Η μεγαλύτερη πτήση στον κόσμο ένωσε την Αθήνα με το Μόντρεαλ
Photo Credits: Shutterstock

Η μεγαλύτερη πτήση στον κόσμο ένωσε την Αθήνα με το Μόντρεαλ

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Η μεγαλύτερη εμπορική πτήση με ένα αεροσκάφους μονού διαδρόμου, ένωσε την προηγούμενη εβδομάδα το Μόντρεαλ του Καναδά με την Αθήνα.

Ετσι, μετά την επιστροφή – και επέκταση – της μεγαλύτερης πτήσης στον κόσμο, από τη Σιγκαπούρη προς τη Νέα Υόρκη,«σπάει» ακόμη ένα ρεκόρ για τον κλάδο της αεροπορίας.

Η πτήση TS690 της Air Transat πραγματοποίησε ένα διατλαντικό ταξίδι 7.600 χιλιομέτρων, ανάμεσα στον Καναδά και την Ελλάδα. Μέχρι στιγμής, όλα «φυσιολογικά» – εκτός από το γεγονός ότι η πτήση διάρκειας περίπου οχτώμισι ωρών πραγματοποιήθηκε με το αεροσκάφος στενού αμαξώματος Airbus A321neoLR.

Παρόλο που οι περισσότεροι θα αντιμετώπιζαν με δισταγμό την ιδέα μιας διατλαντικής πτήσης με ένα με ένα αεροσκάφος μονού διαδρόμου, τα καθίσματα οικονομικής θέσης του αεροσκάφους είναι 1,5 ίντσα ευρύτερα από ότι στο Airbus 310 της Air Transat.

Μια δοκιμαστική πτήση έχει φτάσει ακόμη πιο «μακριά»

Μπορεί η πτήση από το Μόντρεαλ προς την Αθήνα να «έσπασε» το ρεκόρ της μεγαλύτερης εμπορικής πτήσης αεροσκάφους μονού διαδρόμου, όμως δεν ήταν η μεγαλύτερη που έχει πραγματοποιήσει ένα αεροσκάφος Airbus A321neoLR.

Το 2018, πραγματοποιήθηκε μια δοκιμαστική πτήση από το Μαέ στις Σεϋχέλλες προς την Τουλούζη της Γαλλίας, η οποία διήρκεσε 11 ώρες και κάλυψε μια απόσταση 8.796 χιλιομέτρων. Σε αυτήν την πτήση, ωστόσο, δεν υπήρχαν επιβάτες.

Πριν από την πραγματοποίηση της πτήσης που ένωσε το Μόντρεαλ με την Αθήνα, το ρεκόρ της μεγαλύτερης εμπορικής πτήσης κατείχε η πτήση της WOW Air το 2018 από το Ρέικιαβικ προς το Λος Αντζελες, η οποία διήρκεσε οκτώ ώρες και 40 λεπτά και διάνυσε μια απόσταση 6.927 χιλιομέτρων.

Φαίνεται ότι αυτά τα αεροσκάφη θα πραγματοποιούν πολύ περισσότερες διαδρομές μεγάλων αποστάσεων στο μέλλον – ειδικά με τη ζήτηση για ταξίδια να είναι σε ιστορικό χαμηλό λόγω του COVID-19 και την ανάκαμψη να αναμένεται να είναι εξαιρετικά αργή.

Η TAP Air Portugal φέτος ξεκίνησε πτήσεις με το αεροσκάφος από τη Λισαβόνα στο Μασεϊό της Βραζιλίας, καθώς και στη Βοστώνη και το Μόντρεαλ.  Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Antonoaldo Neves, ανέφερε ότι το αεροσκάφος «θα φέρει τα πάνω κάτω».

Η Air Transat χρησιμοποιεί επίσης το αεροσκάφος σε δρομολόγια από το Τορόντο προς το Λονδίνο και από το Μόντρεαλ προς το Παρίσι.

Το αεροπλάνο μπορεί να μεταφέρει έως και 199 επιβάτες, καθιστώντας το ιδανικό για την «μετά–Covid» εποχή. Μέχρι τώρα, η αεροπορική εταιρεία χρησιμοποιούσε ένα Aribus A330, το οποίο μπορεί να μεταφέρει έως και 375 επιβάτες.

Προβλήματα από τους έντονους ανέμους

Το μόνο πρόβλημα για τις πτήσεις με αεροσκάφη με ένα διάδρομο είναι οι έντονοι άνεμοι. Αυτό, για την πτήση επιστροφής της Air Transat, σήμαινε ότι το αεροπλάνο έπρεπε να ανεφοδιαστεί με καύσιμα στο Παρίσι. Τα έντονα χειμερινά καιρικά φαινόμενα ίσως προκαλέσουν περισσότερα τέτοια περιστατικά σε σύγκριση με την καλοκαιρινή περίοδο.

Αυτή ήταν η τελευταία πτήση της σεζόν. Η αεροπορική εταιρεία θα ανακοινώσει σύντομα ποια αεροσκάφη θα χρησιμοποιήσει για τη σεζόν του 2021 .

Λοιπόν, πως μοιάζει μια πτήση μεγάλων αποστάσεων σε ένα αεροσκάφος με μονό διάδρομο; Εξαρτάται από τη σχέση των επιβατών με τους κλειστούς χώρους και το αν αισθάνονται ότι η διέλευση ηπείρων με ένα αεροσκάφος μονού διαδρόμου είναι «λάθος».

με πληροφορίες από CNN Travel

Renova Deco
Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More