Ο Μάρτιν Σκορσέζε μιλά για τη «χαμένη μαγεία» του κινηματογράφου
Photo Credits: Shutterstock

Ο Μάρτιν Σκορσέζε μιλά για τη «χαμένη μαγεία» του κινηματογράφου

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Ο Μάρτιν Σκορσέζε παίρνει θέση για την τρέχουσα κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στον κινηματογράφο σε σχέση με τις υπηρεσίες streaming και μιλά για τα περίπλοκα συναισθήματα που έχει για τις κινηματογραφικές ταινίες αυτή τη στιγμή.

Ενώ ο σκηνοθέτης κλασικών ταινιών, μεταξύ άλλων των «Raging Bull» (Οργισμένο Είδωλο) και «Taxi Driver» (Ο Ταξιτζής) θα προτιμούσε να κυκλοφορήσουν σε κινηματογραφικές αίθουσες οι ταινίες του, το πιο πρόσφατο φιλμ του «Ο Ιρλανδός» δεν θα είχε φτάσει ποτέ στην οθόνη, αν δεν είχε την οικονομική υποστήριξη του Netflix.

Εν τω μεταξύ, οι απρόβλεπτες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία έχουν οδηγήσει ταινίες της χρονιάς που άξιζαν να προβληθούν σε κινηματογράφους να παρακολουθούνται σε τηλεοπτικές οθόνες.

Μάρτιν Σκορσέζε
«Ο Ιρλανδός» δεν θα είχε φτάσει ποτέ στην οθόνη, αν δεν είχε την οικονομική υποστήριξη του Netflix. © Shutterstock

Τις σκέψεις του αυτές μοιράζεται με το κοινό ο Μάρτιν Σκορσέζε σε δοκίμιό του με τίτλο «Il Maestro» που έγραψε για το Harper’s Bazaar, στο οποίο επίσης αναφέρεται στον διάσημο Ιταλό σκηνοθέτη, Φεντερίκο Φελίνι.

Ο Σκορσέζε χρησιμοποιεί τον Ιταλό θρυλικό δημιουργό ταινιών για να υποστηρίξει την άποψη ότι η μαγεία του κινηματογράφου χάνεται τώρα από την επέλαση του περιεχομένου που κυκλοφορεί από στούντιο ταινιών και εταιρείες streaming.

«Η τέχνη του κινηματογράφου υποτιμάται συστηματικά, παραμερίζεται, υποβαθμίζεται και μειώνεται στον χαμηλότερο κοινό παρονομαστή με τον όρο “περιεχόμενο”» εκτιμά ο Μάρτιν Σκορσέζε.

Η λέξη «περιεχόμενο», εξηγεί ο σκηνοθέτης, έχει μπει στη δημόσια συνείδηση, αλλά πιστεύει ότι είναι σημαντικό να περιγράφονται διαφορετικοί τύποι περιεχομένου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More