Netflix: ο μεγάλος κερδισμένος της πανδημίας
Photo Credits: Shutterstock

Netflix: ο μεγάλος κερδισμένος της πανδημίας

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Η πανδημία αποδείχθηκε μια ιδιαίτερα θετική συγκυρία για τις streaming πλατφόρμες γενικότερα, αλλά ο μεγαλύτερος «νικητής» φαίνεται να είναι το Netflix.

Χθες, Τρίτη 19 Ιανουαρίου, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το τελευταίο τρίμηνο του 2020 – όταν δηλαδή αρκετές χώρες σε όλο τον κόσμο μπήκαν σε καθεστώς lockdown λόγω της έξαρσης του Covid-19 – είδε 8,5 εκατομμύρια νέους συνδρομητές να εισέρχονται στην πλατφόρμα, φτάνοντας συνολικά τους 203,7 συνδρομητές παγκοσμίως.

Η Wall Street είχε προβλέψει μια αύξηση της τάξης των 6 εκατομμυρίων. Συνολικά το 2020, το Netflix πρόσθεσε 37 εκατομμύρια συνδρομητές επί πληρωμή – αύξηση 31% σε σχέση με το 2020.

Αυτή η είδηση δείχνει ότι το Netflix παραμένει ο «βασιλιάς» του streaming, «χιλιόμετρα μπροστά» από τις νέες πλατφόρμες που προσπαθούν να αποκτήσουν σημαντικό μερίδιο σε μια τεράστια αγορά – με καμία να μην τα καταφέρνει καλύτερα από την Disney+, στην οποία το Netflix έχει αναγνωρίσει ότι είχε μια «εντυπωσιακή πρώτη χρονιά» (87 εκατομμύρια συνδρομητές).

Η τακτική που ακολούθησε όμως, συνέβαλε στο να μην «απειλείται» ουσιαστικά από καμία από αυτές. «Καταγράψαμε την καλύτερη χρονιά αύξησης συνδρομητών στην ιστορία μας».

To Netflix ήταν ο μεγάλος «νικητής» της πανδημίας
To Netflix ήταν ο μεγάλος «νικητής» της πανδημίας. © Shutterstock

Η παγκόσμια εμβέλεια του Netflix βοήθησε σημαντικά την εταιρεία και θα είναι ο βασικός παράγοντας που θα καθιστά την πλατφόρμα νικήτρια στον «πόλεμο του streaming» για το εγγύς μέλλον. Το Disney+ διατίθεται προς το παρόν μόνο σε λίγες περιοχές, συμπεριλαμβανομένης της Ευρώπης και του Καναδά. Στην Ινδία και στην Ινδονησία διατίθεται μέσω του Disney+ Hotstar.

Αντιθέτως, το 83% των νέων συνδρομητών του Netflix για το 2020 προέρχονται από περιοχές έξω από τις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά.

Το παγκόσμιο αποτύπωμα της πλατφόρμας και οι διεθνείς παραγωγές συνετέλεσαν στο να αποτελέσει τον μεγάλο κερδισμένο της πανδημίας. «Μάθαμε ότι η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα είναι υψίστης σημασίας σε αυτό το ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον», ανέφερε η εταιρεία.

Η τεράστια επιτυχία του τριμήνου οφείλονταν όμως και σε κάποιες μεγάλες επιτυχίες, όπως το The Crown, το οποίο είχε την καλύτερη – μέχρι στιγμής – σεζόν του σύμφωνα με το Netflix. Χωρίς να γίνει ιδιαίτερα συγκεκριμένη, η εταιρεία ανέφερε ότι στις πρώτες 28 ημέρες, περισσότεροι θεατές παρακολούθησαν την τέταρτη σεζόν της σειράς σε σχέση με οποιαδήποτε προηγούμενη σεζόν, αυξάνοντας τον αριθμό των σπιτιών που το παρακολούθησαν σε πάνω από 100 εκατομμύρια.

Οσον αφορά στις ταινίες, ανάμεσα στα μεγαλύτερα «blockbusters» βρέθηκαν το The Midnight Sky Τζορτζ Κλούνεϊ (το Netflix προβλέπει ότι 72 εκατομμύρια σπίτια θα έχουν παρακολουθήσει την ταινία τις τέσσερις πρώτες εβδομάδες προβολής), την ταινία κινουμένων σχεδίων του Γκλεν Κιν Over the Moon (43 εκατομμύρια – μέχρι στιγμής) και το We Can Be Heroes του Ρόμπερτ Ροντρίγκεζ (53 εκατομμύρια τις τέσσερις πρώτες εβδομάδες).

Το αμερικανικό συνδρομητικό κανάλι προέβλεψε ότι αυτή η επιτυχία θα του επιτρέψει να μην χρειάζεται πλέον να  δανείζεται δισεκατομμύρια για τις ανάγκες των παραγωγών του σε ταινίες και σειρές σε διάφορες γλώσσες και περιοχές σε όλο τον κόσμο.

Η εταιρεία έχει αντλήσει – κατά τη διάρκεια των 10 χρόνων λειτουργίας της – περίπου 15 δισεκατομμύρια δολάρια για να πετύχει τον μεγάλο της στόχο: να ανταγωνιστεί τις παραγωγές του Χόλιγουντ. Φαίνεται ότι – μεταξύ άλλων – και η πανδημία την βοηθάει να τα καταφέρει

με πληροφορίες από Fast Company

Renova Deco
Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More