TikTok: το νέο «όπλο» του real estate
Photo Credits: ©Shutterstock

TikTok: το νέο «όπλο» του real estate

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Η χρήση της πλατφόρμας του TikTok για την προσέλκυση ενδιαφερόμενων πελατών αποτελεί τη νέα επιλογή στις τάσεις του real estate.

Οι κάτοικοι της Νέας Υόρκης – ή εκείνοι που θα ήθελαν να γίνουν – συχνά επέλεγαν ιστοσελίδες όπως το StreetEasy, το Zillow, το Compass και το Trulia για να βρουν αγγελίες διαμερισμάτων.

Ωστόσο, ορισμένοι αναφέρουν ότι τώρα βρίσκουν διαμερίσματα στο TikTok, την εθιστική εφαρμογή κοινής χρήσης βίντεο στην οποία οι μεσίτες μπορούν να προσφέρουν μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα και οι υποψήφιοι ενοικιαστές να περιηγηθούν ψηφιακά σε πολλά μέρη μέσα σε λίγα λεπτά.

Η χρονική στιγμή είναι ιδανική: χιλιάδες άνθρωποι εγκαταλείπουν τις μεγάλες πόλεις με αποτέλεσμα τα ενοίκια να μειώνονται σημαντικά. Εκεί «έρχεται» το TikTok.

«Το βίντεο είναι ακριβώς αυτός ο τρόπος για να βοηθήσουμε τους ανθρώπους – ακόμη και όσους σκέφτονται να μετακινηθούν εδώ – και να τους κάνουμε απλά να νιώσουν άνετα με τη διαδικασία», δήλωσε ο Κας Τζόρνταν, μεσίτης της Union Square Property Management.

Το TikTok έχει πλεονέκτημα έναντι των ιστοσελίδων ακινήτων λόγω της δυνατότητας σχολιασμού των χρηστών, η οποία μπορεί να δημιουργήσει μια αίσθηση κοινότητας και συνομιλίες κάτω από αγγελίες.

Ο Τζόρνταν έχει συγκεντρώσει περισσότερους από 540.000 ακόλουθους τον τελευταίο χρόνο και ανέφερε ότι η ανταπόκριση στα βίντεο του ήταν «εξωπραγματική».

TikTok: το νέο «όπλο» του real estate
Oι κτηματομεσίτες στρέφονται ολοένα και περισσότερο στο TikTok για να προσελκύσουν νέους πελάτες. © Shutterstock

Όσοι αναζητούν διαμερίσματα στη Νέα Υόρκη ελπίζουν σε προσφορές: ο Δεκέμβριος του 2020 ήταν ο πιο «γεμάτος» μήνας των τελευταίων 12 ετών για την αγορά ακινήτων της Νέας Υόρκης, δήλωσε ο Αλεξάντερ Ζακαρίν, διευθύνων σύμβουλος της GZB Realty.

Ο Ζακάριν, ο οποίος έχει περισσότερους από 78.000 ακόλουθους στο TikTok, ανέφερε ότι ένα μεγάλο μέρος των πελατών του είναι εικοσάχρονοι που ζουν με τους γονείς τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας και θέλουν τον δικό τους χώρο.

Η διαδικασία μετακίνησης σε κάποιο νέο διαμέρισμα σε μια μεγάλη πόλη είναι συχνά δύσκολη λόγω των πολύ μεγάλων εξόδων, ειδικά στη Νέα Υόρκη. Όμως τώρα πολλοί ιδιοκτήτες προσφέρουν κίνητρα όπως πληρωμένα μεσιτικά τέλη ή έναν έως δύο μήνες δωρεάν, μόνο και μόνο για να μην μείνουν τα διαμερίσματα τους άδεια.

Η Μάντι Χίατ, μια 25χρονη social media manager, βρήκε το διαμέρισμά της κοντά στην πλατεία Χέραλντ της Νέας Υόρκης ενώ έκανε scrolldown στο TikTok. Ανέφερε ότι η εφαρμογή την βοήθησε να βρει μία επιλογή που ανταποκρίνονταν στις ανάγκες της.

Το TikTok παρέχει στους χρήστες μια πιο λειτουργική εμπειρία αναζήτησης, καθώς ο αλγόριθμος της εφαρμογής τους προβάλει βίντεο προσαρμοσμένα στις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντα τους, με βάση το πως αλληλεπιδρούν με περιεχόμενο στην πλατφόρμα.

Οι κάτοικοι του Σικάγο βρίσκουν επίσης διαμερίσματα στο TikTok. Ο Μάικλ Σκαβό, ιδρυτής και διαχειριστής της ChiPads, ενός πρακτορείου πολυτελών διαμερισμάτων στο Σικάγο, δήλωσε ότι η εταιρεία του λαμβάνει κατά μέσο όρο 15 έως 20 ενοικιάσεις το μήνα μέσω TikTok.

«Το TikTok βάζει το περιεχόμενο απευθείας στον καταναλωτή, σε αντίθεση με άλλες πλατφόρμες όπως το Instagram στις οποίες πρέπει ο καταναλωτής να βρει το περιεχόμενο από μόνος του», αναφέρει.

Ο Ντίλαν Χάρια, ένας 22χρονος χρηματοοικονομικός αναλυτής της Accenture, βρήκε το διαμέρισμα στο οποίο μένει στο Σικάγο στον λογαριασμό του Σκαβό στο TikTok. «Ειλικρινά δεν είχα ιδέα ότι το TikTok θα μπορούσε να κάνει ακόμη και για αυτό», ανέφερε.

«Η σελίδα [του Σκαβό] είναι γεμάτη με βίντεο διαμερισμάτων γύρω από το Σικάγο, οπότε με έκανε να νιώσω πιο άνετα να πάω», πρόσθεσε. «Το TikTok είναι υπέροχο επειδή προβάλλει κάτι περισσότερο από μια στάσιμη φωτογραφία».

Μερικές μεγάλες εταιρείες ενοικίασης έχουν αρχίσει ήδη να επενδύουν στο TikTok.

Το StreetEasy έχει δικό του λογαριασμό, αλλά τα περισσότερα από τα διαμερίσματα που εμφανίζονται στα βίντεο του είναι υπερπολυτελή ακίνητα διαθέσιμα προς πώληση και όχι προς ενοικίαση.

Η τάση δείχνει ότι η βιομηχανία του reast estate εκμεταλλεύεται την ευκαιρία να προσαρμοστεί στις αλλαγές που έχει φέρει η πανδημία και μερικές από αυτές τις αλλαγές ίσως «ήρθαν για να μείνουν».

«Φτάνουμε επιτέλους στον πυρήνα μιας επιχειρηματικής δράσης που ο κλάδος του real estate αγνοεί εδώ και δεκαετίες», ανέφερε ο Ζακάριν. «Έχει να κάνει 100% με την εξυπηρέτηση πελατών και την εύρεση νέων τρόπων να την παρέχεις».

με πληροφορίες από CNN Business


Διαβάστε επίσης

Από το «Cognac Imperiale» στην βιολογική βότκα με ελαιόλαδο Καλαμάτας

Το πρωινό της Μέσης Ανατολής θα σε γεμίσει ενέργεια

«Πόλεμος» για τα ακίνητα στις εταιρείες βραχυχρόνιων μισθώσεων

3 μη συμβατικοί τρόποι ταξιδιού για εναλλακτικό τουρισμό το καλοκαίρι

Οι 5 αγαπημένοι προορισμοί στην Ευρώπη για τους Αμερικανούς

Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More