Booking.com: πώς θα ταξιδέψουμε το 2021;
Photo Credits: Shutterstock

Booking.com: πώς θα ταξιδέψουμε το 2021;

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Παρά τις ακυρώσεις που έχουν πραγματοποιηθεί τον τελευταίο καιρό (κλείσιμο των συνόρων, καραντίνα και ακυρωμένες πτήσεις) η επιθυμία των ανθρώπων να εξερευνήσουν νέους προορισμούς μοιάζει να είναι πιο έντονη από ποτέ.

Κατά τη διάρκεια των lockdown, το 65% των χρηστών της Booking.com εξέφρασε την ανάγκη να ταξιδέψει ξανά ενώ το 61% εκτιμά περισσότερο τα ταξίδια που πλέον δεν θεωρούνται δεδομένο αγαθό.

1. Απογείωση… μετά τα lockdown!

Εάν σκέφτεστε ήδη να προγραμματίσετε ένα ταξίδι μετά την άρση των περιορισμών, δεν είστε μόνοι. Πολλοί ταξιδιώτες δήλωσαν ότι σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν παρόμοιο αριθμό ταξιδιών με αυτόν του 2019- τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, τους επερχόμενους 12 μήνες, εφόσον οι συνθήκες το επιτρέψουν.

2. Απόδραση από το σπίτι

O χρόνος που πέρασαν όλοι στο σπίτι το τελευταίο διάστημα έκανε την ανάγκη για απόδραση όλο και πιο έντονη. Η πλειονότητα των ερωτηθέντων της έρευνας (51% για τους Gen Z, το 49% για τους Millennials) επιβεβαίωσαν την αυξημένη επιθυμία τους να εξερευνήσουν περισσότερα μέρη, με σκοπό να αντισταθμίσουν τον χρόνο που χάθηκε μέσα στο 2020.

3. Ταξίδια ζωής

Από τον Μάρτιο του 2020, έχουν δημιουργηθεί πάνω από 65 εκατομμύρια ταξιδιωτικές wishlists στο website της Booking.com, με τους χρήστες της πλατφόρμας να αποθηκεύουν πάνω από 145.000 προορισμούς παγκοσμίως.

4. Ναι στο RSVP

Πάνω από το ένα τρίτο (38%) των ταξιδιωτών σκοπεύουν να επισκεφθούν έναν προορισμό για να αναπληρώσουν ένα σημαντικό γεγονός (γάμους, βαφτίσεις, γενέθλια) που έχασαν μέσα στο 2020. Τα δύο πέμπτα (40%) των ερωτηθέντων, σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν ένα ταξίδι που ματαίωσαν τον περασμένο χρόνο. Με γνώμονα αυτά τα δεδομένα, περιμένουμε από τις εταιρείες να προσφέρουν νέα δρομολόγια και προτάσεις, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών τους.

Πηγή: The CloudKeys

Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More