Η Hilton αλλάζει προσανατολισμό και «επενδύει» σε ταξιδιώτες αναψυχής
Photo Credits: Shutterstock

Η Hilton αλλάζει προσανατολισμό και «επενδύει» σε ταξιδιώτες αναψυχής

[rt_reading_time postfix="minutes" postfix_singular="minute"] read
Share it:

Οι ταξιδιωτικές τάσεις κατά την εν εξελίξει προσπάθεια για ανάκαμψη της ξενοδοχειακής «βιομηχανίας» από την πανδημία του COVID-19, «ανάγκασαν» τους ηγέτες της Hilton Hotels & Resorts να επανεξετάσουν ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο τους, στοχεύοντας πλέον στους ταξιδιώτες αναψυχής.

Η Hilton επικεντρώθηκε κατά την τελευταία δεκαετία ως επί των πλείστων σε ξενοδοχεία με επιχειρηματικό προσανατολισμό. Από ξενοδοχεία στο κέντρο της εκάστοτε πόλης, έως Hampton Inss κοντά σε αυτοκινητόδρομους, ο επαγγελματίας ταξιδιώτης ήταν η πρώτη σκέψη της εταιρείας όταν αναζητούσε ακίνητα.

Ωστόσο, η προσέγγιση του ξενοδοχειακού κλάδου για την ανάκαμψη από την πανδημία είναι λιγότερο επικεντρωμένη στα εταιρικά ταξίδια. Προτεραιότητα έχουν οι ταξιδιώτες αναψυχής, έπειτα οι επαγγελματίες ταξιδιώτες και τέλος τα συνέδρια και οι εκδηλώσεις.

Αυτή η τάση οδηγεί τη Hilton να αλλάξει τη διάταξη σε ορισμένα από τα υπάρχοντα ξενοδοχεία της, ειδικά μετά από μια έρευνα της εταιρείας, που κυκλοφόρησε τη Δευτέρα και έδειξε μια συντριπτική ζήτηση για ταξίδια αναψυχής στις ΗΠΑ.

Επαγγελματίας ταξιδιώτης
Η προσέγγιση του ξενοδοχειακού κλάδου για την ανάκαμψη από την πανδημία είναι λιγότερο επικεντρωμένη στα εταιρικά ταξίδια. © Shutterstock

«Εδειξε ότι το κομμάτι αναψυχής της επιχείρησης μας θα ανακάμψει πολύ, πολύ γρήγορα, ακόμη και σε έναν κόσμο όπου το επιχειρηματικό περιβάλλον είναι ακόμη αβέβαιο», δήλωσε ο Ντάνι Χιούζ, πρόεδρος της Hilton. «Αυτό που έχει κάνει είναι να επιταχύνει την ανάγκη να βρούμε όλο και περισσότερους προορισμούς αναψυχής».

Η Hilton άλλαξε την οπτική της σχετικά με το τι αποτελεί τουριστικό θέρετρο κατά τη διάρκεια της πανδημίας και δίνει προτεραιότητα σε ταξίδια σε οποιοδήποτε αστικό περιβάλλον, όχι μόνο σε παραθαλάσσιους προορισμούς και χιονοδρομικά κέντρα.

Η εταιρεία τροποποιεί ακόμη και τα ξενοδοχεία που «απευθύνονται» σε επαγγελματίες ταξιδιώτες, προσθέτοντας δωμάτια «που επικοινωνούν» μεταξύ τους για να φιλοξενήσει περισσότερες οικογένειες και διευρύνοντας τα καταστήματα τροφίμων και ποτών για να εξυπηρετήσουν περισσότερους ανθρώπους και όχι απλά επαγγελματίες ταξιδιώτες που περνούν και φεύγουν γρήγορα.

«Νομίζω ότι βρίσκουμε όλο και περισσότερους τρόπους όχι μόνο για να αγοράσουμε παραδοσιακά θέρετρα, αλλά και για να εντοπίσουμε ξενοδοχεία που δεν βρίσκονται σε συνηθισμένους προορισμούς, προσθέτοντας ανέσεις και αλλάζοντας λίγο τη δομή τους για να τα κάνουμε να μοιάζουν περισσότερο με resorts», τονίζει ο Χιούζ.

