H Βooking σταματά τη συνεργασία της με ταξιδιωτικά και τουριστικά πρακτορεία
Photo Credits: Shutterstock

H Βooking σταματά τη συνεργασία της με ταξιδιωτικά και τουριστικά πρακτορεία

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Τη λήξη της συνεργασίας της με ταξιδιωτικά και τουριστικά πρακτορεία ανακοίνωσε η ιστοσελίδα Booking.com, σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδει η τουριστική ιστοσελίδα Skift.

«Όπως αναφέρθηκε και στην επικοινωνία που είχατε με αντιπροσώπους του τμήματος Εξυπηρέτησης Συνεργατών της booking.com, αποσκοπούμε να συνεχίσουμε να σας βοηθάμε να προσφέρετε τις υπηρεσίες σας μέσω του booking.com και των στρατηγικών συνεργασιών μας και ανυπομονούμε να φιλοξενήσουμε τις υπηρεσίες σας στο μέλλον», αναφέρει η ενημέρωση.

Η ανακοίνωση αποτελεί πρόδρομο της συνεργασίας της Booking με την Musement, μία ιταλική τεχνολογική start-up, την οποία αγόρασε το 2018 η αγγλογερμανική ταξιδιωτική εταιρεία TUI.

Η αλλαγή στρατηγικής ξεκίνησε στα τέλη του 2019. Μέχρι τότε, η Booking προσπαθούσε να χτίσει το δικό της δίκτυο, με επίκεντρο την αγορά της διαδικτυακής υπηρεσίας κρατήσεων FareHarbor, αλλά ο υψηλός ανταγωνισμός και η δυσκολία χάραξης δικού της πλάνου, την οδήγησαν στην αλλαγή σχεδίων.

Η συμφωνία με την Musement τοποθετεί τη θυγατρική της TUI σε θέση να ανταγωνιστεί τους μεγαλύτερους παίκτες της αγοράς όπως οι Viator, GetYourGuide και Klook.

Ένας από τους παράγοντες που οδήγησαν στη συμφωνία, σύμφωνα με πηγή που επικαλείται η Skift, είναι ότι η Musement θα μοιράζεται τα στοιχεία των τουριστικών και ταξιδιωτικών πρακτορείων που φιλοξενεί στην πλατφόρμα της με την FareHarbor, γεγονός που δημιουργεί ανησυχίες στην υπόλοιπη αγορά.

«Το πρόβλημα δημιουργείται όταν η Musement μοιράζεται χιλιάδες στοιχεία με την FareHarbor, συμπεριλαμβανομένων και των στοιχείων πελατών και κρατήσεων, η οποία στη συνέχεια επικοινωνεί με αυτούς τους πελάτες, προσπαθώντας να τους πείσει να εγκαταλείψουν την Rezdy ή την Tripadvisor», αναφέρει η ίδια πηγή.

Παρόμοιες ανησυχίες εξέφρασε και ο Μπομ Γκίλμπερτ, πρώην στέλεχος της Rezdy. «Είχαν εκφραστεί ήδη ανησυχίες για την αγορά της FareHarbor από την Booking πριν από δύο χρόνια», αναφέρει ο Γκίλμπερτ. «Μία σημαντική ανησυχία αφορούσε στον εσωτερικό διαμοιρασμό πληροφοριών μεταξύ των δύο επιχειρήσεων, το οποίο διαψεύστηκε».

Όταν ρωτήθηκε για το αν θα μοιράζονται πληροφορίες οι δύο εταιρείες ο εκπρόσωπος τύπου της TUI, Μάρτιν Ρίκεν, απέφυγε να απαντήσει σχολιάζοντας ότι «είμαστε ανοικτοί στο να υποδεχθούμε νέους προμηθευτές από την πλατφόρμα της FareHarbor που ταιριάζουν στη Βooking.com και την Μusement/TUI».

«Εργαζόμαστε ήδη με πολλούς συνεργάτες και αποσκοπούμε να συνάψουμε συμβόλαια με νέους προμηθευτές για την πλατφόρμα του Musement και να τους εξυπηρετήσουμε μέσα από την ίδια την Musement, τις TUI και Booking και τα άλλα κανάλια διανομής που διαθέτουμε», πρόσθεσε ο Ρίκεν.

«Η απόφαση της Booking να στραφεί στις διαδικτυακές ταξιδιωτικές υπηρεσίες (online travel agencies – OTA) στο κομμάτι του experiences (τα τουριστικά ταξίδια και εκδρομές) υποδηλώνει ότι ίσως ακολουθήσει μία πιο “hands-off” προσέγγιση, όπως και σε άλλα μη-ταξιδιωτικά προϊόντα», αναφέρει η ιστοσελίδα Arival. «Η Βooking.com έχει χρησιμοποιήσει τις Kayak, Priceline και άλλες ιστοσελίδες του ομίλου όσον αφορά τα αεροπορικά εισητήρια».

Share it:
Renova Deco
Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More