Ο ρυθμός εμβολιασμού θα κρίνει τα ταξίδια το 2021
Photo Credits: Shutterstock

Ο ρυθμός εμβολιασμού θα κρίνει τα ταξίδια το 2021

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Πώς κινούνται οι κρατήσεις στο δεύτερο μισό του 2021 και τι θα κρίνει τις πληρότητες ξενοδοχείων και άλλων καταλυμάτων. Ποιοι θα είναι οι πρώτοι ταξιδιώτες και οι προορισμοί τους;

Η εταιρεία Sonder επεκτείνεται στην Ευρώπη με καταλύματα σε Μαδρίτη και Βαρκελώνη

Την επέκτασή της στην ευρωπαϊκή αγορά συνεχίζει η εταιρεία βραχυπρόθεσμων ενοικιάσεων Sonder, με την παροχή διαμερισμάτων στην Ισπανία. Πιο συγκεκριμένα, η startup διαχειρίζεται διαμερίσματα και πολυκατοικίες σε Μαδρίτη και Βαρκελώνη, έχοντας ήδη στην κατοχή της μια πολυκατοικία 22 διαμερισμάτων, διαθέσιμων προς ενοικίαση στην περιοχή Malasana, κεντρικά της Μαδρίτης.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Expansion, η συγκεκριμένη κίνηση, η οποία υποστηρίζεται από διεθνή επενδυτικά ταμεία όπως η Blackstone και η WestCap Group, γίνεται με σκοπό την ευρύτερη επέκτασή της σε ξενοδοχειακές μονάδες αλλά και διαμερίσματα στις δύο Ισπανικές πόλεις. Ο γενικός διευθυντής της Sonder στην Ισπανία δήλωσε πάνω σε αυτό: «Έχουμε ένα φιλόδοξο σχέδιο ανάπτυξης σε αυτές τις δύο πόλεις, καθώς θεωρούμε την Ισπανία μία στρατηγική αγορά για την επέκτασή μας».

Τα σχέδια επέκτασης της εταιρείας στη Ευρώπη συνεχίζονται με επερχόμενες υπογραφές ακινήτων σε Σκωτία και Ιρλανδία

Κυριαρχία VRBO και Expedia στις Αμερικάνικες τηλεοπτικές διαφημίσεις τουρισμού για τον πρώτο μήνα του 2021

Η VRBO μαζί με την αδερφή εταιρεία της, Expedia, σημείωσαν τα μεγαλύτερα ποσοστά αναμετάδοσης στις αμερικάνικες τηλεοπτικές διαφημίσεις τουριστικού περιεχομένου για τις τρεις πρώτες εβδομάδες του 2021, με ένα διαφημιστικό σποτ προώθησης σύμπνοιας στον Αμερικανικό λαό.

Συνολικά, οι ταξιδιωτικοί ιστότοποι ξόδεψαν περίπου 9.9 εκατομμύρια δολάρια σε εθνικές τηλεοπτικές διαφημίσεις οι οποίες σημείωσαν περισσότερες από 4,700 προβολές τις πρώτες 20 ημέρες του 2021.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της εταιρείας τηλεοπτικών αναλύσεων iSpot.tv, οι δαπάνες διαφημίσεων μειώθηκαν κατά 81% συγκριτικά με τον Ιανουάριο του 2020, όταν ακόμα ο Covid-19 δεν είχε εξαπλωθεί σε χώρες πέραν της Κίνα.

Ξενοδοχείο
Σύμφωνα με τον αρθρογράφο του Bloomberg, Patrick Clark: «Με βάση την μέση ημερήσια ξενοδοχειακή τιμολόγηση των 131$, οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων έχουν χάσει έσοδα ύψους περίπου 46 δισεκατομμυρίων δολαρίων». © Shutterstock

Σκοπός της VRBO και της Expedia με τη συγκεκριμένη διαφημιστική δαπάνη κατά τη διάρκεια της πανδημίας, είναι το να πάρουν μερίδιο αγοράς από ανταγωνιστές όπως Booking και Airbnb που προτιμούν να μην διαφημίζονται πολύ το τελευταίο διάστημα. Οι δύο εταιρείες συνεχίζουν την έντονη προώθηση των υπηρεσιών τους παραβλέποντας το κύμα αντιδράσεων που είχε προκληθεί όταν αρνήθηκαν να ακυρώσουν τις κρατήσεις στη Ουάσινγκτον την περίοδο της ορκωμοσίας- έπειτα από τα γεγονότα του Καπιτωλίου).

Να σημειωθεί ότι την περσινή χρονιά, η κορυφαία διαφημιζόμενη εταιρεία τουριστικού τομέα ήταν η Βooking.com, ακολουθούμενη από το κουαρτέτο των εταιρειών του ομίλου Expedia, Trivago, Expedia, Vrbo και Hotels.com.

Η Airbnb χρησιμοποιεί τα κοινωνικά μέσα για να απομακρύνει εξτρεμιστές

Φαίνεται πως η εταιρεία προσπαθεί εδώ και αρκετό καιρό να απομακρύνει ανθρώπους που ασπάζονται ακραίες απόψεις από την πλατφόρμα της, χρησιμοποιώντας τη βοήθεια των κοινωνικών δικτύων. Μετά από τα γεγονότα στο Καπιτώλιο, ο CEO της Airbnb, Brian Chesky δήλωσε πως το να ακυρώσει όλες τις κρατήσεις την περίοδο της ορκωμοσίας του νέου Προέδρου «ήταν πολύ εύκολο», αποσκοπώντας στο να αποτρέψει πιθανά επεισόδια από εξτρεμιστές. Παράλληλα, ο Chesky προσέθεσε πως η startup λαμβάνει τα κατάλληλα μέτρα έτσι ώστε να απομακρύνει τις συγκεκριμένες ομάδες από την πλατφόρμα της.

