστε περισσότερα εδώ.


Διαβάστε επίσης

Τα 9 καλύτερα μέρη στην Ευρώπη για να βγει κάποιος στη σύνταξη

Οι 7 πιο όμορφες «μονόχρωμες» πόλεις στον κόσμο

Πόσο κοστίζει η ευτυχία σε κάθε χώρα του κόσμου;

«Μια πίτα μα τι πίτα»: 16 λαχταριστές πίτες από όλο τον κόσμο

Αυτές είναι οι 11 πιο ζεστές περιοχές στον κόσμο

Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More