Woof Together: «Η φιλοζωία μπορεί να φέρει έως και 9% αύξηση τζίρου σε μια τουριστική επιχείρηση»
Photo Credits: Woof Together

Woof Together: «Η φιλοζωία μπορεί να φέρει έως και 9% αύξηση τζίρου σε μια τουριστική επιχείρηση»

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Ενώ υπάρχουν αρκετές πλατφόρμες για να βρει κάποιος και να κλείσει δωμάτιο σε ένα pet-friendly κατάλυμα, δεν υπάρχει καμία συντονισμένη προσπάθεια για την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Οι ταξιδιώτες με κατοικίδια αντιμετωπίζονται σε πολλές χώρες ως πελάτες τρίτης κατηγορίας και πολλές φορές τιμωρούνται με κατώτερης ποιότητας υπηρεσίες φιλοξενίας λόγω της άγνοιας επαγγελματιών του τουρισμού σχετικά με τις ανάγκες τους.

Αυτό θα αλλάξει ριζικά αν σκεφτεί κανείς ότι υπάρχουν περισσότεροι από 180 εκατομμύρια σκύλοι σε Ευρώπη και ΗΠΑ και πώς κάθε χρόνο 100 εκατομμύρια σκύλοι ταξιδεύουν σε Ευρώπη και ΗΠΑ. Η πανδημία οδήγησε σε αύξηση 6% του πληθυσμού ιδιοκτητών κατοικιδίων παγκοσμίως ενώ ο πολύς χρόνος που πέρασαν σπίτι οι άνθρωποι με τα κατοικίδια τους θα κάνει ακόμα δυσκολότερο το να τα αφήσουν πίσω σε επόμενα ταξίδια τους. Οι επαγγελματίες στον τουρισμό θα αναγκαστούν να προσαρμοστούν σε αυτή την τάση…

Είναι η κατάλληλη στιγμή για να μιλήσουμε για την πλατφόρμα “Woof Together”, μια νεοφυή εταιρεία που δημιουργήθηκε για να αλλάξει ριζικά τον τρόπο που ταξιδεύουμε με τα κατοικίδιά μας αλλά κυρίως τον τρόπο που παρέχονται διεθνώς τουριστικές υπηρεσίες σε ταξιδιώτες με κατοικίδια. Παρ’ ότι το 2020 ήταν η δυσκολότερη χρονιά για τον τουρισμό, κατάφεραν να ξεκινήσουν πωλήσεις τον Ιούλιο και να έχουν πελάτες σε 13 χώρες ήδη ενώ η “Woof Together Academy” θα είναι στις αρχές Φεβρουαρίου το πρώτο διεθνώς, οnline πρόγραμμα εκπαίδευσης για επαγγελματίες στον τουρισμό που υποδέχονται κατοικίδια, διαθέσιμο σε 4 γλώσσες. Ταυτόχρονα, έχουν ήδη λανσάρει τη δική τους σειρά προϊόντων εξοπλισμού για pet friendly καταλύματα. 

Woof Together
H Woof Together είναι μια νεοφυής εταιρεία που δημιουργήθηκε για να αλλάξει ριζικά τον τρόπο που ταξιδεύουμε με τα κατοικίδια μας. © Woof Together

Η ιδέα του Woof Together ξεκίνησε «με προσωπικές ιστορίες απογοήτευσης ταξιδεύοντας με τους σκύλους μας, με έρευνα αγοράς και με το πάθος να καταφέρουμε όσοι έχουν κατοικίδια να τα παίρνουν παντού μαζί τους χωρίς να αντιμετωπίζουν δυσκολίες» αναφέρει η Ελενα Δέδε, ιδρύτρια της εταιρείας. «Έχοντας πειραματιστεί στην Ελλάδα με το Woof Club, αποφασίσαμε ότι είναι τώρα η στιγμή περισσότερο από ποτέ να ορίσουμε τι σημαίνει pet friendly και να εκπαιδεύσουμε καταλύματα σε όλο τον κόσμο να παρέχουν ποιοτικές υπηρεσίες». 

