Τουριστική καμπάνια: «σταματήστε να αντιγράφετε τους influencers» (βίντεο)
Photo Credits: Shutterstock

Τουριστική καμπάνια: «σταματήστε να αντιγράφετε τους influencers» (βίντεο)

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Η καινούργια τουριστική καμπάνια της Νέας Ζηλανδίας προτρέπει τους ταξιδιώτες να αρχίσουν να σκέφτονται έξω από τη «λογική του Instagram» και να σταματήσουν να αναπαράγουν φωτογραφίες που γίνονται διάσημες από influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σε ένα κωμικό βίντεο που κυκλοφόρησε από το τουριστικό συμβούλιο της χώρας, ο ηθοποιός Τόμ Σένσμπουρι «περιπολεί» κάποια από τα πιο γραφικά σημεία της χώρας εκ μέρους της «Ομάδας Κοινωνικής Παρατήρησης» (Social Observation Squad – SOS) για να εντοπίσει όσους ταξιδεύουν «υπό την επιρροή των social media».

Καταγράφει όλες τις «κλασικές» λήψεις – αυτή «πίσω από το υδρομασάζ», τον άνθρωπο που «κάθεται ήσυχα πάνω σε ένα βράχο μελετώντας», τα «πόδια-λουκάνικα χοτ ντογκ» και συλλαμβάνει ένα ζευγάρι που προσπαθεί να τραβήξει μια φωτογραφία ενώ στέκεται στην κορυφή ενός βουνού με τεντωμένα τα χέρια.

«Χαμηλώστε αργά τα χέρια», τους φωνάζει ο Σένσμπουρι. «Τα έχω ξαναδεί όλα αυτά. Ολοι τα έχουμε δει».

Αργότερα περνάει μέσα από μια καλλιέργεια λεβάντας, αλλά, δυστυχώς, είναι ήδη πολύ αργά: ο δράστης έχει δραπετεύσει, αφήνοντας πίσω του μόνο μια φεντόρα.

«Μόλις επιβεβαίωσα ότι ένας από αυτούς που χάνουν το χρόνο τους στις καλλιέργειες λεβάντας μόλις μοιράστηκε μια από τις πιο αναπαραγμένες σκηνές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – το γνωστό “ακολουθήστε με”», λέει – φανερά στεναχωρημένος.

Η τουριστική καμπάνια της Νέας Ζηλανδίας 

Το μήνυμα του βίντεο είναι ότι οι ταξιδιώτες θα πρέπει να «μοιραστούν κάτι νέο», βασισμένο στην εκστρατεία «Do Something New» της Νέας Ζηλανδίας που ξεκίνησε πέρυσι με στόχο την ενθάρρυνση του εσωτερικού τουρισμού.

«Πρώτον, θέλουμε να συνεχίσουμε τη δυναμική της εγχώριας καμπάνιας μας ενθαρρύνοντας τους Νεοζηλανδούς να κάνουν κάτι νέο στη Νέα Ζηλανδία – αυτό μπορεί να σημαίνει νέες τουριστικές εμπειρίες, αλλά θέλουμε επίσης να μοιράζονται κάτι νέο στα κοινωνικά δίκτυα», αναφέρει ο Μπζόερν Σπρέιτζερ, γενικός διευθυντής του Tourism New Zealand.

«Παρατηρήσαμε ότι οι ίδιες φωτογραφίες ή πόζες συνεχίζουν να εμφανίζονται ξανά και ξανά, ανεξάρτητα από την τοποθεσία. Υπάρχουν τόσα πολλά απίστευτα πράγματα να κάνετε στη Νέα Ζηλανδία – τα οποία δεν έχουν καμία σχέση με τις τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», προσθέτει.

«Ταυτόχρονα, οι Νεοζηλανδοί είναι οι καλύτεροι υποστηρικτές του ταξιδιωτικού κλάδου, για αυτό θέλουμε να τους ενθαρρύνουμε να αλληλεπιδράσουν περισσότερο μαζί μας στα κοινωνικά δίκτυα χρησιμοποιώντας το το #DoSomethingNewNZ όταν μοιράζονται φωτογραφίες από τις διακοπές τους», καταλήγει ο κ. Σπρέιτζερ.

Τα σύνορα της Νέας Ζηλανδίας είναι προς το παρόν κλειστά για σχεδόν όλους τους ταξιδιώτες, προκειμένου να ελεγχθεί η εξάπλωση του Covid-19.

Η χώρα θα μπορούσε να παραμείνει κλειστή για τους διεθνείς επισκέπτες για το μεγαλύτερο μέρος του τρέχοντος έτους, σύμφωνα με την πρωθυπουργό της Νέας Ζηλανδίας Τζασίντα Αρντερν, η οποία προειδοποίησε ότι τα ταξίδια θα μπορούσαν να ξεκινήσουν με ασφάλεια μόνο όταν εμβολιαστεί ένα αρκετά υψηλό ποσοστό του πληθυσμού.

Ωστόσο, πρόσθεσε, η χώρα θα συνεχίσει να επιδιώκει «ταξιδιωτικές φούσκες» με την Αυστραλία και άλλα έθνη του Ειρηνικού, αλλά ο «υπόλοιπος κόσμος θα μπορούσε να αποτελέσει μεγάλο κίνδυνο για την υγεία και την οικονομία της Νέας Ζηλανδίας αυτή τη στιγμή».

με πληροφορίες από Independent

Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More