Η Hilton τροποποίησε ακόμη και τις προδιαγραφές της προκειμένου να προσαρμοστεί στις νέες προσδοκίες των ταξιδιωτών. Η εταιρεία «χαλάρωσε» τις απαιτήσεις της για ανακαινίσεις απέναντι στους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, προκειμένου να τους δώσει χώρο να «αναπνεύσουν» σε μια περίοδο που τα ποσοστά πληρότητας ήταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

Check in σε ξενοδοχείο εν μέσω Covid
Tα ποσοστά πληρότητας των ξενοδοχείων της Hilton ήταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα κατά τη διάρκεια της πανδημίας. © Shutterstock

Ωστόσο, ενώ η Hilton ενδέχεται να επιτρέψει στους ιδιοκτήτες να αναβάλουν κάποιες ανακαινίσεις, ο τομέας στον οποίο δεν αναμένεται «να κάνει πίσω» είναι αυτός της υγειονομικής ασφάλειας.

«Προσαρμόζουμε λίγο τα πρότυπα της μάρκας μας ώστε να επικεντρωθούμε σε αυτήν τη νέα προσδοκία των επισκεπτών», τονίζει ο Χιούζ.

Αυτή η «μετατόπιση» στην πολιτική της εταιρείας, έρχεται καθώς η διαφημιστική εκστρατεία «To New Memories» στοχεύει στο να κερδίσει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς σε μια ξενοδοχειακή «βιομηχανία», η οποία εξακολουθεί να επηρεάζεται από τον αντίκτυπο του COVID-19.

Η νέα καμπάνια της Hilton 

Μπορεί να μοιάζει με περίεργη στιγμή για να «απευθυνθούν» σε ταξιδιώτες, όμως οι ηγέτες της Hilton δεν αγνοούν το γεγονός ότι η πανδημία εξακολουθεί να βρίσκεται σε εξέλιξη.

«Όπως και όλοι οι άλλοι στον κλάδο, προσπαθούσαμε να κρίνουμε πότε ήταν η κατάλληλη στιγμή για να ξεκινήσουμε μια νέα καμπάνια», τονίζει ο Χέιζ. «Προφανώς δεν θα το κάνεις όταν η υγειονομική κρίση βρίσκεται στο απόγειο της».

Η καμπάνια είναι ένα σημαντικό δομικό στοιχείο για την ανάκαμψη της Hilton από μια πανδημία που έθεσε πολλούς από τους υπαλλήλους της σε διαθεσιμότητα και οδήγησε το 22% του εργατικού δυναμικού της να χάσει τη δουλειά του.

Ερχεται επίσης σε μια περίοδο που όλα τα μεγάλα εμπορικά «μπραντ», από τη Hilton έως το IHG, σηματοδοτούν ότι η ύφεση είναι επίσης μια στιγμή για να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες ανάπτυξης, από τη δημιουργία νέων συμφωνιών franchise έως την προσθήκη νέων μελών σε προγράμματα ανταμοιβής.

Όμως χρειάζονται επισκέπτες στα υπάρχοντα ξενοδοχεία, προτού καν μπορέσουν να σκεφτούν τρόπους προκειμένου να εξελιχθούν.

Η πορεία της Hilton για την επιστροφή σε προ-Covid επίπεδα ξεκίνησε με την ανοικοδόμηση της εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών, κυρίως μέσω του υγειονομικού πρωτοκόλλου CleanStay που επικεντρώθηκε σε συχνότερους καθαρισμούς δημόσιων χώρων και σε τεχνολογία αφής στα δωμάτια των ξενοδοχείων.

Η Hliton προώθησε επίσης ανέπαφες λειτουργίες όπως check-in μέσω του κινητού και «ψηφιακά κλειδιά» δωματίου μέσω της εφαρμογής Hilton Honors, μια πρωτοβουλία που ήταν σε εξέλιξη πριν από την πανδημία.

Παρά το γεγονός ότι η καθημερινότητα μας θα αρχίσει κάποια στιγμή να μην περιστρέφεται αποκλειστικά γύρω από τον Covid, η εταιρεία θεωρεί σημαντικό να διατηρηθούν «δεσμοί» με τα πρώτα βήματα της διαδικασίας ανάκαμψης.

«Προσπαθούμε να είμαστε απόλυτα ακριβείς σε αυτό το κομμάτι. Πιστεύουμε ότι δημιουργήσαμε ένα περιβάλλον όπου μπορείτε να αισθανθείτε ασφαλείς. Δεν θα είχαμε κάνει ποτέ αυτήν την καμπάνια πριν δημιουργήσουμε το CleanStay», καταλήγει ο Χέιζ.

με πληροφορίες από Skift

Renova Deco
Smart Booking Title
Smart Booking

Explore More