Σύμφωνα με το The Information, η εταιρεία έχει αναθέσει σε υπαλλήλους της από το τμήμα Ασφάλειας και Εμπιστοσύνης να δημιουργήσουν ψεύτικους λογαριασμούς έτσι ώστε να εντοπίσουν χρήστες που έχουν δεσμούς με λευκό εθνικισμό και άλλα επικίνδυνα groups. Μέσα από τους εικονικούς λογαριασμούς, οι υπάλληλοι αλληλεπιδρούν μονάχα με τις συγκεκριμένες ομάδες και όχι με άλλους χρήστες της πλατφόρμας.

«Όταν τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι ένας λογαριασμός της πλατφόρμας είναι μέλος της ομάδας μίσους, ερευνούμε και λαμβάνουμε τα κατάλληλα μέτρα», δήλωσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας Ben Breit προσθέτοντας: «Αυτές οι πληροφορίες μάς έρχονται με πολλούς τρόπους όπως ειδοποιήσεις από μέλη της κοινότητας, χρηστών κοινωνικών μέσων ή ειδησεογραφικών άρθρων».

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία έχει κάνει ξεκάθαρη την στάση της απέναντι στον Τραμπ και όποιους συμμερίζονται τις απόψεις του.

Ήδη από το 2017, όταν ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ, απαγόρευσε σε συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων την είσοδο στις Η.Π.Α, η Airbnb εγκαινίασε το κίνημα #weaccept. Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, η εταιρεία υποστηρίζει άτομα που έχουν εκτοπιστεί από την χώρα (λόγω πολέμου, συγκρούσεων, διακρίσεων ή μεροληψίας) – παρέχοντάς τους βραχυπρόθεσμες διαμονές. Έκτοτε, πάνω από 100.000 οικοδεσπότες προσφέρθηκαν να ανοίξουν τα σπίτια τους σε 75.000 άτομα σε περιόδους ανάγκης.

Με την άρση της συγκεκριμένης απαγόρευσης από την προεδρία Μπάιντεν, η εταιρεία χαιρετίζει την κίνηση του τωρινού προέδρου, η οποία συνάδει με την αποστολή και τις αξίες της Airbnb.

Επίθεση στο Καπιτώλιο
Φαίνεται πως η Airbnb προσπαθεί εδώ και αρκετό καιρό να απομακρύνει ανθρώπους που ασπάζονται ακραίες απόψεις από την πλατφόρμα της, χρησιμοποιώντας τη βοήθεια των κοινωνικών δικτύων. © Shutterstock

Προτίμηση ταξιδιωτών στα διεθνή ταξίδια σύμφωνα με το Tripadvisor

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Tripadvisor από έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε 6 μεγάλες αγορές, η πλειοψηφία των επισκεπτών της πλατφόρμας αναζητούν ήδη διεθνείς προορισμούς για το δεύτερο μισό του 2021. Παράλληλα, φαίνεται πως οι εμβολιασμοί έναντι του Covid-19 θα ενθαρρύνουν το κοινό να ξεκινήσει πάλι τα ταξίδια εξωτερικού, καθώς θα επηρεάσει και την επιλογή του προορισμού τους, με το 77% να δηλώνει πως θα επιλέξει τα διεθνή ταξίδια μετά τον εμβολιασμό του.

Τα ταξίδια εσωτερικού θα συνεχίσουν να είναι μια δημοφιλής επιλογή και το 2021, με το 74% των ταξιδιωτών να σκοπεύει να κάνει τουλάχιστον μία εξόρμηση σε τοποθεσία του εσωτερικού μέσα στο επόμενο έτος. Τέλος, με τη νέα τάξη πραγμάτων που έχει δημιουργήσει η πανδημία, οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν τις εξορμήσεις τους μήνες πριν, αφιερώνοντας περισσότερο χρόνο και προσπάθεια στην έρευνα προορισμών και στην ανάλυση κριτικών πριν από τα ταξίδια τους.

Bloomberg: Αρνητικό ρεκόρ πληρότητας σημειώνουν οι ξενοδοχειακές μονάδες στις ΗΠΑ

Κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου 2020, στις Ηνωμένες Πολιτείες, υπήρξαν περίπου ένα δισεκατομμύριο άδεια δωμάτια ξενοδοχειακών μονάδων, αριθμός που έχει φέρει σε ανησυχία τους επιχειρηματίες ειδικά σε σύγκριση με την αρκετά καλή πορεία των βραχυχρόνιων ενοικιάσεων την περίοδο της πανδημίας.

Σύμφωνα με τον αρθρογράφο του Bloomberg, Patrick Clark: «Με βάση την μέση ημερήσια ξενοδοχειακή τιμολόγηση των 131$, οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων έχουν χάσει έσοδα ύψους περίπου 46 δισεκατομμυρίων δολαρίων».

Events σχετικά με το χώρο των βραχυχρόνιων μισθώσεων

26 Ιανουαρίου:  Airbnb 101 Seminar

27 Ιανουαρίου: Can Travel Ever Be Sustainable?

27 Ιανουαρίου: Weekly Short-Term Rental Roundtable and Q & A Discussion w/ Hosts Helping Hosts

Renova Deco
Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More