Η Έλενα είναι co-founder και CEO της εταιρείας, υπεύθυνη για τις πωλήσεις και την ανάπτυξη πελατολογίου σε Ευρώπη, Αμερική και Αυστραλία. Έχει σπουδάσει νομική και έχει ιδρύσει τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Dogs’ Voice, μέρος του Eurogroup for Animals. Ο Γιώργος Χορέβας είναι το δεύτερο μέλος της ομάδας, συνιδρυτής και Creative Director της εταιρείας. Έχει σπουδάσει στρατηγική επικοινωνίας στο Miami Ad School και διαθέτει 20 χρόνια εμπειρίας στη διαφήμιση. Έχει δουλέψει για πελάτες όπως Google, Aegean Airlines, Uber, L’ Oreal, Nestle, Coca Cola. 

Ο Γιώργος Χορέβας και η Ελενα Δέδε
Ο Γιώργος Χορέβας και η Ελενα Δέδε. © Woof Together

Πρόσφατα, η ομάδα επιλέχθηκε μαζί με 29 άλλες από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού σε μία προσπάθεια να επιταχύνει το μέλλον του τουρισμού. 600 προτάσεις υπέβαλαν συμμετοχή στο “Ηοspitality Challenge” και η Woof Together ξεχώρισε καθώς: «Θέλουμε να βάλουμε τον pet friendly τουρισμό στο προσκήνιο και να αποδείξουμε σε διεθνείς οργανισμούς όπως ο UNWTO ότι οι ταξιδιώτες με κατοικίδια έχουν ανάγκες και δικαιώματα τα οποία η αγορά οφείλει πλέον να σεβαστεί και να ασχοληθεί να καλύψει. Χαίρομαι πολύ γιατί από τη μέρα που επιλεχθήκαμε μέχρι σήμερα, η Woof Together Academy θα έχει την επιστημονική συνεργασία του Glion Institute μιας από τις καλύτερες σχολές στον κόσμο για επαγγελματίες στον ξενοδοχειακό κλάδο. Το 2021, περιμένουμε ο UNWTO να υποστηρίξει μέσα από τη δουλειά μας τη μετάβαση των ξενοδόχων και των επαγγελματιών στη βραχυχρόνια μίσθωση από το “ανέχομαι ταξιδιώτες με κατοικίδια” στο υποδέχομαι ταξιδιώτες με κατοικίδια και παρέχω σωστές υπηρεσίες», συμπληρώνει η Ελενα. 

Αυτή τη στιγμή η εταιρεία έχει 146 πελάτες σε 13 χώρες και μόλις έκαναν είσοδο στην αυστραλιανή αγορά. Στόχος τους τα επόμενα χρόνια είναι να βοηθήσουν 540.000 pet friendly καταλύματα να προσφέρουν ποιοτικές υπηρεσίες σε 100 εκατομμύρια ταξιδιώτες με κατοικίδια: «Είναι άλλωστε 7 φορές πιο οικονομικό να πάρεις μαζί σου τον σκύλο όταν ταξιδεύεις από το να τον αφήσεις σε ένα kennel ή σε έναν pet sitter ενώ για τα καταλύματα το να οργανώσουν σωστά το pet friendly κομμάτι των υπηρεσιών τους μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση τζίρου έως και 9% μέσα σε ένα χρόνο». 

Η πιο δημιουργική φάση του Woof Together τον καιρό που βρίσκεται στον αέρα; 

«Αναμφισβήτητα η πιο δημιουργική φάση είναι η δημιουργία της Woof Together Academy και η έρευνα για να προσφέρουμε πραγματικές λύσεις και τεχνογνωσία σε πραγματικά προβλήματα. Επίσης, είναι συναρπαστικό να συνεργαζόμαστε με ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο και να βλέπουμε την υπηρεσία μας να ανεβάζει το επίπεδο φιλοξενίας για ταξιδιώτες με κατοικίδια καλωσορίζοντας μια νέα εποχή στον pet friendly τουρισμό».

