Πολλοί ταξιδιώτες είναι έτοιμοι να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα μετά την πανδημία
Photo Credits: Shutterstock

Πολλοί ταξιδιώτες είναι έτοιμοι να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα μετά την πανδημία

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Αρκετοί άνθρωποι έχουν καταφέρει να εξοικονομήσουν χρήματα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς δραστηριότητες όπως το φαγητό σε κάποιο εστιατόριο, τα ταξίδια και οι εκδηλώσεις δεν είναι πλέον δυνατές. Οι τουριστικές εταιρείες γνωρίζουν ότι αυτοί οι άνθρωποι ίσως είναι σε θέση – και θέλουν – να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα όταν αρχίσουν ξανά τα ταξίδια.

Με την υψηλή ζήτηση για ταξίδια και την καταπιεσμένη ανάγκη για εξερεύνηση και νέες περιπέτειες, πολλοί άνθρωποι ίσως νιώσουν ότι ήρθε η ώρα να πραγματοποιήσουν ταξιδιωτικά όνειρα ζωής, για τα οποία ανυπομονούν καθ ‘όλη τη διάρκεια της πανδημίας.

Η GlobalData, μια κορυφαία εταιρεία ανάλυσης δεδομένων, ρώτησε ανθρώπους σε όλο τον κόσμο εάν ανησυχούν για την τρέχουσα οικονομική τους κατάσταση. Ενώ το 34% δήλωσε ότι ανησυχεί πολύ, το 13% δήλωσε ότι δεν ανησυχεί για κάτι τέτοιο.

Πρόκειται λοιπόν για περισσότερους από έναν στους δέκα ταξιδιώτες, οι οποίοι θα μπορούσαν να είναι έτοιμοι να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για ένα μεγαλύτερο ταξίδι.

«Πολλοί από τους ταξιδιώτες που απαρτίζουν αυτό το 13% είναι πιθανότατα εργαζόμενοι που μπορούν να εργαστούν από το σπίτι. Λόγω του ότι ξόδεψαν τη συντριπτική πλειοψηφία του χρόνου τους στο σπίτι τον περασμένο χρόνο, η επιθυμία για ταξίδια θα έχει αυξηθεί», δήλωσε ο Ρολφ Χόλιστερ, ταξιδιωτικός αναλυτής στο GlobalData.

«Αυτή η έντονη επιθυμία, σε συνδυασμό με μια σημαντική αύξηση των αποταμιεύσεων, θα μπορούσε να σημαίνει ότι πολλοί από αυτούς τους ταξιδιώτες θα έχουν αναπτύξει μια νοοτροπία “απόλαυσης”, προκειμένου να καταπολεμήσουν την πλήξη και την απογοήτευση της πανδημίας», προσθέτει.

Πολλοί ταξιδιώτες είναι έτοιμοι να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα μετά την πανδημία
Πολλοί θα έχουν αναπτύξει μια νοοτροπία “απόλαυσης” προκειμένου να καταπολεμήσουν την πλήξη και την απογοήτευση της πανδημίας. © Shutterstock

«Αυτή η νοοτροπία θα μπορούσε να είναι εκεί όταν αυτοί οι καταναλωτές αρχίσουν να προγραμματίζουν τις επόμενες διακοπές τους, κάτι που θα μπορούσε να τους οδηγήσει στο να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για καλύτερα δωμάτια, επιχειρηματικές θέσεις σε πτήσεις και καλύτερα ενοικιαζόμενα οχήματα», καταλήγει ο Χόλιστερ.

Η πιθανή νέα ταξιδιωτική τάση «αναβάθμισης» έχει κάνει ήδη την εμφάνιση της στη «βιομηχανία» της κρουαζιέρας. Νωρίτερα φέτος, δύο εταιρείες κρουαζιέρας είδαν αριθμούς-ρεκόρ σε πελάτες που έκαναν κρατήσεις. Οι κρουαζιέρες είναι γνωστό ότι είναι αρκετά ακριβές, πολυτελείς και μακράς διάρκειας.

Οι θέσεις για την κρουαζιέρα «Around the World in 180 Days» της Oceania εξαντλήθηκαν μέσα σε μια μέρα τον Ιανουάριο, ενώ το ίδιο συνέβη και με την «South Side Story – All the World a Stage» της Silversea νωρίτερα αυτόν τον μήνα.

Και οι δύο κρουαζιέρες είναι προγραμματισμένες για το 2023, αλλά η ζήτηση δείχνει ότι ένας μεγάλος αριθμός ταξιδιωτών είναι έτοιμο να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη για να πραγματοποιήσει τα μεγαλεπήβολα ταξιδιωτικά του όνειρα.

Η Μάρτζι Τζόρνταν, ιδιοκτήτρια της Jordan Executive Travel Service, παρατήρησε αυτήν την τάση στους καταναλωτές της: «Σίγουρα έχω παρατηρήσει περισσότερους ανθρώπους που θέλουν να προγραμματίσουν μεγαλύτερες διακοπές».

«Το άγχος θα μπορούσε να κάνει τους ταξιδιώτες που αναζητούν την πολυτέλεια να ταξιδέψουν μακριά. Εχουν τους πόρους για να το κάνουν», προσθέτει.

Ο Ντέιβιντ Χάρτμαν, σύμβουλος της Fantastic Endeavors, λέει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στο να κάνουν τους ανθρώπους να πραγματοποιήσουν μεγαλύτερα ταξίδια: οι άνθρωποι ζηλεύουν τους φίλους τους που δημοσιεύουν φωτογραφίες και βίντεο από ταξίδια.

Όμως η Τζόρνταν υποστήριξε επίσης ότι η «αναβάθμιση» θα είναι μια προσωρινή τάση, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι θα μπορέσουν να ταξιδέψουν για πρώτη φορά μετά από ένα χρόνο.

«Καθώς αυτοί που πλήττονται από την πανδημία μειώνονται και τα πράγματα αρχίζουν να επιστρέφουν στο φυσιολογικό, νομίζω ότι θα δούμε τους ταξιδιώτες να σταματήσουν να φοβούνται ότι όλα θα κλείσουν ξανά. Τα ταξίδια θα επιστρέψουν σε αυτό που γνωρίζουμε», πρόσθεσε.

Είναι σαφές ότι η ζήτηση για ταξίδια δεν ήταν ποτέ μεγαλύτερη και αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει τους ταξιδιώτες να αναζητήσουν νέες, πολυτελείς εμπειρίες και τελικά να ξοδέψουν περισσότερα για τις επόμενες διακοπές τους.

με πληροφορίες από TravelPulse

Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More