Αυτές είναι οι πιό «σέξι» γλώσσες στον κόσμο – 3η θέση για τα Ελληνικά

Αυτές είναι οι πιό «σέξι» γλώσσες στον κόσμο – 3η θέση για τα Ελληνικά

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Ειδικοί γλωσσολόγοι αποκάλυψαν τις πιο «σέξι» γλώσσες στον κόσμο, με βάση τις αντιδράσεις των ανθρώπων στην ακρόαση ερωτικών συνομιλιών σε διαφορετικές διαλέκτους.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι η Ιταλική γλώσσα είναι η πιο ερωτική στον κόσμο, ενώ η Ολλανδική δεν κατάφερε να «ενθουσιάσει» τους συμμετέχοντες και βρέθηκε στην τελευταία θέση. Τα Ελληνικά «μοιράστηκαν» την 3η θέση της λίστας, μαζί με τα γαλλικά και τα ρωσικά.

Πως διαμορφώθηκε η λίστα

Η λίστα καταρτίσθηκε από την παγκόσμια πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης Preply, η οποία προσπάθησε να διαπιστώσει ποιες γλώσσες είναι πιθανότερο να σαγηνεύσουν κάποιον, με βάση τους καρδιακούς παλμούς των συμμετεχόντων στη διαδικασία ακρόασης.

Διαπιστώθηκε έτσι ότι όσοι μιλούσαν Ιταλικά έκαναν τους παλμούς των ανθρώπων να αυξάνονται περισσότερο, ενώ το αντίθετο συνέβη με όσους μιλούσαν Ολλανδικά.

Η γλωσσολόγος Αλεξάνδρα Στεβάνοβιτς, εξήγησε ότι αντιλαμβανόμαστε τις γλώσσες όπως τα ιταλικά ως πιο ελκυστικές επειδή έχουν λιγότερα σύμφωνα και πιστεύεται ότι είναι ευκολότερες για το τραγούδι, σε αντίθεση με διαλέκτους που θεωρούνται «μη μουσικές» – όπως τα Γερμανικά.

Οι πιο «σέξι» γλώσσες στον κόσμο
Aντιλαμβανόμαστε τις γλώσσες όπως τα ιταλικά ως πιο ελκυστικές επειδή έχουν λιγότερα σύμφωνα. © Shutterstock

Αποκάλυψε επίσης πως μπορεί κάποιος να κάνει τη φωνή του να ακούγεται πιο σαγηνευτική, ανεξάρτητα με τη μητρική του γλώσσα: χαμηλώνοντας την ένταση και μιλώντας πιο αργά.

Πέρα από την Ολλανδική γλώσσα, η οποία βρέθηκε στην τελευταία θέση καθώς αύξησε τους καρδιακούς παλμούς των συμμετεχόντων κατά 12%, πολύ χαμηλά «κινήθηκαν» και τα Ινδικά, τα Γερμανικά και η Ιαπωνική γλώσσα, προκαλώντας αύξηση της τάξεως του 15%.

Αντιθέτως, τα Ιταλικά κατέλαβαν την πρώτη θέση καθώς αύξησαν τους καρδιακούς παλμούς των συμμετεχόντων κατά 23%, ενώ ακολούθησαν τα Πορτογαλικά με αύξηση της τάξεως του 20%.

Η Ελληνική γλώσσα «μοιράστηκε» την τρίτη θέση με τη Γαλλική και τη Ρωσική, αφού και οι τρεις προκάλεσαν αύξηση της τάξεως του 18%.

Οσον αφορά στο χάσμα μεταξύ των δύο φύλων, παρατηρήθηκε ότι οι άνδρες ήταν λιγότερο «ενθουσιασμένοι» για τους Ολλανδούς ομιλητές, οι οποίοι τους προκάλεσαν αύξηση καρδιακών παλμών της τάξης του 8%.

Οι γυναίκες, από την άλλη, φαίνεται ότι αγαπούν λιγότερο την Ιαπωνική γλώσσα, η οποία τους προκάλεσε αντίστοιχη αύξηση μόλις 9%.

Παράλληλα, οι γυναίκες γοητεύονται περισσότερο από τη Γαλλική γλώσσα, η οποία τους προκάλεσε αύξηση 22% στους καρδιακούς παλμούς.

Γιατί ορισμένες γλώσσες είναι λιγότερο σαγηνευτικές από άλλες;

H Στεβάνοβιτς εξήγησε ότι οι γλώσσες που ακολουθούν το μοτίβο «ένα φωνήεν-ένα σύμφωνο», όπως τα ιταλικά, θεωρούνται πιο σαγηνευτικές.

«Οι γλώσσες με πολλά σύμφωνα θεωρούνται μη μουσικές. Αυτοί οι τύποι γλωσσών – που περιλαμβάνουν τις σλαβικές γλώσσες και τα γερμανικά – συχνά θεωρούνται λιγότερο ελκυστικές», τόνισε.

«Οι γλώσσες που θεωρούνται ευκολότερες για τραγούδι όπως οι ιταλικές ακολουθούν το πρότυπο ένα φωνήεν – ένα σύμφωνο, οπότε κάθε συλλαβή καταλήγει σε φωνήεν. Αυτές ακούγονται πιο μουσικές στο ανθρώπινο αυτί», πρόσθεσε.

Ο Τζο Σίλβεργουντ, επικεφαλής μετάφρασης στην εταιρεία μάρκετινγκ και διαφήμισης META, ισχυρίστηκε ότι τα πολιτιστικά στερεότυπα για μια χώρα θα μπορούσαν επίσης να καθιστούν τη γλώσσα της περισσότερο ή λιγότερο ελκυστική.

«Μέχρι στιγμής μια από τις πιο γοητευτικές γλώσσες είναι η γαλλική», ανέφερε. «Είναι το “je ne sais quoi” που την κάνει να ακούγεται τόσο γοητευτική, αλλά αυτό οφείλεται στη γλωσσολογία ή σε κοινωνικούς και πολιτιστικούς παράγοντες;».

«Εχουμε μια στερεοτυπική αντίληψη για τους Γάλλους με την υψηλή ραπτική, τα εκλεκτά κρασία και τα ρομαντικά αξιοθέατα του Παρισίου», κατέληξε.

Ολόκληρη η λίστα του Preply

  • Ιταλικά (23%)
  • Πορτογαλικά (20%)
  • Ελληνικά (18%)
  • Γαλλικά (18%)
  • Ρωσικά (18%)
  • Κινεζικά (17%)
  • Πολωνικά (17%)
  • Κορεάτικα (17%)
  • Γερμανικά (15%)
  • Ιαπωνικά (15%)
  • Ινδικά (15%)
  • Ολλανδικά (12%)

με πληροφορίες από Daily Mail

Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More