Woof Together
«Αποφασίσαμε ότι είναι τώρα η στιγμή περισσότερο από ποτέ να ορίσουμε τι σημαίνει pet friendly και να εκπαιδεύσουμε καταλύματα σε όλο τον κόσμο να παρέχουν ποιοτικές υπηρεσίες». © Woof Together

Τι ψάχνει ο έλληνας τουρίστας και τι ο ξένος;

«Ο Έλληνας έχει δυστυχώς χαμηλότερες απαιτήσεις από έναν ξένο όταν ταξιδεύει με το κατοικίδιο του. Ψάχνει απλά ένα κατάλυμα που δεν θα του δημιουργήσει πρόβλημα. Αντιθέτως οι ξένοι ψάχνουν σωστές και ποιοτικές υπηρεσίες και επιλέγουν αυτές στις οποίες τα κατοικίδια τους αντιμετωπίζονται ως επισκέπτες με δικές τους ανάγκες και όχι ως προβλήματα που κάποιος επαγγελματίας πρέπει να ανεχθεί για να μη χάσει μια κράτηση»

Τι θα αλλάζατε στην στρατηγική τουρισμού της Ελλάδας;

«Την έλλειψη συντονισμένης μακροπρόθεσμης εθνικής στρατηγικής. Η χώρα μας έχει τεράστιες δυνατότητες να καινοτομήσει σε τομείς όπως η βιωσιμότητα και ο βιωματικός τουρισμός. Οι Έλληνες επιχειρηματίες του τουρισμού πρέπει να καταλάβουν ότι δεν αρκεί μόνο να φιλοξενούν ταξιδιώτες σε μαγικές τοποθεσίες αλλά να επενδύουν στις υπηρεσίες που προσφέρουν, να ενδιαφέρονται για την ποιότητα των υπηρεσιών τους λαμβάνοντας υπόψη συνολικά τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του τόπου στον οποίο δραστηριοποιούνται. Μπορούμε να προχωρήσουμε μπροστά με επενδύσεις στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και την αναγνώριση ότι υπάρχουν διαφορετικά κοινά με διαφορετικές ανάγκες. Σίγουρα στο επόμενο βήμα του τουρισμού η βιωσιμότητα θα πρωταγωνιστεί και ο σεβασμός στο περιβάλλον και στη φυσιογνωμία του τοπίου θα καταστούν υποχρεωτικές παράμετροι και όχι προαιρετικές όπως σήμερα».

Τι πρέπει να κάνουν τα τουριστικά καταλύματα
Τι πρέπει να κάνουν οι επαγγελματίες τουρισμού. © Woof Together

Τι αλλάζει στον τουρισμό λόγω Covid;

«Υποχώρησε ο μαζικός τουρισμός, ενισχύθηκε ο εσωτερικός τουρισμός και προορισμοί που προσφέρουν δυνατότητες απομόνωσης και επαφής με τη φύση και δημιουργήθηκε και ένα νέο κύμα remote workers που έφυγαν από μεγαλουπόλεις και κατέφυγαν σε λύσεις βραχυχρόνιας μίσθωσης σε περιοχές με χαμηλότερο κόστος διαβίωσης. Η υγειονομική ασφάλεια θα είναι ένα θέμα που θα απασχολεί κάθε επαγγελματία στον τουρισμό τα επόμενα χρόνια και ήρθε για να μείνει με ό,τι αυτό συνεπάγεται τόσο στην οργάνωση χώρων και στην παροχή υπηρεσιών όσο και στα νέα πάγια έξοδα που μπαίνουν στον προϋπολογισμό. Μέσα σε όλα τα παραπάνω, η επιθυμία του κόσμου να ταξιδέψει ξανά έγινε ακόμα πιο έντονη και το restart του τουρισμού θα βρεί πολλούς να αναζητούν ποιοτικές και οικονομικές υπηρεσίες κάνοντας περισσότερη έρευνα σε σύγκριση με το παρελθόν». 

Εν αναμονή της εισόδου της εταιρείας στην αμερικανική αγορά, το κλείσιμο του πρώτου επενδυτικού γύρου της εταιρείας από επενδυτές στο εξωτερικό και φυσικά το λανσάρισμα της Woof Together Academy, η Ελενα Δέδε τολμά να κάνει πρόβλεψη για το μέλλον του πλανήτη: «Σε πείσμα των καιρών παραμένουμε αισιόδοξοι και πιστεύουμε πώς κάθε κρίση φέρνει αλλαγές και νέες ευκαιρίες. Η ανθρωπότητα θα χρειαστεί να προσανατολιστεί στη λύση των προβλημάτων που μόνη της δημιούργησε με συνέπεια η στροφή στη βιωσιμότητα και στην πράσινη ανάπτυξη να καταστούν μονόδρομος». 

