Νεπάλ: αεροπορική εταιρεία μεταφέρει τους επιβάτες στη λάθος πόλη
Photo Credits: Shutterstock

Νεπάλ: αεροπορική εταιρεία μεταφέρει τους επιβάτες στη λάθος πόλη

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Σε εσωτερική πτήση στο Νεπάλ οι επιβάτες επιβιβάστηκαν νομίζοντας ότι πηγαίνουν στον προορισμό που έγραφαν τα εισιτήρια τους, αλλά κατέληξαν σε διαφορετική πόλη.

Η πτήση της Buddha Air άργησε να φύγει από το Κατμαντού λόγω κακοκαιρίας. Οι 69 επιβάτες νόμιζαν ότι κατευθύνονται στη Janakpur στα νοτιοανατολικά του Νεπάλ, αλλά αντ’ αυτού βρέθηκαν στη πόλη Pokhara στο κεντρικό κομμάτι της χώρας, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα Simple Flying.

Η εταιρεία πιστεύει ότι πρόκειται για ανθρώπινο λάθος.

«Υπήρξε μία λάθος επικοινωνία μεταξύ του πληρώματος στο αεροδρόμιο και του πιλότου» δήλωσε εκπρόσωπος της Buddha Air στην εφημερίδα Kathmandu Post. «Οι πιλότοι δεν κοίταξαν επίσης την ονομαστική κατάσταση των επιβατών και την κατάσταση φορτίου».

Η κακοκαιρία και ο έντονος αέρας που επικρατούσε εκείνη την ημέρα σήμαινε ότι τα «χρονικά παράθυρα» που επιτρέπονταν οι απογειώσεις ήταν μικρά και οι αεροπορικές εταιρείες έπρεπε να τα εκμεταλλευθούν με τον καλύτερο και γρηγορότερο δυνατό τρόπο.

Οι πτήσεις στην Pokhara επιτρέπονταν μέχρι τις 3 μ.μ. και η Buddha Air άλλαξε το νούμερο της πτήσης και τους επιβάτες της πτήσης που είχαν προορισμό την Janakpur.

Στα χαρτιά όλα έγιναν σωστά, αλλά όπως αναφέρει η Kathmandu Post οι πιλότοι δεν ενημερώθηκαν για την αλλαγή του κωδικού πτήσης.

«Τα έγγραφα ήταν σωστά» δήλωσε o εκπρόσωπος της εταιρείας. «Επίσης λόγω των καιρικών συνθηκών οι πιλότοι ήταν περισσότερο συγκεντρωμένοι στην ίδια την πτήση».

Ο πρώην γενικός διευθυντής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας του Νεπάλ, Τρι Ράτνα Μανάνταρ δήλωσε ότι το ατυχές περιστατικό συνέβη λόγω κακής επικοινωνίας και όχι λόγω κενού ασφαλείας του συστήματος.

«Δεν είναι λάθος ασφαλείας, αλλά είναι ένα σοβαρό λάθος διαχείρισης» τονίζει. «Τέτοιου είδους λάθη έχουν ως αποτέλεσμα οι καταναλωτές να υποφέρουν. Από την άλλη, οι αεροπορικές εταιρείες ζημιώνονται επίσης»

Τελικά οι επιβάτες μεταφέρθηκαν στο σωστό προορισμό αργότερα μέσα στη μέρα.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα διεξαχθεί έρευνα για να διαπιστωθεί πώς ακριβώς έγινε το λάθος.

Κάτι παρόμοιο είχε συμβεί πέρσι σε μία πτήση της Ryanair όταν οι επιβάτες δεν είχαν καταλήξει απλά στη λάθος πόλη αλλά στη λάθος χώρα.

Η Ίνκα Φίλεβα μοιράζεται την εμπειρία της από εκείνη την πτήση στην Independent. Η Φίλεβα είχε εισιτήρια για μία πτήση με προορισμό τη Βαλένθια στην Ισπανία, αλλά με κάποιο τρόπο κατάφερε να επιβιβαστεί σε μία πτήση με προορισμό το Κίεβο.

Η 30χρονη Λονδρέζα δεν κατάλαβε ότι μπήκε στη λάθος πύλη καθώς η πτήση ήταν πολύ νωρίς το πρωί και από τη φαίνεται ούτε οι εργαζόμενοι της αεροπορικής κατάλαβαν το λάθος της.

Έπεσε αμέσως για ύπνο λίγα λεπτά μετά την απογείωση και δεν κατάλαβε ότι είχε φτάσει στη λάθος χώρα μέχρι που πάτησε το πόδι της στο έδαφος.

Renova Deco
Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More