Χορηγίες και συνδρομές το «άγιο δισκοπότηρο» των ψηφιακών events
Photo Credits: Shutterstock

Χορηγίες και συνδρομές το «άγιο δισκοπότηρο» των ψηφιακών events

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Η πανδημία ανάγκασε πολλά συνέδρια και εκδηλώσεις να μεταβούν -πολλές φορές «βίαια»- στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα. Μόνο ένα στα τέσσερα ψηφιακά events κατάφερε να πραγματοποιηθεί χωρίς απώλειες, ενώ μόνο το 7% ξεπέρασε τα προσδοκώμενα (σε συνάρτηση με τις φυσικές εκδηλώσεις) κέρδη.

Μπορεί αυτά τα ποσοστά να είναι μικρά, αποδεικνύουν όμως ότι όχι μόνο μπορεί μία ψηφιακή εκδήλωση να είναι επικερδής, αλλά μπορεί να ξεπεράσει και την αντίστοιχη φυσική.

Η δυνατότητα περισσότεροι άνθρωποι να παρακολουθήσουν την εκδήλωση και η παρουσία του περιεχομένου στο διαδίκτυο (μετά τη λήξη του event), μπορούν να είναι νέες πηγές κερδοφορίας για τις επιχειρήσεις της βιομηχανίας των εκδηλώσεων.

Οι τιμές

Η σωστή τιμολογιακή πολιτική αποτελεί βασικό εργαλείο για την κερδοφορία ενός ψηφιακού event, ωστόσο, όπως αναφέρει ο Γουίλιαμ Τόμσον, διευθυντής της Gallus Events, οι τιμές των εισιτηρίων δεν είναι το «άγιο δισκοπότηρο» για την κερδοφορία.

Χρηματοδοτικές ροές όπως οι χορηγίες και οι συνδρομές είναι επίσης σημαντικές και ίσως αποτελέσουν το μέλλον του κλάδου.

Το παράδειγμα της VentureBeat

Η VentureBeat διοργανώνει από το 2015 το GamesBeat Summit, ένα από τα μεγαλύτερα συνέδρια της βιομηχανίας των video games. Το φετινό συνέδριο είχε προγραμματιστεί για τον Απρίλιο αλλά η πανδημία ανάγκασε τους διοργανωτές να μεταφέρουν το συνέδριο στο διαδίκτυο, έχοντας μόνο τρεις εβδομάδες στη διάθεσή τους για τη «μεταφορά».

Το GamesBeat Summit 2020 κατέληξε να είναι πιο επιτυχημένο από το συνέδριο του 2019. Η αύξηση του περιθωρίου κέρδους και η διατήρηση του κόστους (άρα και της ποιότητας), ήταν οι παράγοντες που οδήγησαν στην αύξηση των εσόδων του φετινού συνεδρίου, σύμφωνα με την αντιπρόεδρο στρατηγικών συνεργασιών της VentureBeat, Τζίνα Τζόσεφ.

Το event επίσης «δικαιολόγησε» και το αυξημένο του κόστος καθώς οι χορηγοί είχαν μεγαλύτερες επιστροφές επί των επενδύσεών τους (return on investments – ROI).

Τα ψηφιακά events δίνουν επίσης πρόσβαση σε διοργανωτές και χορηγούς σε πιο «χειροπιαστά» δεδομένα από ότι τα φυσικά events. Η Τζόσεφ αναφέρει ότι τα ψηφιακά events «δίνουν τη δυνατότητα στους χορηγούς να έχουν πιο πολλά κατ’ ιδίαν ραντεβού και πρόσβαση στα κανάλια της εφαρμογής Slack, έχοντας άμεσες γραμμές επικοινωνίας».

Η Insider Inc., θυγατρική του Business Insider, χρησιμοποιεί on-demand περιεχόμενο για να αυξήσει τα έσοδα της. Αν και τα ψηφιακά events της εταιρείας διατίθενται δωρεάν και οι ψηφιακές συνδρομές έχουν χαμηλότερες τιμές από τις «φυσικές», η Insider Inc. έχει οκταπλασιάσει τα έσοδα της σε σχέση με πέρσι.

Το έχει πετύχει διοργανώνοντας περισσότερες εκδηλώσεις και εφαρμόζοντας on-demand πρακτικές που επιτρέπουν τη θέαση των συνεδρίων ακόμη και μετά από τη λήξη τους. Τέτοιες πρακτικές οδηγούν στην αύξηση των επιστροφών επί των επενδύσεων για τους χορηγούς που μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις πλατφόρμες των events για να διαφημιστούν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Εν κατακλείδι: τα ψηφιακά και «υβριδικά» events ήρθαν για να μείνουν. Η βιομηχανία όμως φαίνεται ότι δεν είναι έτοιμη να υποδεχθεί τις νέες τεχνολογίες. Οι επιχειρήσεις που θα μπορέσουν να εκμεταλλευθούν τις νέες τεχνολογίες και τις on-demand πρακτικές γρηγορότερα θα έχουν και προνομιακή θέση στην μετά-Covid εποχή.

με πληροφορίες από Event MB

Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More