Ποια ήταν η δυσκολότερη στιγμή σας τη φετινή χρονιά;

«Η ψυχολογική συντριβή των επαγγελματιών στον τουρισμό παγκοσμίως που έκανε πολλές φορές την ομάδα μας να παγώσει πωλήσεις σε εξαιρετικούς προορισμούς και να αφουγκραστεί με μεγαλύτερη υπομονή και ωριμότητα την επόμενη μέρα. Η αναβολή και η αβεβαιότητα χρειάζονται πλάνο και πίστη στο μέλλον για να ξεπεραστούν. Η συνεχής ανάγκη για προσαρμοστικότητα έχει δυσκολία, προσφέρει όμως και σημαντικά μαθήματα». 

Διακρίσεις αλλά και συνεισφορά στην Κοινότητα των Startups:

Τι πήρατε από το YTILI και πώς αλλάζουν τέτοια προγράμματα την πορεία μιας startup;

«Το YTILI είναι ένα πρόγραμμα με στόχο να ενώσει νέους επιχειρηματίες στην Ευρώπη με την αμερικανική αγορά και νοοτροπία και ήταν ό,τι καλύτερο συνέβη στους 70 νέους από όλη την Ευρώπη που επιλεχθήκαμε το 2018 να λάβουμε υποτροφία. Έχτισα σχέσεις με μέντορες που έχω ακόμα, βρήκα συνεργάτες, κατάλαβα πώς πρέπει να κινηθεί κάποιος για να μπει στην αμερικανική αγορά και ακόμα και σήμερα οι καλύτεροι συνεργάτες, μέντορες και επενδυτές της εταιρείας μας βρίσκονται στις Ηνωμένες Πολιτείες. Τέτοια προγράμματα βοηθούν πολύ μια startup να βγει από το μικρόκοσμο της, να δει τη μεγάλη εικόνα και να δικτυωθεί γρήγορα και στοχευμένα για να αναπτυχθεί. Από την άλλη, είχαμε τη μεγάλη χαρά να δικτυωθούμε αρκετά νωρίς με το αμερικάνικο οικοσύστημα petcare startups, το οποίο είναι αρκετά πιο ανεπτυγμένο από το ευρωπαϊκό, και να μπούμε στην οικογένεια εταιρειών του Leap Venture Studio του μοναδικού προγράμματος επιτάχυνσης στον κόσμο αποκλειστικά για petcare startups. Τον Σεπτέμβριο του 2020 λάβαμε το πρώτο βραβείο στο Leap Bootcamp στο οποίο συμμετείχαν 15 εταιρείες από όλο τον κόσμο και το οποίο συνοδεύτηκε από χρηματικό έπαθλο $20.000». 

Ο μεντορικός σου ρόλος Ελενα, πώς βοηθάει επί του πρακτέου στην ανάπτυξη startups του CapsuleT Accelerator, τον επιταχυντή του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος;

«Συμμετείχα ως μέντορας στο Idea Platform του CapsuleT, ένα πρόγραμμα που στόχο έχει να μετατρέψει απλές ιδέες σε επιχειρηματικές ιδέες και να ενώσει ανθρώπους που ενδιαφέρονται να επιχειρήσουν στον τουρισμό. Πιστεύω πως ένας από τους παράγοντες επιτυχίας του CapsuleT είναι οι community partners που έχει δίπλα του, μεγάλες εταιρείες αλλά και startups στο οικοσύστημα του τουρισμού που μπορούν να κατευθύνουν νέους επιχειρηματίες με πραγματικές δικές τους εμπειρίες και με εξειδίκευση στον κλάδο. Από το πρόγραμμα αυτό υπάρχουν σήμερα 6 ομάδες που έχουν προχωρήσει σε υλοποίηση και είμαι εξαιρετικά χαρούμενη που έζησα από κοντά την εξέλιξη τους». 

Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More