Το «κλειδί» για την ανάκαμψη των ξενοδοχείων το 2021
Photo Credits: Shutterstock

Το «κλειδί» για την ανάκαμψη των ξενοδοχείων το 2021

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Εάν ο ξενοδοχειακός κλάδος πρέπει να «πανηγυρίζει» για κάτι κατά τη διάρκεια της πανδημίας, είναι ότι οι ταξιδιώτες αναψυχής έδειξαν ότι θα συνεχίσουν να κάνουν διακοπές όταν σταματήσουν να ισχύουν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί. Ποιο θα είναι το «κλειδί» όμως για την ανάκαμψη του κλάδου το 2021;

Οι ξενοδόχοι πρέπει να καταφέρουν να προσελκύσουν και πάλι επαγγελματίες ταξιδιώτες και γκρουπ το επόμενο έτος, για να έχουν οποιαδήποτε ελπίδα για οικονομική ανάκαμψη.

«Τα γκρουπ αυξάνουν την κερδοφορία των ξενοδοχείων ως μια πηγή εσόδων από τρόφιμα, ποτά και μεγαλύτερη πληρότητα», τόνισε τον Ιούνιο στο Skift ο Νάθαν Σέιτζμαν, συνεργάτης της McKinsey & Co. «Ετσι, ακόμη και αν τα επαγγελματικά ταξίδια και οι διακοπές αναψυχής ανακάμψουν πλήρως, μια καθυστερημένη ανάκαμψη στα ομαδικά ταξίδια θα μπορούσε να έχει δυσανάλογο αντίκτυπο στην κερδοφορία των ξενοδοχείων.

Οι αγορές που σχετίζονται με την οδήγηση και τις διακοπές αναψυχής είχαν τις καλύτερες επιδόσεις το 2020, καθώς οι άνθρωποι αναζητούσαν περισσότερες δραστηριότητες εκτός σπιτιού εν μέσω πανδημίας.

Το «κλειδί» για την ανάκαμψη των ξενοδοχείων το 2021
Εάν ο ξενοδοχειακός κλάδος πρέπει να «πανηγυρίζει» για κάτι κατά τη διάρκεια της πανδημίας, είναι ότι οι ταξιδιώτες αναψυχής έδειξαν ότι θα συνεχίσουν να κάνουν διακοπές. © Shutterstock

Αυτό μπορεί να είναι καλό για του αριθμούς πληρότητας, αλλά οι επαγγελματίες ταξιδιώτες και οι επιχειρηματικές εκδηλώσεις αυξάνουν τα έσοδα σε ολόκληρο το θέρετρο και όχι μόνο αυτά που αφορούν τις τιμές των δωματίων.

Το γεγονός αυτό έκανε πολλούς ξενοδόχους πριν από την πανδημία να δημιουργήσουν εκτεταμένα συνεδριακά ξενοδοχεία σε μεγάλες πόλεις των ΗΠΑ, καθώς και ουρανοξύστες με δωμάτια υψηλών προδιαγραφών που στόχευαν σε προσοδοφόρους επαγγελματίες ταξιδιώτες που βρίσκονταν στο δρόμο πολλές μέρες μέσα στο χρόνο.

Ομως, ο κορωνοϊός οδήγησε τις περισσότερες εταιρείες στο να εκδώσουν ταξιδιωτικές απαγορεύσεις και οι περισσότεροι τεχνολογικοί «κολοσσοί» – όπως το Facebook και το Google – σκοπεύουν να διατηρήσουν τις πολιτικές απομακρυσμένης εργασίας μέχρι το επόμενο καλοκαίρι.

Αυτό είναι ένα σημαντικό πρόβλημα για την ανάκαμψη της ξενοδοχειακής βιομηχανίας.

«Ενώ όλοι πρέπει να λάβουμε αποφάσεις για να προστατέψουμε τους ανθρώπους μας και να διασφαλίζουμε ότι δεν τους βάζουμε σε επικίνδυνα περιβάλλοντα, δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος να λαμβάνουμε αποφάσεις σχετικά με το πως θα μοιάζουν τα γραφεία ή τα ταξίδια κατά το δεύτερο τέταρτο του 2021», ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Marriott, Αρν Σόρενσον.

Το «κλειδί» για την ανάκαμψη του ξενοδοχειακού κλάδου το 2021
Το «κλειδί» για την ανάκαμψη του ξενοδοχειακού κλάδου το 2021 θα είναι το αν θα καταφέρει να προσελκύσει τους επαγγελματίες ταξιδιώτες. © Shutterstock

«Πολύ συχνά βλέπουμε τεράστιες εταιρείες να λαμβάνουν αποφάσεις για να διατηρήσουν τα γραφεία κλειστά έως και τον επόμενο χρόνο. Είναι απογοητευτικό για εμάς, με την έννοια ότι αποσύρονται από την οικονομία», προσθέτει.

Μερικά συνεδριακά ξενοδοχεία βασίζονται σχεδόν αποκλειστικά σε επαγγελματίες ταξιδιώτες. Πολλά από αυτά τα ξενοδοχεία παραμένουν κλειστά μετά τα προσωρινά «λουκέτα» στις πρώτες φάσεις της πανδημίας.

Ωστόσο, η ξενοδοχειακή βιομηχανία αρχίζει να ελπίζει για γρηγορότερη ανάκαμψη, καθώς σταδιακά θα αρχίζουν να διατίθενται τα εμβόλια σε ολόκληρο τον κόσμο.

Οι ξενοδόχοι συνεχίζουν να αναφέρουν υψηλότερο αριθμό ακυρώσεων έως το πρώτο εξάμηνο του 2021, αλλά αυτό το ποσοστό μειώνεται το δεύτερο εξάμηνο του έτους – ένα σημάδι το οποίο τους κάνει να αισιοδοξούν για τον αντίκτυπο που θα έχει το εμβόλιο στην ικανότητα τους να επιστρέψουν στην «κανονικότητα».

Η μεγαλύτερη πρόκληση για την ξενοδοχειακή βιομηχανία είναι να αφυπνίσει τους οργανωτές αυτών των εκδηλώσεων να διατηρήσουν τις κρατήσεις τους μόλις το εμβόλιο διατεθεί ευρύτερα.

Τα αυξημένα πρωτόκολλα καθαριότητας ήταν ζωτικής σημασίας για την ανάκτηση της εμπιστοσύνης στα ταξίδια αναψυχής. Η επέκταση αυτών των προτύπων στους συνεδριακούς χώρους, θα είναι καθοριστικής σημασίας και για την ανάκαμψη του επαγγελματικού ταξιδιωτικού κλάδου.

«Υπάρχουν πολλά ξενοδοχεία που έχουν αναστείλει τις δραστηριότητες τους», δήλωσε ο Ντάνι Χιούζ, πρόεδρος του Hilton στην Αμερική, τον Ιούλιο στο Skift. «Μερικά από αυτά που βασίζονται στις επαγγελματικές συναντήσεις δεν θα ανοίξουν μέχρι να επιστρέψει η ζήτηση».

με πληροφορίες από Skift 

Renova Deco
Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More