Τα εμβόλια κάνουν τους ανθρώπους να σχεδιάζουν ταξίδια ξανά
Photo Credits: Shutterstock

Τα εμβόλια κάνουν τους ανθρώπους να σχεδιάζουν ταξίδια ξανά

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Οι άνθρωποι που έχουν εξαντληθεί από τις συνθήκες που επιβάλλει η πανδημία είναι έτοιμοι να κάνουν διακοπές και πάλι, αφού τα εμβόλια παρέχουν ελπίδα σε πολλούς ταξιδιώτες.

Η Longwoods International μαζί με τη Miles Partnership παρακολουθούν τις ταξιδιωτικές συνήθειες των Αμερικανών και διαπίστωσαν ότι ο προγραμματισμός για ταξίδια βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα-ρεκόρ.

Ενας από τους μεγαλύτερους λόγους είναι η ελπίδα που παρέχεται μέσω της διάθεσης εμβολίων.

«Η “άφιξη” πολλαπλών εμβολίων για τον Covid-19 έχει αναζωογονήσει τον ταξιδιωτικό σχεδιασμό στις ΗΠΑ», δήλωσε ο Αμιρ Έιλον, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Longwoods International.

«Η ανάκαμψη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας φαίνεται ότι θα ακολουθήσει την επιτυχία του προγράμματος μαζικού εμβολιασμού που βρίσκεται σε εξέλιξη σε όλη την Αμερική», πρόσθεσε.

Η τελευταία έρευνα της Longwoods δείχνει ότι το 81% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να ταξιδέψει τους επόμενους έξι μήνες. Αυτός ο αριθμός έχει αυξηθεί κατά 16 ποσοστιαίες μονάδες από τα μέσα Ιανουαρίου και είναι ο υψηλότερος από την αρχή της πανδημίας τον περασμένο Μάρτιο.

Παράλληλα, το ποσοστό των ταξιδιωτών που αναφέρουν ότι ο Covid-19 επηρεάζει σημαντικά την απόφαση τους να ταξιδέψουν έχει μειωθεί στο 40%, το χαμηλότερο επίπεδο από τον Μάρτιο του 2020.

Τα εμβόλια είναι ο σημαντικότερος λόγος πίσω από αυτήν την πιο θετική προοπτική για τα ταξίδια. Τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι το εμβόλιο θα επηρεάσει τα ταξιδιωτικά τους σχέδια.

Πάνω από το ένα τρίτο των ταξιδιωτών δεν σκοπεύει να ταξιδέψει μέχρι να εμβολιαστεί και το ένα πέμπτο των ταξιδιωτών δεν σκοπεύει να ταξιδέψει έως ότου η πλειοψηφία του πληθυσμού της χώρας κάνει το εμβόλιο.

Μόνο το 37% απάντησε ότι το εμβόλιο δεν θα έχει αντίκτυπο στα ταξιδιωτικά του σχέδια.

Οι κορυφαίες πληροφορίες και το περιεχόμενο που θέλουν να μάθουν οι ταξιδιώτες είναι οι επιλογές delivery και takeaway στους προορισμούς που θα ταξιδέψουν (47%) και οι προσφορές για ταξίδια, φαγητό και διασκέδαση για μελλοντική χρήση (46%).

Οι ταξιδιώτες ήθελαν επίσης να μάθουν για τρόπους υποστήριξης τοπικών επιχειρήσεων/οργανισμών και του προσωπικού που επηρεάζεται από το αντίκτυπο του COVID-19 (36%).

Το 22% ενδιαφέρονταν να μάθει για διαδικτυακές εικονικές περιηγήσεις σε μουσεία, γκαλερί τέχνης και άλλα αξιοθέατα, ενώ το 20% αυτών που ερωτήθηκαν ήθελαν να παρακολουθήσουν live streaming βίντεο με ζωντανές παραστάσεις από ντόπιους μουσικούς, καλλιτέχνες ή θεατρικές ομάδες και να μοιραστούν τις ταξιδιωτικές εμπειρίες τους στο διαδίκτυο.

με πληροφορίες από TravelPulse 

Renova Deco
Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More